Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי שתי הצעות לקניית אוטו חדש.

הראשון:

סיאט איביזה 00' (2000)

מנוע 1600

קופה,ידני,יד 5

צריך חידוש צבע.

השני:

הונדה סיוויק קופה 96'

מנוע 1600

אוטומט,יד 3 צריך שינוי צבע.

 

השאלה שלי היא מה באמת כדאי לי.

סיאט איביזה שצריכה רק חידוש צבע,שנת אלפיים ידני.

או שכדאי לי 96' קופה במצב מכני מציאה-עוד לא הגיע למאה אלף אפילו,אבל הצבעה שלה הוא ירוק כהה.

ובגלל זה אני צריך לצבוע אותה לצבע אחר.

והשאלה השניה שלי-אם אני רוצה לשנות צבע של אוטו,כמה דבר כזה אמור לעלות מול משרד הרישוי

כדי להחליף ברשיון של האוטו מירוק כהה-לשחור\לבן?

 

תודה :)

פורסם

צביעה איכותית עם שינוי צבע זה פירוק כל הרכב לגורמים - לא שווה להתעסק עם זה. מעבר לזה, אני חושב שירוק של סיויק נחמד, אתה יכול לצבוע מחדש בירוק מטליק ואז הרכב יראה חדש אם הצבע דהויי. קח בחשבון שצביעה ללא שינויי צבע ללא פירוק הרכב לגורמים זה כ7Kש"ח לצביעה איכותית עם פירוק חלקים חיצוניים או 2K לצביעה חאפרית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
קיבלתי שתי הצעות לקניית אוטו חדש.

הראשון:

סיאט איביזה 00' (2000)

מנוע 1600

קופה,ידני,יד 5

צריך חידוש צבע.

השני:

הונדה סיוויק קופה 96'

מנוע 1600

אוטומט,יד 3 צריך שינוי צבע.

 

השאלה שלי היא מה באמת כדאי לי.

סיאט איביזה שצריכה רק חידוש צבע,שנת אלפיים ידני.

או שכדאי לי 96' קופה במצב מכני מציאה-עוד לא הגיע למאה אלף אפילו,אבל הצבעה שלה הוא ירוק כהה.

ובגלל זה אני צריך לצבוע אותה לצבע אחר.

והשאלה השניה שלי-אם אני רוצה לשנות צבע של אוטו,כמה דבר כזה אמור לעלות מול משרד הרישוי

כדי להחליף ברשיון של האוטו מירוק כהה-לשחור\לבן?

 

תודה :)

 

אתה קונה ממישהו שאתה מכיר?

קשה לי להאמין בקשר לקילומטרז'.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

מהאיביזה תרד גם יד 5 וגם צריך צבע, לך תדע מה עבר עליו!

 

לגבי ההונדה אני לא מאמין שעשה 100 אלף ק"מ?

ולא הבנתי למה לצבוע מירוק כהה לצבע אחר?

חפש בסבלנות אוטו בצבע שאתה אוהב למה להסתבך עם זה?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

קניית רכב ישן זה הרבה פשרות-אם הק"מ אכן אמיתי(קשה להאמין...) והרכב מתוחזק ועם יד סבירה לך עליו-כל עוד הוא נוסע עזוב את הצבע,זה באמת לא קריטי ואל תפסול על פי זה רכבים@

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
מהאיביזה תרד גם יד 5 וגם צריך צבע, לך תדע מה עבר עליו!

 

לגבי ההונדה אני לא מאמין שעשה 100 אלף ק"מ?

ולא הבנתי למה לצבוע מירוק כהה לצבע אחר?

חפש בסבלנות אוטו בצבע שאתה אוהב למה להסתבך עם זה?

האוטו עצמו עשה 280 אלף,אבל שהוא הגיע לאזור ה 200 אלף החולף מנוע ביבוא עם קבלות מהונדה מקורי.

האיביזה עושה רשום של אוטו שמור,160 אלף,אומנם יד חמישית אבל בלי קשר אני יקח תאוטו לבדיקה.

בקשר לצבע-אין מצב שאני יקח אוטו ירוק כהה.ולצבוע אותו זה קצת סרט,השאלה אם שווה לשנות צבע או ללכת כבר על האיביזה.

×
×
  • תוכן חדש...