Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בבקשה להעביר לפורום רובוטריקים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היא לא מכוערת, אני אהבתי את העיצוב למרות שהוא בכלל לא מתאים לרכב יוקרתי אלא לאיזה צייד ראשים/ שריף בטקסס של שנת 2500.

Dartz-Black-Snake-2013-model_13.jpg

בווינט יכולים לעשות כתבה על ילד שדרך על שבלול בטעות עם הכותרת: "האין גבול לאכזריות?!" כדי למשוך קוראים...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המולטיפלה אמנם לא דוגמנית אבל כנראה שלא ראית איזה זוועות עוזבות את פסי הייצור בסין מדי יום, הנה מקבץ קטן:

qqme4.jpg

00001.jpg

clarkson-may-china-topgear-8a-458x277.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רציני מאוד.

היגאור הזאת משעממת להחריד. היא מזכירה לי ג'קוזי לא מוצלח במיוחד.

והג'אנטים בסטייל האוטובוס לא ממש תורמים.

 

והנה יוסי חובב הדייג מצא לנו את ההתאמה המושלמת :lol:

פורסם

למה ללכת רחוק? גם כאן בכבישי ארצנו יש לא מעט " יצירות מופת ". אחת מהן, שאני עדיין לא מבין למה קונים אותה, היא :

 

nissan-tiida-01.jpg

 

באמת זוועה לעיניים ברמה מסכנת. כל פעם שהיא נוסעת לידי בכביש - אני עוצם עיניים! זה נראה כאילו שלושה מעצבים שונים קיבלו חלק אחר של רכב לעצב, ואז החליטו לחבר הכל יחד. מתאים לא מתאים - העיקר שיסע...

 

גילוי נאות : בבחירת התמונה , לא ידעתי אפילו איזו גרסה מכוערת יותר. ה5 או ה 4 דלתות...

פורסם
למה ללכת רחוק? גם כאן בכבישי ארצנו יש לא מעט " יצירות מופת ". אחת מהן, שאני עדיין לא מבין למה קונים אותה, היא :

 

nissan-tiida-01.jpg

 

באמת זוועה לעיניים ברמה מסכנת. כל פעם שהיא נוסעת לידי בכביש - אני עוצם עיניים! זה נראה כאילו שלושה מעצבים שונים קיבלו חלק אחר של רכב לעצב, ואז החליטו לחבר הכל יחד. מתאים לא מתאים - העיקר שיסע...

 

גילוי נאות : בבחירת התמונה , לא ידעתי אפילו איזו גרסה מכוערת יותר. ה5 או ה 4 דלתות...

 

כניראה שניסאן ממש אוהבים רכבים מכוערים, כי אם יש רכב שמגעיל אותי כל פעם שאני רואה אותו, וגם הוא מתוצרת ניסאן. זה זה :

 

images?q=tbn:ANd9GcTIGo1P4Y3yxNNTxk2a8YsohOw66WWvbTm0za9M8-wSvjNHERk0


×
×
  • תוכן חדש...