Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי פיזו 407 נפח מנוע 2200. בעיקרון רוב הזמן הרכב נוסע מעולה ושעון החום עומד באיזור ה-90 מעלות. לעיתים רחוקות ודווקא כאשר האוטו עומד מונע (ללא שום מאמץ) לפתע אני שם לב כי שעון החום מתחיל לעלות, המהירות של הונטה מתחילה לעלות ונכנסת למצב חירום ושעון החום עולה עד הסוף, בשלב זה כאשר אני נוגע ברדיאטור הוא קר לחלוטין וגם הצינור הדק שהולך למיכל העיבוי קר. הונטה ממשיכה לעבוד ובסופו של דבר מורידה את שעון הטמפ' ל-70 מעלות. הונטה מפסיקה ומכאן ואילך שעון הטפמ' חוזר ל-90 מעלות והאוטו נוסע ומתפקד היטב עד לאירוע הבא....

(דרך אגב, בינתיים כבר הוחלף ברכב טרמוסטט מקורי, פקק מים למיכל העיבוי וכן בוצע ניקוי רדיאטור).

אודה מראש על רעיונות לפתרון הבעיה?

פורסם

נתקלתי במצב כמו שלך בC5- בעמידה/ נסיעה איטית בפקק חום המנוע עולה ובנסיעה בכביש מהיר חום נורמלי.

החלפת נוזל קירור וניקוז אוויר + שיפוץ מנוע מאוורר והחלפת פחמים פתרה את הבעיה.

פורסם

Popeyes, אתה אומר שעכשיו אין לך את התופעה הזאת?

כי זה קורה בכל הצרפתיות שנהגתי, ונהגתי בהרבה.

זה לא משהו חריג, שעון הטמפ' בצרפתיות רגיש ובדר"כ אם תפעיל מזגן בעמיד הטמפ' תרד כי המאוורר יעבור למצב מהיר יותר.

אתה יכול לעשות חיפוש בפורום אם אני לא טועה דיברו על זה כבר.

206 XS

פורסם

נכון שבצרפתיות החום מנוע לא עומד על 90 קבוע אלה נע בסביבות 80-100 מעלות, אבל פותח השרשור אומר שמחוג מגיע עד הסוף וזה לא דבר נורמלי, אני מציע לך לגשת למוסך לפני שזה יתפתח למשהו יותר רציני.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

הבעיה נשארה גם לאחר החלפת הטרמוסטט, יש לציין כי הרכב רוב הזמן לא מתחמם ובעמידה לידו אני רואה כי הונטה נכנסת לפעולה באזור ה-92 מעלות ולאחר זמן לא רב היא מפסיקה וחוזר חלילה...ופעם בכמה זמן מגיע אירוע ההתחממות.(השבוע נסעתי ת"א-חיפה וחזרה והשעון לא זז מתשעים מעלות).

פורסם

מה בנוגע להוצאת אוויר ממערכת המים אחרי החלפת תרמוסטט? בוצעה כהלכה?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

לאחר החלפת הטרמוסטאט הוצא אויר משני הפקקים הקטנים.

דרך אגב כאשר אני פותח את פקק מיכל העיבוי (כאשר הרכב קר לחלוטין - עומד מס' שעות) יש עדיין לחץ בתוך המיכל, זאת אומרת בתחילה יוצא מעט אויר ואז אני רואה את המים שבמיכל מתחילים לעלות ונשפכים החוצה מפיית המיכל.

×
×
  • תוכן חדש...