Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית השנה של טופ גיר: Toyota GT 86


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ראיתי את הכתבה המלאה אבל זה רק טיזר שמציין שזאת הבחירה של ג'רמי כך שהכותרת לא מדוייקת/נכונה/מוכחת עדיין :-)

פורסם

אין ספק שהמכונית ראויה להשקל כמכונית השנה.

מזמן לא הייתה מתיימרת לתואר "ספורטיבית" שבצד הזכות של איכויותה משקל הניהוג לא המשיך את מגמת ההתכווצות ביחס למשקל הביצועים.

אם יצרנים אחרים קולטים את המחמאות ותשומת הלב, אולי תתפתח תופעה חדשה.

 

ואף מילה על המחיר בישראל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אין ספק שהמכונית ראויה להשקל כמכונית השנה.

מזמן לא הייתה מתיימרת לתואר "ספורטיבית" שבצד הזכות של איכויותה משקל הניהוג לא המשיך את מגמת ההתכווצות ביחס למשקל הביצועים.

אם יצרנים אחרים קולטים את המחמאות ותשומת הלב, אולי תתפתח תופעה חדשה.

 

ואף מילה על המחיר בישראל.

 

איזה מחיר ?

של הטויוטה ג'י טי 86 שעולה בחו"ל 95 אלף שקל ובארץ ישראל, ארץ זבת מע"מ ומכס 230 אלף שקל ? לזה אתה מתכוון ?

סבבה לא שמעתי ממני כלום.

פורסם
איזה מחיר ?

של הטויוטה ג'י טי 86 שעולה בחו"ל 95 אלף שקל ובארץ ישראל, ארץ זבת מע"מ ומכס 230 אלף שקל ? לזה אתה מתכוון ?

סבבה לא שמעתי ממני כלום.

תלוי איפה,באנגליה המחיר מתורגם ל160 אלף ש"ח. זה עדיין פער משמעותי.

Porsche 944 turbo

פורסם

מחיר באנגליה £24,995 = 153752 ש"ח

מיסים, משלוח בערך 100 %

בארץ ימכרו בערך 10 מכוניות, באנגליה 10 ביום.

מחיר ריווחי ליבואן צריך להיות בסביבות ה 350000

 

חבל שהם לא הוציאו רכב במחירים של השירוקו אבל הם מכורים מראש מאז שהרכב יצא אז שיהנו.

אייל

פורסם
מחיר באנגליה £24,995 = 153752 ש"ח

מיסים, משלוח בערך 100 %

בארץ ימכרו בערך 10 מכוניות, באנגליה 10 ביום.

מחיר ריווחי ליבואן צריך להיות בסביבות ה 350000

 

חבל שהם לא הוציאו רכב במחירים של השירוקו אבל הם מכורים מראש מאז שהרכב יצא אז שיהנו.

 

המחיר באנגליה כולל עלויות שילוח, מיסוי ומע"מ מקומי. החשבון שלך מופרך לחלוטין.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ובנוסף, המחיר בארה"ב הוא דומה, רק בדולרים. מה שמעמיד אותה על פחות מ-100 אלף שקלים לפני מיסוי...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אבל למה אתה הולך הפוך?

 

בארה"ב הסובארו עולה 25500 והניסאן 33000. לפי זה הסובארו צריכה לעלות בארץ פחות מ-200 והניסאן... הרבה פחות מ-300000.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ד"א, מדובר רק על מכונית השנה לפי ג'רמי קלארקסון (שבמפתיע מאוד בחר את הכי חלשה).

 

מכונית השנה של ריצ'רד המנוד היא הפגאני הויארה:

http://www.topgear.com/uk/car-news/richard-hammond-car-of-the-year-pagani-huayra-2012-12-7

 

ומכונית השנה של ג'יימס מיי היא המקלארן 12C ספיידר:

http://www.topgear.com/uk/car-news/james-may-car-of-year-mclaren-12c-spider-2012-12-7

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

×
×
  • תוכן חדש...