Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חניה בתל אביב לפני 09:00 הכיצד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נקודת היעד שלי זה הועדה לתכנון בתל אביב בפינת רח' פילון / רח' בן-גוריון.

 

החניה היחידה שאני מכיר לפני 09:00 זה בחניון גן-העיר שבימים טובים שאין שם "מעשים מגונים" אז שוחטים אותך במחיר :?

 

משהו מכיר חניון במחיר סביר במרחק הליכה מנקודת היעד?

 

עזרתכם תבורך.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

חניה ברידינג בחינם ולקחת קו 4 ב 6 שח לכל כיוון ועוד קצת הליכה .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אתה יכול לחנות בשדרות ח"ן (ליד העירייה, מקביל לכיכר רבין) באחד הצדדים בכל כיוון וכנ"ל בשדרות ב"ג בצד הדרומי.

חוץ מזה שאפשר בגורדון, שפינוזה, פילון בצד שהוא לא של תושבי האיזור (יש שילוט בתחילת כל רחוב/צומת)

2 האופציות חינמיות עד השעה 9 בבוקר. מ-9 ואילך זה 6ש"ח לשעה בפנגו (אבל אז אפשר לחנות בשני צידי הרחוב ללא קשר לשילוט).

 

בנוסף, שלמה המלך בצד שמאל (מדרום לשדרות ב"ג) ניתן לחנות עד 8 ולכן יש לא מעט מקומות חנייה.

 

לא יודע באיזו שעה אתה מתכנן להגיע, אבל סביב 8 יש לא מעט מקומות חנייה פנויים.

 

 

מוגן כשירות לאזרח שאינו תושב ת"א וסובל מתסמונת ת"א=פקקים+דו"ח חנייה.

פורסם
מוגן כשירות לאזרח שאינו תושב ת"א וסובל מתסמונת ת"א=פקקים+דו"ח חנייה.

 

בכל זאת.. אני לא מגיע מהירח, כולה מהרצליה. :wink:

אבל כשיש פגישות לפני 9:00 הפנגו לא ממש עוזר.

 

בכל מקרה תודה רבה על המידע המאד מועיל.

לא ידעתי שיש צד (או שילוט) שהוא לא של תושבי האזור.

הרחובות שמנית זה בדיוק "הסיבוב הקבוע שלי".

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

הפנגו יעזור כי הוא מופעל מ-9 ואילך בלבד (עבור ת"א בכל אופן) באופן אוטומטי.

ז"א שאם אתה חונה ב-7:40 ומפעיל מיידית את הפנגו, הוא יכנס לתוקף רק מ-9.

 

מוזר שלא שמת לב - זה השילוט של השעות ועל הצד של התושבים יש ריבוע צבעוני עם מספר התו האיזורי.

הצד עם התו רלוונטי רק לשעות 19:00-9:00 (אלא אם כתוב בשילוט ספציפי אחרת) כדי לשמור חניית לילה לתושבים.

פורסם

מוזר שלא שמת לב - זה השילוט של השעות ועל הצד של התושבים יש ריבוע צבעוני עם מספר התו האיזורי.

הצד עם התו רלוונטי רק לשעות 19:00-9:00 (אלא אם כתוב בשילוט ספציפי אחרת) כדי לשמור חניית לילה לתושבים.

 

כשאתה הולך לועדה לתכנון בתל אביב אתה בא כבר "נעול וקרבי" מהבית :wink:

אני כל כך רגיל שכל אזור "לב תל אביב" זה רק לתו חניה עד שלרגע לא טרחתי לחשוב מה עושים בלילה אורחים עם מכוניות ללא תו תושב..

 

קח נקודה לזכותך - מרכז תל אביב 08:25, חניתי על שד' רוטשילד במקביל לכיכר.

אשכרה בלי תו חניה ובלי לשלם שקל :-D

תודה.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

האמת שבדרך כלל המצב אפילו יותר טוב ממה שתיארת, במרכז ת"א יש הרבה רחובות בהם יש צד אחד שהוא "לכולם" בכל השעות, וצד אחד שהוא לתושבי האיזור בלבד מהשעה 17:00 עד 9:00 בערך. החוכמה הגדולה היא למצוא מקום פנוי.

פורסם
לרגע לא טרחתי לחשוב מה עושים בלילה אורחים עם מכוניות ללא תו תושב..

 

לבליינים יש את כל אבן גבירול, החל מ-20:00 עד 6:30 בבוקר חנייה חינם (פרט לאיזורי גרירה - צריך לשים לב), כמו גם ימי שישי-שבת.

 

אחרי כמה זמן שגרים פה מגלים כל מיני איזורי חנייה, סביר שאורח רגעי פחות ישים לב.

×
×
  • תוכן חדש...