Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,עשיתי לפני שבועיים חידוש פנסים לחברים שלי ורציתי לשתף אותכם.

 

לפני:

img1056l.jpg

 

img1058sl.jpg

 

אחריי:

 

img1062r.jpg

 

img1064nj.jpg

 

img1060en.jpg

 

פורד

 

לפני:

img1080og.jpg

 

img1081eh.jpg

 

אחריי:

img1085px.jpg

 

img1086s.jpg

 

img1087va.jpg

 

img1088de.jpg

Tim Korotkin

פורסם
יצא מדהים!

תוכל להסביר את השלבים שעשית ?

 

1.מנקה את הפנס עם מים וסבון

2.לוקח ספריי עם מים וטיפה סבון +נייר לשלייף 1000-1500-2000 (תלוי מה מצב הפנס)

3.משפריץ אל הפנס ומשייף עם נייר

4.אחריי זה מנקה את הפנס עם מים מייבש אותו טוב טוב

5.לוקח פוליש 3M או MEGUIARS לדוגמה, מכונת פוליש MAKITA או משהו אחר

6.מתחיל לעשות פוליש עד שהפנס מתחיל לקבל מראה חדש (אבל צריך להיזהר עם מכונת פוליש אתה יכול לשרוף את הפלסטיק של הפנס ואז המצב בלתי אפיך)

 

יש אנשים שאחריי פוליש שמים שכבה של לכה...

 

בהצלחה!

Tim Korotkin

פורסם
1.מנקה את הפנס עם מים וסבון

2.לוקח ספריי עם מים וטיפה סבון +נייר לשלייף 1000-1500-2000 (תלוי מה מצב הפנס)

3.משפריץ אל הפנס ומשייף עם נייר

4.אחריי זה מנקה את הפנס עם מים מייבש אותו טוב טוב

5.לוקח פוליש 3M או MEGUIARS לדוגמה, מכונת פוליש MAKITA או משהו אחר

6.מתחיל לעשות פוליש עד שהפנס מתחיל לקבל מראה חדש (אבל צריך להיזהר עם מכונת פוליש אתה יכול לשרוף את הפלסטיק של הפנס ואז המצב בלתי אפיך)

 

יש אנשים שאחריי פוליש שמים שכבה של לכה...

 

בהצלחה!

 

אשמח אם תשאיר לי פרטים ליצירת קשר בפרטי

ההודעות שלי מאפשרות לתקשר איתך בהודעות פרטיות חחח

פורסם
אשמח אם תשאיר לי פרטים ליצירת קשר בפרטי

ההודעות שלי מאפשרות לתקשר איתך בהודעות פרטיות חחח

 

שלחתי לך הודעה בפרטי

Tim Korotkin

פורסם
שלחתי לך הודעה בפרטי

 

שלח לי מחיר בפרטי ודרך ליצור איתך קשר.

במידה ואתה מעוניין ;) .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
×
×
  • תוכן חדש...