Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה אדמו"רנו על התגובה המעמיקה והמפורטת.

 

מדובר בשטח תפעול של כ300 מ', משרד ומחסן. נראה שאני זקוק ל6 מצלמות.

 

התאורה במקום היא גופי תאורה פעמונים בתקרה, תקציב סביב 4-5K.

 

1. הגיוני בתקציב זה לקבל משהו טוב? כן, אבל לא ממש פירטת את הצרכים: צריך צילום בחושך או לא? עד כמה מטר ואילו פרטים אתה רוצה (זיהוי פנים מוחלט, או לראות רק דמות עוברת או לא)? יש תאורה נגדית (חלון ממול)?

2. אני רוצה לקבל משהו ברזולוציה טובה וכמות פריימים שזה לא ייראה סלואו מושן (200 פריים? כמה?) אתה מערבב. בהנחה שמדובר על מצלמות שאינן IP אלא מחוברות עם קואקס, ה-DVR מקבל פריימים בקצב גבוה שלעין אנושית נראים כמו תמונה רציפה.

הסטרים שיוצא מה DVR לצפייה פחות רלוונטי (1. ניתן לחבר מוניטור מקומי ולראות בקצב מלא. 2. במהלך צפייה יומיומית אתה רוצה רק לראות אם אירוע קורה. אם יש משהו רלוונטי אתה ניגש להקלטות ורואה את הצילום באיכות גבוהה). לסמארטפון תשדר בד"כ בקצב עוד יותר נמוך, כמות הפריימים בסטרים היא תלויית איכות החיבור האינטרנטי שלך וממילא, כפי שכתבתי, אינה חשובה.

3. מעדיף שזה לא יחובר לרשת המקומית, מאחר וישנם 4 מחשבים מחוברים ברשת ולא רוצה שהכל יזחל.

שוב, לא רלוונטי אם לא מדובר במצלמות IP. זה לא עובר דרך הרשת בכלל. זה בדיוק כמו TEAMVIWER או RDP לצורך העניין. אתה בסה"כ רואה את המסך של הDVR ולא באמת את המצלמות.

 

בתודה מראש.

 

TheWolf,

מגניב לאללה אבל פחות מתאים לי.

 

שבעה תווים, שניים עליי ללא חיוב.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה אתה רוצה לראות? בפנים/בחוץ? יש תאורה? מרחק מהאובייקט הנצפה? מקורות אור מסנוורים מול המצלמה? תקציב מקסימלי?

 

שלום,

טוב אז ככה:

העסק בחוץ.

תאורה? בלילה יש מנורה קטנה שמאירה חלק מהאזור כן.

מרחקים אני לא יודע להעריך, אני אשתמש בתמונות:

בעיקרון, אידיאלית, הנה השטח שאני מעוניין לצלם:

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/bb4d6b5a-366c-4eb9-bc1e-ea5a8fd26af9.jpg

(השברולט והפג'ו על המדרכה לא אמורות להיות חונות שם, אז מה שאני מעוניין בו זה שטח הכניסה ששתי המכוניות האלה מסתירות, המזדה, המרצדס, ותחילת הכניסה לבית(בדיוק משמאל למזדה)).

 

הנה המצלמה שמותקנת עכשיו והמיקום שלה:

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/DSC_2223.jpg

 

הנה תמונה באור יום:

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/22f8f578-85e6-47ca-afcf-e03e3af29245.jpg

 

הנה תמונה באור לילה:

http://s204.photobucket.com/user/bigbugbig/media/CH01_20130510_180702.png.html?state=copy

(שני הפסים המקרטעים והסנוור בלוחית הרישוי זה במקור..)

 

תקציב?

לא יודע.. אפשר להגיד הסכום המקסימלי שמעבר לו זה כבר לא שווה את התוספת?

 

תודה!

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

טוב, אני לא בדיוק מבין למה התמונה לא טובה לך. כמובן שאפשר ללכת על מצלמה בפורמט דיגיטלי שתחייב אותך גם להחליף DVR, אבל לא בטוח ששווה לך להשקיע.

