Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המולטיפלה אומנם מכוערת, אבל היא מכוערת עם חן, הבעיה היא עם מכוניות מכוערות שמנסות להיות יפות כמו זאת:

 

wallpaper_54.htm

 

זה נראה כמו קוף שחירבן אגזוז.

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אההה, אז בגלל זה היו בעיות עם עמוס אתמול!

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
2010-porsche-panamera-turbo-photo-268796-s-1280x782.jpg

 

2010_Suzuki_Liana-3.jpg

 

היא הרבה יותר מכוערת מסוזוקי ליאנה. מה גם שאתה קונה רכב ב 100,000 שקל אתה לא מצפה שיהיה יפיפה, אבל כשאתה משלם מליון שקל - אתה אמור לקבל משהו שנראה לפחות סביר ולא זוועתי.

 

שזה מזכיר לי, http://www.youtube.com/watch?v=RmeeF9ZtkCA.

זה SX4,לא ליאנה [למרות שכתוב].

פורסם
אתה בטוח שאתה בפורום הנכון? , בתרבויות מסוימות על הודעה כמו שלך , שולחים לכלא במקרה הטוב, לכיכר העיר במקרה הרע.

בכל אופן , היגואר הנ״ל מכוערת כמו בר רפאלי ...

אני עדיין מקווה בשבילך שהייתה ציני.

 

בתור אחד ששובר מוסכמות וממש לא מתלהב מבר רפאלי - מקבל!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כניראה שניסאן ממש אוהבים רכבים מכוערים, כי אם יש רכב שמגעיל אותי כל פעם שאני רואה אותו, וגם הוא מתוצרת ניסאן. זה זה :

 

images?q=tbn:ANd9GcTIGo1P4Y3yxNNTxk2a8YsohOw66WWvbTm0za9M8-wSvjNHERk0

 

ולהלן השרשור הנוסטלגי :)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=373367

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

מקובל על עיתונאי הרכב בעולם שהמכונית המכוערת בעולם היא הסיטרואן אמי6 ברלינה.

 

הפנמרה לא נאה, אבל לא מאוד מכוערת (מה שאני חושב שניתן להגיד גם על ה-911).

 

ואם במכוניות ספורט מכוערות עסקינן - אז מבלי להעליב את החבר של מר יעקובסון ממועדון ה-5 ועוד 1-2 מבעלי המכוניות המיוחדות האלו בארץ (שזכיתי לראות אחת מהן נוסעת באיזור הרצליה לפני מס' שבועות), אני חושש שהלוטוס אירופה היא אות ומופת לכיעור בקרב מכוניות הספורט.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_Europa

מכסה המנוע עוצב כאילו הרכב מיועד לשליחי פיצה ממהרים (מקום שטוח וחם להניח את המטען) ומזוויות מסוימות הוא בכלל נראה כמו מוטציה משונה של אל-קמינו.

פורסם
אתה בטוח שאתה בפורום הנכון? , בתרבויות מסוימות על הודעה כמו שלך , שולחים לכלא במקרה הטוב, לכיכר העיר במקרה הרע.

בכל אופן , היגואר הנ״ל מכוערת כמו בר רפאלי ...

אני עדיין מקווה בשבילך שהייתה ציני.

 

 

אז חבל שבניגוד אלייך אני מסתמך על טעם אישי.

זו מכונית מכוערת ואתה תצטרך לקבל את זה בשלב כלשהו.

הכי חשוב לאט לאט, שלא יכאב לך מדי.

פורסם
מוזר שאף אחד לא הזכיר את הניסאן cube הנוראית:

NISSAN_cube_Z12_rear.jpg

העיקר לנהוג מחוץ לקופסא אה:lol:

ומה כל כך מכוער בלאנד קרוזר?

ומה תגידו על סיטרואן סי 5 הדור הראשון, פרה על גלגלים:-)


×
×
  • תוכן חדש...