Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר מחשבות על העדשה 35ממ 1.4 של קנון במחיר מופרז של 1300 פרנק, החלטתי לבסוף ללכת על 2 עדשות/ עצמיות

במחיר שפוי יותר.

לבסוף הזמנתי את הSigma 35mm 1.4 החדשה ואת הTamron 28-75mm, העדשות ביחד יצאו לי כ1250 פרנק שווצרי.

לצערי אין אותם במלאי ואני נאלץ להמין כ3 שבועות.

לבנתיים מכרתי את כל הציוד שהיה לי (ה500D) כולל את הקנון 50ממ 1.4, ונשארתי לי אם קנון 1.8 פלסטיקית משהו, ואם הגוף

החדש/ משומש שקניתי הלו היא ה5D MK1.

אני יעלה תמונות ברגע שאני אקבל את העדשות/ עצמיות.

אבל לבנתיים אני יעלה תמונות של ה5D אם העדשה 50 ממ 1.8 הזולה (שנראת מצחיק מאוד על הגוף הזה).

736058_4654329909111_391322776_o.jpg

737034_4654243706956_1826984516_o.jpg

738273_4655282292920_773122023_o.jpg

737315_4663647062034_957725326_o.jpg

IMG_0316.jpg

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמה זה בשקלים?

וה28-75 אחלה עדשה, זו ה17-50 למצלמות הפול פריים.

תמורה טובה לכסף.

 

כך או כך, אני לא זוכר - ה5D הראשונה היא פול פריים או לא?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אכן ה5D היא Full frame, בשקלים זה יוצא בסביבות ה5000 ש"ח פלוס מינוס, הבעיה היחידה היא זמן הספקה ארוך במיוחד :S

אכן הtamron קיבלה ביקורות טובות, כולל ה35 ממ החדשה, שקיבלה את כוכב הזהב בdpreview

פורסם

הייתה לי כזאת בניקון, אחר כך שידרגתי אותה ל1.4.

בסופו של דבר ראיתי שהיא לא ממש שימושית עבורי ומכרתי אותה, בכסף שהיה לי ממנה קניתי עדשה יותר מעניינת - 10-20 של סיגמא.

 

בשביל צמצם פתוח יש לי את ה17-50 F/2.8. זה מספיק לי עם פלאש חיצוני ועם גוף שמושך יפה עד ISO1600.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היתה לי גם את הסיגמא 10-20, מחר היא הולכת לבית חדש :-D , היא לא מתאימה לגופי פול פריים לצערי

את האמת אני לא מרגיש הבדל גדול במיוחד בין ה1.8 ל1.4, חוץ ממשקל וכמובן הפלסטיק ששמנה היא עשויה

ברגע שאני אקבל את העדשות או אחת מהן אני יעדכן אם תמונות כמובן

פורסם

תודה, האם אתה מרוצה ממנה מהאיכות שלה? אצלי היא הולכת לשמש רק לחתונות פה ושם וכל מיני אירועים כאלו ואחרים, לרוב אני הולך להיות אם ה35 ממ

פורסם

הורג אותי הקטע הזה... אחרי כל הוויכוחים וההשוואות

והברבורים והררי המילים והקשקושים ששופכים על מצלמות למיניהן,

בא צלם עם עין טובה ועדשה זולה להחריד

ומראה לכולם איך עושים את זה. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה תודה :oops: (בתקווה שהתכוונת אלי) :-D

אכן אבל אתה יודע איך זה, תמיד רוצים יותר, במקרה שלי אני תמיד מחפש מה נותן לי את התמורה הכי טובה לכסף, איכות ומחיר כמובן :-D

פורסם

איזה עצבים, בדיוק יצאתי לצלם, הכלבה רצה וקפצה עלי, והמצלמה נפלה מהיד על הריצפה.

נזק: העדשת חירום שלי נהרסה, טבעת הפיקוס תפוסה לגמרי, ומסך פיקוס כנראה שגם נהרס, הנקודות האדומות לא מלאות :-(

גם כן כלבה בת כלבה D:

פורסם
אכן ה5D היא Full frame, בשקלים זה יוצא בסביבות ה5000 ש"ח פלוס מינוס, הבעיה היחידה היא זמן הספקה ארוך במיוחד :S

אכן הtamron קיבלה ביקורות טובות, כולל ה35 ממ החדשה, שקיבלה את כוכב הזהב בdpreview

תתחדש על 5D - מצלמה מצוינת. יש לי אותה ואני נהנה. אתה רוצה להגיד ששילמת על 5D משומשת 5K ש"ח? אני שילמתי על שלי 3.2K לפני יותר משנה וזה היה מחיר טיפה גבוה כי היא הייתה שמורה במיוחד עם מאט קליקים (כ30K).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...