עוד כמה שאלות, ברשותך:

1. האם אתה רוצה שטח מצולם גדול יותר? לפי השרטוט, נראה שאתה מצלם רק חלק מהשטח.

2. התמונה ביום נראית באיכות סבירה, מה לא בסדר איתה?

3. התמונה בלילה - אני מניח שהסנוור הוא בגלל אור ישיר על הלוחית ולא בגלל זה אתה לא מרוצה. מלבד הפסים (נראה שאפשר לחיות איתם), מה עוד מפריע לך?

4. מה אורך הכבל עד הDVR? האם יש בלון (מעין מגבר) על הכבל?

5. מה דגם המצלמה הקיימת?

 

אגב, נגעת במצלמה בין צילום שתי התמונות (יום ולילה)? שים לב שתוכן הפריים שונה (כאילו מישהו הרים מעט את המצלמה).

פורסם

1. הגיוני בתקציב זה לקבל משהו טוב? כן, אבל לא ממש פירטת את הצרכים: צריך צילום בחושך או לא? עד כמה מטר ואילו פרטים אתה רוצה (זיהוי פנים מוחלט, או לראות רק דמות עוברת או לא)? יש תאורה נגדית (חלון ממול)?

2. אני רוצה לקבל משהו ברזולוציה טובה וכמות פריימים שזה לא ייראה סלואו מושן (200 פריים? כמה?) אתה מערבב. בהנחה שמדובר על מצלמות שאינן IP אלא מחוברות עם קואקס, ה-DVR מקבל פריימים בקצב גבוה שלעין אנושית נראים כמו תמונה רציפה.

הסטרים שיוצא מה DVR לצפייה פחות רלוונטי (1. ניתן לחבר מוניטור מקומי ולראות בקצב מלא. 2. במהלך צפייה יומיומית אתה רוצה רק לראות אם אירוע קורה. אם יש משהו רלוונטי אתה ניגש להקלטות ורואה את הצילום באיכות גבוהה). לסמארטפון תשדר בד"כ בקצב עוד יותר נמוך, כמות הפריימים בסטרים היא תלויית איכות החיבור האינטרנטי שלך וממילא, כפי שכתבתי, אינה חשובה.

3. מעדיף שזה לא יחובר לרשת המקומית, מאחר וישנם 4 מחשבים מחוברים ברשת ולא רוצה שהכל יזחל.

שוב, לא רלוונטי אם לא מדובר במצלמות IP. זה לא עובר דרך הרשת בכלל. זה בדיוק כמו TEAMVIWER או RDP לצורך העניין. אתה בסה"כ רואה את המסך של הDVR ולא באמת את המצלמות.

 

אין צורך לצילום בחושך, אך יש מקומות בהם התאורה לא מאד חזקה וצריכים גם להיות מכוסים. התקרה בגובה 6 מ', המצלמות יותקנו נגיד בגובה 3-4 מ' מהרצפה. יש צורך בזיהוי פנים. מבחינת תאורה נגדית יש בשטח התפעול 2 דלתות גדולות, אחת בכניסה והשניה מהצד. אז לאילו סוגי מצלמות אדרש? נראה מדבריך כי בכל מקרה כדאי ללכת על האנלוגיות, אז איזה?

 

לגבי הסמארטפון, אני מעוניין מדי פעם לצפות דרכו מרחוק כשאינני בשטח.

פורסם
טוב, אני לא בדיוק מבין למה התמונה לא טובה לך. כמובן שאפשר ללכת על מצלמה בפורמט דיגיטלי שתחייב אותך גם להחליף DVR, אבל לא בטוח ששווה לך להשקיע.

עוד כמה שאלות, ברשותך:

1. האם אתה רוצה שטח מצולם גדול יותר? לפי השרטוט, נראה שאתה מצלם רק חלק מהשטח.

2. התמונה ביום נראית באיכות סבירה, מה לא בסדר איתה?

3. התמונה בלילה - אני מניח שהסנוור הוא בגלל אור ישיר על הלוחית ולא בגלל זה אתה לא מרוצה. מלבד הפסים (נראה שאפשר לחיות איתם), מה עוד מפריע לך?

