Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזו כותרת מלחיצה! מה קרה, מישהו מת????

 

בהחלט כותרת מלחיצה משיהו. :lol:

 

תשמע, תקשיב, תראה; במכונית מיני אלמט ה- "כימיה" עם הרכב מאוד קובע.

אנחנו יכולים לדבר עוד ועוד על מראה חיצוני, אמינות, בטיחות, נוחות, חסכוניות ומחיר, אבל עד שאתה בעצמך לא תתיישב מאחורי ההגה של שתי המכוניות הללו לא תדע מה אתה באמת אוהב.

 

מסקנה: רשימת הקניות שלך נסגרה על בחירה בין שתי האופציות הללו (ספארק או סיטיגו), תקבע נסיעות מבחן ותחליט בעצמך ! :-D

 

אני אישית הייתי הולך על הסיטיגו, אבל זה בעיקר כי אני פסיכו-VAG . :loco:

זמין 8)

פורסם
בהחלט כותרת מלחיצה משיהו. :lol:

 

תשמע, תקשיב, תראה; במכונית מיני אלמט ה- "כימיה" עם הרכב מאוד קובע.

אנחנו יכולים לדבר עוד ועוד על מראה חיצוני, אמינות, בטיחות, נוחות, חסכוניות ומחיר, אבל עד שאתה בעצמך לא תתיישב מאחורי ההגה של שתי המכוניות הללו לא תדע מה אתה באמת אוהב.

 

מסקנה: רשימת הקניות שלך נסגרה על בחירה בין שתי האופציות הללו (ספארק או סיטיגו), תקבע נסיעות מבחן ותחליט בעצמך ! :-D

 

אני אישית הייתי הולך על הסיטיגו, אבל זה בעיקר כי אני פסיכו-VAG . :loco:

 

 

אבל זה מה שאני מבקש פה. חברה שמבינים/ התנסו באחת המכוניות יגיבו ויעזרו להחליט על בסיס הנתונים היבשים של כוח ביצועים עלויות איכות חומרים... וכו'.... אני בטוח יעשה נסיעות מבחן ולא רק בשתיהן אבל נכון לעכשיו זה מה שמעניין אותי :-)

פורסם

תעשה חיפוש פה בפורום ואתה תראה שדובר פה לא מעט על שני הרכבים הללו, אני גם ממליץ ללכת לסוכנויות ולבקש נסיעות מבחן עליהם ואם תתן דרישות קצת יותר ספציפיות מה אתה מחפש ברכב יהיה יותר קל לעזור לך כי לכל רכב יש את היתרונות והחסרונות שלו ואין רכב אחד שהוא פשוט עדיף מכל הבחינות.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

חובה לעשות נסיעת מבחן. לי הספארק הרגישה מצועצעת מכל הבחינות והסיטיגו הרבה יותר מגובשת ממנה. אולי תתרשם אחרת.

פורסם
תעשה חיפוש פה בפורום ואתה תראה שדובר פה לא מעט על שני הרכבים הללו, אני גם ממליץ ללכת לסוכנויות ולבקש נסיעות מבחן עליהם ואם תתן דרישות קצת יותר ספציפיות מה אתה מחפש ברכב יהיה יותר קל לעזור לך כי לכל רכב יש את היתרונות והחסרונות שלו ואין רכב אחד שהוא פשוט עדיף מכל הבחינות.

 

 

בתכלס מה שאני מחפש זה איזה אוטו יתן יותר תמורה לכסף שאני משלם עלי לטווח הארוך. האם באמת שווה לשלם על סקודה יותר ובהרבה כסף מאשר לספארק כאשר ספארק מציעה נכון להיום תמורה גדולה יותר של איבזור ומנוע גדול יותר.... האם סקודה רכב עד כדי כך איכותי שהוא שווה את הכסף...

פורסם

זה שהמנוע יותר גדול בספארק לא אומר כלום, להפתעתי, שילוב מנוע גיר היה הרבה יותר מוצלח בסקודה (וגם ה- mii לצורך הענין).

×
×
  • תוכן חדש...