Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

CMD

 

ipconfig /flushdns

ipconfig /release

ipconfig /renew

 

נסה את זה כשהתקלה צצה, ואם זה מסתדר זה לא בטוח יחזור אבל הכל אפשרי.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבר ניסיתי, לא עוזר.

עשיתי שינמוך לתוכנה של הראוטר ובגרסאות הקודמות זה נהיה הרבה יותר גרוע-גם הלפטופ של אישתי הפסיק לגלוש באינטרנט, וצריך לאפס את הראוטר ע"י הוצאה מהחשמל כדי לשחרר את התקיעה. בגרסה האחרונה היא ממשיכה לגלוש כרגיל ואני צריך להפעיל את המחשב מחדש.

 

שלחתי מכתב ליצרן בבקשה לגרסת תוכנה מוקדמת שכבר לא קיימת באתר התמיכה. זו גירסה שבה netcheif בחנו את הנתב וחיבור הביטורנט שלהם היה יציב. מבחינתי זהו מצב לא מקובל שאני לא יכול להשתמש בביטורנט או להגביל אותו במהירות הורדה של כמעט 20 אחוז מרוחב הפס שלי כדי לשמור על לינק יציב.

פורסם

יש לי את אותו ראוטר 1043ND. אני גולש ב-10 מגה ומקבל מהירות הורדה מקסימלית בטורנטים טובים. אם תרצה אוכל לבדוק בערב את הגרסה שלו.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

amir74-מעולה, תודה! תעדכן אותי בבקשה מה גרסת התוכנה של הראוטר ובאיזו תוכנה של טורנטים אתה משתמש.

 

האם הלינק יציב?

פורסם

אם הבעיה קיימת רק בנייח, מה קשור הראוטר? לא נראה לי שיש לו משהו אישי נגד הנייח :lol:

אם כבר הייתי מאשים את כרטיסי הרשת שחיברת לנייח.

פורסם
אם הבעיה קיימת רק בנייח, מה קשור הראוטר? לא נראה לי שיש לו משהו אישי נגד הנייח :lol:

אם כבר הייתי מאשים את כרטיסי הרשת שחיברת לנייח.

 

הנה התשובה שנתתי ממקודם:

 

בהתחלה חשדתי שזה כרטיס הרשת. הוצאתי את כרטיס הרשת והפעלתי את הכרטיס שעל לוח האם. השגיאה של ה DNS הופיעה שוב.

החלפתי כבל רשת-לא עזר.

השתמשתי בDNS של גוגל-לא עזר.

 

גם בכרטיס רשת onboard שהיה תקין עם הראוטר הקודם הבעיה הופיעה. מסקנה-זה לא כרטיס הרשת. שנית, אני קורא הרבה באינטרנט על נפילות שכנראה קורות בגלל התוכנה של היצרן.

פורסם

ואם אתה מחשב את הראוטר הישן? אמור לתמוך ב30 מגה, לא?



 

אם אתה לא מעביר קבצים בתוך הרשת, 54 מגה אמורים להספיק לך

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עוד משהו שחשבתי עליו.

 

אם אתה מחבר את המחשב ישירות למודם, הכל תקין?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ואם אתה מחשב את הראוטר הישן? אמור לתמוך ב30 מגה, לא?



 

אם אתה לא מעביר קבצים בתוך הרשת, 54 מגה אמורים להספיק לך

 

אני כן מעביר קבצים בתוך הרשת-יש לי סטרימר שמתחבר לנייח ומקבל סרטי HD ממנו בכבל שרץ מהסלון עד לראוטר (בערך 5 מטר). בראוטר הישן שהיה לי (54 mbps) ההתחברות והרצת הסרטים לוקחים הרבה פחות זמן-בכל זאת, חיבור של 1g לעומת 100 mb.

 

 

התוכנה של הראוטר אמורה להשפיע גם על הנייד, ולא רק על הנייח, זה מה שמוזר.

 

זה בהחלט מוזר, יתכן שבגרסאות התוכנה של הראוטר עשו שינויים שהפכו את התקשורת האלחוטית ליותר יציבה בגרסאות החדשות על חשבון התקשורת הקווית. בגרסאות החדשות של התוכנה, הנייד של אשתי מחובר וגולש גם כאשר התקשורת בנייח נופלת. כשחזרתי 2 גרסאות אחורה המצב נהיה יותר חמור-כאשר היתה נפילה גם היא וגם אני לא יכולנו לגלוש והייתי צריך לאתחל את הראוטר.

אני אשכרה מרגיש כמו איש QA שעובר להם על הגרסאות :evil:

 

עוד משהו שחשבתי עליו.

 

אם אתה מחבר את המחשב ישירות למודם, הכל תקין?

 

כן.

פורסם

sergo, אתה צודק. רשמתי בטעות שהמחשב הנייח מחובר בכרטיס רשת אלחוטי, וזהו לא המצב.

 

אני מתנצל על הטעות ומתקן:

 

כרטיס הרשת בנייח הוא חוטי של edimax מסוג 10\100\1000 ומחובר בכבל רשת cat5e לראוטר.

פורסם

מאז ומתמיד השתמשתי רק ביוטורנט (µTorrent ), עובדת מעולה וקלה על משאבי המחשב. בהורדות מ-TL או מ-DOWNREV אני מקבל בדרך כלל את המקסימום מהירות של הקו שלי, 10 מגה ביט. לא זוכר שאי פעם קרה לי שנתקעה הורדה באמצע.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
sergo, אתה צודק. רשמתי בטעות שהמחשב הנייח מחובר בכרטיס רשת אלחוטי, וזהו לא המצב.

 

אני מתנצל על הטעות ומתקן:

 

כרטיס הרשת בנייח הוא חוטי של edimax מסוג 10\100\1000 ומחובר בכבל רשת cat5e לראוטר.

אם כך, גם הנייד אמור לסבול מאותה בעיה בחיבור קווי. אם זה המצב, הבעיה בראוטר, אם לא, כנראה בכרטיסי הרשת של הנייח או בלוח האם שלו.

פורסם

Firmware Version:

3.13.4 Build 110429 Rel.36959n

Hardware Version:

WR1043ND v1 00000000

 

המחשב המוריד ביוטורנט קיבל כתובת קבועה עם הפניית פורטים בראוטר כמובן. אם יש משהו אחר שאתה מעוניין לבדוק תודיע.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...