Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים יקרים.

 

ברשותי פאסאט שנת 2000, ויש לי רק מפתח אחד שלה.

בדקתי שכפול מפתחות והכי זול שמצאתי היה 280 ש"ח. כמובן שזה אצל בן אדם פרטי ולא בצ'מפיון כי אני לא מליונר.

 

השאלה שלי היא כזאת.

 

אם אני קונה את המפתח בעצמי, האם זה יוזיל משמעותית את מחיר השכפול?

בעצם, למה השכפול כל כך יקר? כי המפתח יקר או כי העבודה על זה מורכבת?

 

אני שואל כי מצאתי אפשרות לקנות מפתח במחיר שטותי של כמה דולרים באיביי.

הנה קישור למפתח, סתם בשביל שאני יהיה ברור יותר: לחצו כאן

 

שאלה נוספת כמובן היא האם המפתח הספציפי הזה יעשה את אותה עבודה כמו מפתח רגיל של פאסאט מהשנים האלה, כך שאוכל לגרום לכך שהכפתורים של הנעילה המרכזית שנמצאים על המפתח שבתמונה גם יעבדו.

 

תודה רבה לכולם על העזרה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לי יש פאסאט 98 ,

ונראה לי ש"דופקים" מחיר בגלל הצ'יפ שנמצא במפתח .

במפתח שלך {המקורי} יש כפתורים לפתיחה וסגירת הדלתות ?

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

לא, אין. מפתח רגיל.

הכוונה שלי היא שאחרי שאני אביא את המפתח הזה (במידה ואני אצליח להבין אם זה יתאים או לא) אני אנסה להתקין באוטו קופסת פיקוד שתחובר לנעילה המרכזית ואז להגדיר את הכפתורים במפתח שיפתחו ויסגרו את הדלתות.

 

השאלה היא האם זה בכלל אפשרי ואני לא סתם בונה בניינים...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...