Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פגוש לא עשוי מפח, הסיבה היא הגנה להולכי רגל.

 

המטרה של הבאמפר היא הגנה על הולכי רגל במקרה של פגיעה.

 

עוד יתרון הוא הפחתת משקל.

 

אלו כבר 2 מטרות חשובות המנחות את יצרני הרכב כיום. עדיין נראה לך שהפגוש יכול להיות ממתכת?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עזבתי את נושא הפגוש הקדמי מכיוון שהשריטות מלמטה ולא רואים אותן. אך אני נאלץ לעלות שוב את הנושא כי הפעם אידיוט על קטנוע שיפשף את הפגוש האחורי (אני מניח שהוא גם מפלסטיק). הפעם זה ממש באמצע הפגוש ויחסית בולט. איזה אמצעים יש להעלים או לטשטש את השריטה בפגוש? הוא בצבע הרכב (כסף מטאלי). האם פוליש רגיל יעזור? או שפגוש דורש טיפול שונה?

השריטה לא מאוד גדולה אבל בולטת, בצבע אפור. אם עוברים עם האצבע, מרגישים שזה כמעט שטוח, ז"א השריטה לא עמוקה.

אפילו שזה לא קריטי כמו שריטה בפח הרכב, איך ניתן להעלים או לטשטש שריטה בפגוש?

פורסם
כן, פוליש יוריד.

אני רק רוצה לדייק - פוליש יחזיר את זה למצב המקורי או רק יטשטש? הרי השכבה המקורית ירדה ומה שרואים זה הפלסטיק שמתחת.

פורסם

פוליש יעלים לך את זה בלי בעיה...

אבל שים לב שזה פוליש עדין ושאתה לא עושה על שטח גדול מידי כי לפעמים זה פוגע בברק של הצבע

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם
פוליש יעלים לך את זה בלי בעיה...

אבל שים לב שזה פוליש עדין ושאתה לא עושה על שטח גדול מידי כי לפעמים זה פוגע בברק של הצבע

אני רוצה להבין - בשפשוף שיש אצלי הצבע ירד ומה שרואים זה פלסטיק. אבל הפוליש גם מוריד שכבה מהצבע שבכל מקרה כבר איננה שם, אז אני פשוט אמשיך לשיייף פלסטיק חשוף? איך זה יעלים לי את השפשוף ויחזיר את הצבע המקורי?

פורסם

משום מה, מהתמונות זה לא ברור שמדובר בפלסטיק חשוף.

נראה כמו פגיעה בצבע, או שאריות של צבע שנשאר מהגוף שנגעת בו.

פוליש עדין בתור בדיקה ראשונה, לא יזיק בכל מקרה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מכיוון שהפגוש עשוי מפלסטיק אז לא חובה אחרי פוליש לשים וואקס/סילנט, נכון?

בינתיים, מה שיש יש לי זה G.P.S. של Optimum שכולל פוליש עדין, גלייז וסילנט במוצר אחד. האם זה יכול גם להתאים?

פורסם

לא!

הוקס/סילנט מגן קודם כל על הצבע. לכן, כן מומלץ למרוח שכבת הגנה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בהצלחה. תחזור ותעדכן עם תמונות :-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מהתמונות זה אכן נראה כשפשוף קליל ואף צבע של הרכב השני.

יותר נכון - של קטנוע ששייך לאידיוט שמחנה כל הזמן את הקטנוע שלו בין שני רכבים, לא משנה מה המרווח בינהם. וזאת התוצאה כאשר הוא מנסה להכנס ולצאת מהמרווח בין שני הרכבים.


×
×
  • תוכן חדש...