4. מה אורך הכבל עד הDVR? האם יש בלון (מעין מגבר) על הכבל?

5. מה דגם המצלמה הקיימת?

 

אגב, נגעת במצלמה בין צילום שתי התמונות (יום ולילה)? שים לב שתוכן הפריים שונה (כאילו מישהו הרים מעט את המצלמה).

 

 

 

 

לא אני לא מעוניין במצלמת IP.. כי כמו שאמרת זה לא שווה לזרוק את עסק המצלמה האנלוגית עם ה DVR עכשיו..

למה זה לא טוב לי? הנה כמה דוגמאות:

תראה את המספר של הפולקסווגן, כמה זה? 7 מטר מהמצלמה? ובאור יום ואי אפשר לזהות את המספר:

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/CH01_20130510_200200.png

 

בלילה המצב הרבה יותר גרוע:

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/CH01_20130510_200831.png

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/CH01_20130510_215606.png

נראה כאילו המצלמה לא יודעת ל"טפל" טוב בסנוור אור נקודתי.

 

אתה אומר שזה המצב במצלמות אנלוגיות? המצלמה מצלמת באיכות D1, הבנתי שזה הערך המקסימלי של מצלמות אלה..

 

לשאלות:

1)כן, אני רוצה שטח מצולם גדול יותר, אבל לא אחליף מצלמה רק בשביל זה.

2) תמונה למעלה..

3)אין אור ישיר על הלוחית, תראה גם בתמונת לילה למעלה, כל הלוחיות מופיעות כך גם כשאין אור.

הפסים הופיעו לאחרונה, גם שמתי לב שחלק מנוריות ה אולטרא אדום כבר לא דולקות במצלמה, לא יודע אם זה קשור.

4) הערכה גסה הולך? בין 10 ל 25 מטר אולי? לא הבנתי את השאלה של המגבר סליחה.

5)המצלמה? רגע אני אקפוץ לצלם...

 

..

טוב הנה:

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/DSC_2224.jpg

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/DSC_2225.jpg

(בת 7-8 שנים נראה לי)

 

ולא, המצלמה לא זזה מהמקום. אני לא רואה הבדל בין הפריימים ביום ובלילה :?

תודה רבה!

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם
אין צורך לצילום בחושך, אך יש מקומות בהם התאורה לא מאד חזקה וצריכים גם להיות מכוסים. התקרה בגובה 6 מ', המצלמות יותקנו נגיד בגובה 3-4 מ' מהרצפה. יש צורך בזיהוי פנים. מבחינת תאורה נגדית יש בשטח התפעול 2 דלתות גדולות, אחת בכניסה והשניה מהצד. אז לאילו סוגי מצלמות אדרש? נראה מדבריך כי בכל מקרה כדאי ללכת על האנלוגיות, אז איזה?

במקרה שלך צריך לראות את המיקומים ולהתאים מצלמות לפי מה שנדרש לראות.

לדוגמא: אם יש קופה רושמת במקום X, תרצה לשים שם מצלמה קרובה ורגישה גם לאור חלש. במעבר חסר חשיבות - מצלמה פחות איכותית שתעלה, מן הסתם - פחות.

אני מתייחס ליצרן שאנחנו עובדים איתו בד"כ. מן הסתם יש יצרנים נוספים, אבל יש להם ליין מצויין- מבחינת איכות, מגוון ותמיכה.

גם לפימא, למשל - יש קו שלם של מצלמות אבטחה - לא עבדתי איתם ולכן איני יכול לחוות דיעה.

כמובן שיש עוד ערימות של יצרנים סיניים שונים, לא מכיר אותם.

 

כפי שאפשר לראות, יש מגוון מצלמות DOME, במקרה שלך לא הייתי רץ לדגמים מרובי הלדים (המיועדים לתאורה אפסית ), אלא פחות.

כאן יש לך פירוט של הדגמים שמציע היצרן. היכן שחשוב זיהוי פרטים מקסימלי, לך על 650TVL (רזולוציה גבוהה יותר) ולא על 420.

אם יש לך מצלמות מול דלתות וכו', שווה להשקיע במצלמות WDR (נגד סנוור), למשל כמו זאת.

