Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מקפיץ.

קניתי ב-KSP את ה-transcend הסגול, 1 טרה 2.5 אינץ'. נראה מאוד איכותי ועמיד. מגיע עם כבל של שני USB, ככל הנראה בשביל שיקבל מספיק מתח. רק מה - עובד אצלי במהירות פשוט אפסית. מעביר נתונים ב-170KB לשנייה!!! החיבורים הם USB2 כך שלא ציפיתי למהירות של USB3, אבל גם לא למהירות של USB1.1...

 

עריכה: שכחו מזה. כנראה שאחד מחיבורי ה-USB לא פעל. צריך את שניהם בשביל מהירות נורמלית. חיברתי לשניים אחרים וקיבלתי 11 MB לשנייה.

 

ובכדי לצפות בסרטי HD מהכונן הזה בLCD גם צריך לחבר את שני החיבורי הUSB לטלוויזיה?

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
תתחדש. מה ההבדל בין הסגול לירוק?

לפני כ-3 שבועות רציתי לרכוש את הירוק 1Tera (בעקבות השרשור הזה) אבל נשאר רק בסניף אילת. התפשרתי על ה-750MB, הוא גם עובד לאט אבל באשמתי, אין לי USB3.

 

להבנתי לירוק יש פאה אחת שלא מצופה בגומי ולכן הוא קצת פחות עמיד לנפילות. הוא עולה 395 והסגול עולה 410. מוזר שאת הירוק יש רק בסניף באילת. את הסגול יש בהרבה מאוד סניפים. אני קניתי בכ"ס. ת'כלס אפשר פשוט להזמין משלוח הביתה, אתה יודע.

אגב, כשקניתי בדיוק היה בחנות מישהו שאמר שיש לו כונן כזה כבר חמש שנים (250 ג'יגה) שטייל איתו בכל העולם והחזיק מעמד מעולה.

 

ובכדי לצפות בסרטי HD מהכונן הזה בLCD גם צריך לחבר את שני החיבורי הUSB לטלוויזיה?

 

שאלה טובה, אבל אני לא מעביר ישירות מהכונן לטלוויזיה, אז זה לא משנה עבורי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...