Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הג'יפ של פורשה ממש מכוער בעיניי. כך גם רוב דגמי מרצדס, ולא מעט מדגמי BMW, כולל ה-X5. לעומת זאת, ה-X6... יאמי.

אני אוהב עיצוב מוחצן וכוחני, כמו שניתן להבין בקלות מההודעות שלי ואהבתי הבלתי מתפשרת ל-300C.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני מקווה שאתה צוחק...

 

לא צוחק בכלל אני בטוח - הרכב סופר מכוער זה שזה יגואר לא אומר כלום.

 

בנוסף

 

משהו שכן רואים על כבישי ארצנו והוא שיא הכיעור אחרי המולטיפלה:

 

SsangYong_Actyon_front_20080303.jpg

 

מקור ההשראה

 

thebestbatvillainsthepe.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opel Adam S 2017

פורסם

יש להבדיל בין מכוניות מצחיקות (או כאלה שלא לוקחים אותן יותר מדי ברצינות...) למכוניות מכוערות.

 

ועוד יותר חשוב בין מכוניות טובות לגרועות.

 

דוגמא למכוניות מצחיקות - יוסי פרנקוס מעלי.

המוליטפלה - אולי מוזרה ביותר אבל מכונית לא רעה בכלל... אני מכבד אותה! מי שלא נסע או נהג בה, שיחשוב פעמיים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

השם ירחם !

 

הניסאן הזו נראית כאילו בנה אותה קבלן בניין שהיה צריך לרוקן את מה שנשאר לו במחסן, ולא מעצב רכב.

 

מה אמורות לציין הקשטות האלו בחלונות? ועיגולם מאחורה... לא , אני לא יכול !

 

אני הולך לבכות קצת, יום טוב אנשים.

פורסם
השם ירחם !

 

הניסאן הזו נראית כאילו בנה אותה קבלן בניין שהיה צריך לרוקן את מה שנשאר לו במחסן, ולא מעצב רכב.

 

מה אמורות לציין הקשטות האלו בחלונות? ועיגולם מאחורה... לא , אני לא יכול !

 

אני הולך לבכות קצת, יום טוב אנשים.

 

לפי דעתי, ה"קשתות" בחלונות, הן בעצם החלונות במצב טיפה פתוח (מורד).

פורסם
אז חבל שבניגוד אלייך אני מסתמך על טעם אישי.

זו מכונית מכוערת ואתה תצטרך לקבל את זה בשלב כלשהו.

הכי חשוב לאט לאט, שלא יכאב לך מדי.

ARE YOU OUT OF YOUR MIND?!@!@!@!@@##$#$%&^^&&^&%

Porsche 944 turbo

פורסם
לפי דעתי, ה"קשתות" בחלונות, הן בעצם החלונות במצב טיפה פתוח (מורד).

 

דווקא נראה שרק החלק שבתוך הקשתות יכול להיפתח.

"ai motoare capul doare"

פורסם
כניראה שניסאן ממש אוהבים רכבים מכוערים, כי אם יש רכב שמגעיל אותי כל פעם שאני רואה אותו, וגם הוא מתוצרת ניסאן. זה זה :

 

images?q=tbn:ANd9GcTIGo1P4Y3yxNNTxk2a8YsohOw66WWvbTm0za9M8-wSvjNHERk0

 

יש עוד אחד:

 

Nissan-Juke-On-Road.jpg

 

על טעם וריח אפשר לריב

אבל על קלאסה וטעם לא!

 

בעייני אחד המזעזעים שראיתי. היצרן סיני משועמם. הקונספט "רולס רויס" לעניים. הצריבה בעינים באחריותכם.

556.jpg

mitsuoka-galue-x.jpg100196d1234532092-chinese-chery-may-drive-into-india-mitsuoka-new-galue_0.jpg

 

לפני כמה חודשים פרסמתי את זה...

285724_10151230221503734_784954992_n.jpg

 

למעשה, היצרן יפני ולא סיני :wink: שמו מיצוקה..

Mitsubishi Lancer Sportback 1.8

פורסם
חובבנים...

 

השיקוץ הנקרא Nissan S-Cargo

nissan-s-cargo-01.jpg

 

עם החלון האחורי העגול, בשילוב עם הצורה הכללית אפשר לחשוב שזה צוללת.

מזל שהמעצב השכיל למנוע את זה כשהחליט להוסיף גלגלים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 


×
×
  • תוכן חדש...