Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סלולארי עד 1800 שקל (עדיף פחות)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה ,נשארנו עם שני מתחרים ..האקספריה והגלקסי אס 2 .מה כדאי יותר? . לי ממש מפריעה העובדה שלא ניתן להחליף סוללה באקספריה ומנגד לצערי אני כבר לא סומך על איכות ועמידות סדרת הגלקסי של סמסונג.:roll:.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
Nitch, איך הנקסוס 4 מבחינת איכות הפלסטיקים? לגבי הסוללה, לכמה היא מספיקה לך ובאיזה שימושים?

יש הטוענים שהיא לא משהו.

 

איכות בניה מצויינת. מעט מאוד פלסטיק (בהיקף) באיכות טובה, וכל השאר גורילה גלאס. מרגיש מוצק יותר מהS3.

מבחינת סוללה, כפי שציינתי, טעינה איטית, וכמשתמש כבד אני לא רואה מצב בו הוא יחזיק לי יותר מעשר שעות. מצד שני, אם אתה בודק אימיילים פה ושם, וקצת גלישה ודיבור, יש מצב אולי להגיע לערב עם מכשיר פועל.

ממה שהשוויתי לאנדרואידים אחרים בסביבה, זה מצב רגיל. באייפון 4 ו4s המצב טוב בהרבה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
איכות בניה מצויינת. מעט מאוד פלסטיק (בהיקף) באיכות טובה, וכל השאר גורילה גלאס. מרגיש מוצק יותר מהS3.

מבחינת סוללה, כפי שציינתי, טעינה איטית, וכמשתמש כבד אני לא רואה מצב בו הוא יחזיק לי יותר מעשר שעות. מצד שני, אם אתה בודק אימיילים פה ושם, וקצת גלישה ודיבור, יש מצב אולי להגיע לערב עם מכשיר פועל.

ממה שהשוויתי לאנדרואידים אחרים בסביבה, זה מצב רגיל. באייפון 4 ו4s המצב טוב בהרבה.

 

תודה, האייפונים גם עולים בהרבה.

נקווה שיתאפשר להזמין ולקבל מכשיר או שניים בטווח של שבוע-שבועיים.

פורסם

ה S2 דווקא ממש עמיד! שלי נמצא אצלי כבר כמעט שנה וחצי ללא מגן מסך או כיסוי כלשהו והוא במצב ממש טוב (וזה לא שאני משתדל לשמור עליו).

 

יש לי גם נקסוס S בבית (המקביל לגלקסי 1) ולפי דעתי הנקסוסים יותר מוצלחים מהגלקסי, במיוחד בקטע של עידכוני תוכנה.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
ה S2 דווקא ממש עמיד! שלי נמצא אצלי כבר כמעט שנה וחצי ללא מגן מסך או כיסוי כלשהו והוא במצב ממש טוב (וזה לא שאני משתדל לשמור עליו).

 

יש לי גם נקסוס S בבית (המקביל לגלקסי 1) ולפי דעתי הנקסוסים יותר מוצלחים מהגלקסי, במיוחד בקטע של עידכוני תוכנה.

עדכוני תוכנה לא נמצאים בראש מעייני ...יש סיבות אחרות להעדיף את הS2?

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

חנות זולה להשיג את הגלקסי S2 ולקבל אותו על המקום בקריות ,מישהו מכיר (לא KSP - שם אין אפשרות להוסיף עברית מלאה).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
למען הדיוק. בגלקסי נקסוס או אפשר גם נקסוס 3, ניתן להחליף סוללה ובנקסוס 4 לא ניתן.

 

טעות שלי, נכון.

ניתן להחליף סוללה- מה שלא ניתן זה להוסיף זיכרון בגלקסי נקסוס.

פורסם

לא ניתן להוסיף זיכרון לא ב3 ולא ב4. כנראה ככה גוגל מעודדת את השימוש בשרותי הענן שלה.

לי אישית 16 ג'יגה יספיקו. רק שיגיע כבר המכשיר.


×
×
  • תוכן חדש...