 

חובה לוודא שה-DVR תומך בזה.

 

אם מדובר על מערכת מ-אפס, הייתי שוקל להשקיע וללכת על מערכת HD-SDI.

כפי שכתבתי, זו מערכת דיגיטלית היושבת על תשתית זהה למצלמות האנלוגיות (קואקסים) ולכן אינה "שוחטת" את רשת ה-IP.

 

ראה בתמונה את ההבדל בפרטים בין תמונה בפורמט HD-SDI לבין D1. על CIF אני כבר בכלל לא מדבר, D1 מכיל פי 4 יותר פרטים ממנו:

hdsdi_26.jpg

 

השאלה אם זה נחוץ לך, כי המערכת יקרה יותר.

 

בקיצור - מתקין נורמלי יבוא ויראה מה אתה צריך ויבנה לך מערכת לפי צרכים ותקציב, אבל אם תיכנס לאתרים שהפניתי אליהם - תוכל להבין יכולות של מצלמות והתאמתן לצרכיך.

 

לגבי הסמארטפון, אני מעוניין מדי פעם לצפות דרכו מרחוק כשאינני בשטח.

כמעט כל DVR יודע להתחבר היום לרשת, צריך לדעת לפתוח גישה אליו מבחוץ (אינטרנט). לא בעיה גדולה מדי.

 

6 וחצי טבין ותקילין.

פורסם
לא אני לא מעוניין במצלמת IP.. כי כמו שאמרת זה לא שווה לזרוק את עסק המצלמה האנלוגית עם ה DVR עכשיו..

למה זה לא טוב לי? הנה כמה דוגמאות:

תראה את המספר של הפולקסווגן, כמה זה? 7 מטר מהמצלמה? ובאור יום ואי אפשר לזהות את המספר:

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/CH01_20130510_200200.png

 

בלילה המצב הרבה יותר גרוע:

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/CH01_20130510_200831.png

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/CH01_20130510_215606.png

נראה כאילו המצלמה לא יודעת ל"טפל" טוב בסנוור אור נקודתי.

 

אתה אומר שזה המצב במצלמות אנלוגיות? המצלמה מצלמת באיכות D1, הבנתי שזה הערך המקסימלי של מצלמות אלה..

 

לשאלות:

1)כן, אני רוצה שטח מצולם גדול יותר, אבל לא אחליף מצלמה רק בשביל זה.

2) תמונה למעלה..

3)אין אור ישיר על הלוחית, תראה גם בתמונת לילה למעלה, כל הלוחיות מופיעות כך גם כשאין אור.

הפסים הופיעו לאחרונה, גם שמתי לב שחלק מנוריות ה אולטרא אדום כבר לא דולקות במצלמה, לא יודע אם זה קשור.

4) הערכה גסה הולך? בין 10 ל 25 מטר אולי? לא הבנתי את השאלה של המגבר סליחה.

5)המצלמה? רגע אני אקפוץ לצלם...

 

..

טוב הנה:

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/DSC_2224.jpg

http://i204.photobucket.com/albums/bb118/bigbugbig/DSC_2225.jpg

(בת 7-8 שנים נראה לי)

 

ולא, המצלמה לא זזה מהמקום. אני לא רואה הבדל בין הפריימים ביום ובלילה :?

תודה רבה!

 

לא הצעתי לך מצלמת IP.

לדעתי כדאי לך לשים מצלמה כזו (לא חייב של היצרן הזה, קל לי להתייחס אליו כי איתו אנחנו עובדים. יש מקבילים בשוק), בתקווה שהDVR שלך תומך במצלמה (לא בטוח, לא יודע מה המפרט שלו).

 

זו מצלמה עם הרבה לדים IR, שתיתן לך תמונה טובה בלילה בנוסף ליום.

יש לה עדשה משתנה (VARIFOCAL) כך שתוכל "לפתוח" או "לסגור" את התמונה לפי השטח שתרצה לראות וכן המון תכונות שונות (זיהוי תנועה, כולל מיסוך איזורים מסויימים שלא מעניינים אותך, עמידות בפני סנוור ועוד דברים).

