Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחרונה הרכב שלי (סוזוקי סוויפט 94 1.3 אוטומטית) מאבד כוח באמצע נסיעה, כאילו המנוע מפסיק לקבל דלק.

שמתי לב שהתופעה מתחילה רק כאשר המנוע חם, אחרי נסיעה של בערך 20 דקות, ובד"כ בעליות מתונות בגז קבוע ובמהירות בינונית, בהאטות מרגיש כאילו המנוע עומד להיכבות ולעיתים הוא נכבה.

בכדי לשחרר את המנוע אני צריך לעזוב את דוושת הגז וללחוץ עליה שוב, בהאצות ובמהירות גבוהה אין בעיה.

לפעמים בגמר הנסיעה כאשר הרכב בניוטרל הסלד יורד ועולה באינטרוולים של 2 שניות בערך.(אין לי שעון סלד ברכב אז אני לא יכול לתת מהירות מדוייקת).

עד כאן הבעיה.

בדקתי עם שקע הדיאגנוסטיקה בלוח הפיוזים וקיבלתי תקלת חיישן חמצן.

ניקיתי שסתום PCV והחלפתי חיישן, אך התופעה חזרה וכעת אני מקבל קוד תקלה 31 PRESSURE SENSOR CIRCUIT.

ניסיתי למצוא בעיות בצינורות הוואקום אך לא הצלתי לאתר (אולי בגלל שאני לא יודע איזה צינורות לבדוק.

בנוסף שמתי לב שכשאני פותח פקק מילוי שמן יש לחץ (לא גבוהה במיוחד) של אדי שמן.

מקווה שלא חפרתי יותר מידי, אשמח להצעות או רעיונות להמשך הבדיקה.

תודה, רן

פורסם

לאף אחד אין רעיון???

הלכתי למוסך וקיבלתי דיאגנוזה קצת מוזרה, "הלכו הרינגים, האוטו מקרטע בגלל שנכנס שמן ליצילינדרים. וצריך מנוע חדש.

רק לי נשמע מוזר?

במיוחד כי הוא לא בדק כלום, חוץ מלשמוע ממני שהאוטו מזייף בטמפ' עבודה.

פורסם

השארה שלי- זה מזרק.

 

 

 

תריץ חיפוש על הודעות ישנות של חבר פורום חיים יוד, שתאר בכמה שירשורים את תקלת המזרק האופיינית בדגם זה.

 

למרות שזה לא בדיוק כמו אצלך.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...