 

אם הכבל שלך רחוק עד 25 מ' מהDVR, אין לך בלון (מגבר קו, מיועד לאפשר ריצה עם כבלים ארוכים בלי שהתמונה "תתקלקל") כך שזה לא רלוונטי.

 

הבדל בתמונות - התייחסתי לתמונות הראשונות ששמת. בלילה רואים כמעט את כל הרכב המרוחק ליד אי התנועה בצד ימין, ביום רואים רק את אבני השפה. כאילו מישהו שיחק עם הזום של המצלמה.

פורסם

מצטרף להמלצה של שמר,מדובר על ציוד איכותי,לפימא יש ציוד ברמה דומה,תשווה מחירים ותקנה את הזול יותר.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
תודה על התשובות.

מערכת הHD-SDI נראית לי בכוון מבחינת האיכות, השאלה מה סד"ג המחירים למע' כזו?

 

אני הייתי מתייחס בספקנות למי שייתן לך הצעה בלי לראות את המקום.

ההפרשים בין דגמי מצלמות שונים גדולים מאוד (מאות אחוזים) וגם בDVR יש הפרש גדול בין מכשיר 4 ערוצים תומך CIF בלבד לבין 16 או 32 ערוצים תומך SD-HDI וכיו"ב.

 

על מצלמות IP אני כבר בכלל לא מדבר. כאן התוכנה עולה המון כסף ויש גם ענייני רשיונות, ניהול רשת ורכיבי רשת סטנדרטיים (סוויצ'ים, ראוטר, אחסון).

 

ראיתי כבר מערכות של DVR + 4 מצלמות סיניות באיזור 1500 + מע"מ. לבית מגורים ו/או מכולת זה עשוי להתאים.

 

תביא 2-3 בעלי מקצוע וקבל הצעות מחיר. וודא שהם יודעים מה עושה כל דגם מצלמה (כולל תכונות) וגם שהם יודעים להגדיר את הDVR ברשת, כולל גישה מרחוק, פתיחת פורטים בראוטר וכו'. לתקוע 4 ברגים בקיר ולהריץ כבלים זה החלק המפרך, אבל אינו מצריך ידע מעמיק.

פורסם

אוקיי.

 

עם המושגים שקיבלתי כעת - יהיה לי קל יותר.

 

אני לא מעוניין ב" מערכות של DVR + 4 מצלמות סיניות באיזור 1500 ".

זה אותן מערכות שרואים בהם על הפנים גם מבחינת איכות התמונה וגם בקצב הפריימים ה"סלואו מושן" ואת זה אני בוודאי לא רוצה.

 

בעיקרון ניתן לומר שאם אני זקוק ל6 מצלמות, אז מעבר לבחירת המצלמות לפי הצרכים שלי והתקציב, ללכת על אותו דיויאר 8 ערוצים, 4Ch HD-SDI + 4Ch D1?

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

התעלקות והקפצה.

 

צריך להתקין מצלמות בחנות שנמצאת בתוך קניון (הקניון בתוך נתניה, מאמין שזה פרט חשוב). כמובן שצריך את כל הירקות הרגילים, הקלטה, ושתהיה אפש' גישה מרחוק (עם הגדרות רשת אני כבר אסתדר). החנות תהיה מחולקת לחנות עצמה ומעבדת תיקונים. אני מאמין שמספיק שתי מצלמות בחנות + מצלמה אחת במעבדה. כמה יכול לעלות העסק?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בגלל שזו חנות לפלאפונים (לפי המעבדה)

ויש מלא אביזרים קטנים.

 

הייתי הולך על 4 מצלמות לפחות "רגילות" 720קו לפחות. 4 + DVR = בערך 2500-3500שקל

או קופץ למצלמות מגה פקסל. (IP) אבל המחיר עף בהתאם. 3 + NVR = בערך 6000-9000 שקל.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

מה ההבדל בין DVR לNVR?

 

עוד שאלה - זה משהו עצמאי שאפשר לחבר לראוטר, ולשלוט בו מרחוק, או שחייב מחשב?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

שאלה נוספת - מה הדגמים המומלצים, ואיפה לקנות?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...