Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה צמיגים לקנות, Toyo t1r vs. Michelin Exalto


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שהכותרת אומרת, בלבטים איזה מהבאים לרכוב לאבארט 500:

 

Toyo T1R

או

Michelin Exalto

 

שניהם קיימים במלאי במידות שלי, 195/45/16.

 

אודה לדעתכם מנסיון.

פורסם

מבחינת תמורה לכסף, הטויו מצויינים.

החסרון שלהם היא דופן ממש רכה.

 

הייתי הולך על הטויו או היוקוהומה S שהם מצויינים.

 

 

 

בהצלחה.

למכירה ידית פתיחת דלת נהג מברזל לאיביזה 2001-2

וכמו כן ממיר במצב מצויין. פרטים בה"פ

פורסם

עד כמה שאני יודע, הT1R מוחלף על ידי צמיג בשם T1 Sport. שווה לבדוק.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני בדיוק החלפתי לרביעיה של T1R. אפשר לקרוא כאן :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448807

 

לסיכום - הT1 SPORT עדיפים (כנראה) על הT1R אבל אין להשיג אותם, לא צפוי להגיע בזמן הקרוב.

לפחות לא במידה שלי, לא יודע לגבי מידות אחרות.

הT1R בעל דופן מאד לא עמידה, לחץ אויר גבוה (מאד, סביב ה-40) פותר את הבעיה, אבל גורם לבעיה אחרת של חוסר נוחות מורגש.

אני גם די בטוח שרמת הרעש גבוהה יותר משהייתה, אבל אני עוד אבדוק את זה מול רכב אחר זהה עם המקוריים.

האחיזה ביבש מצויינת, לא יצא לי עדיין לבדוק ברטוב.

 

הS DRIVE לא היו קיימים במידה שלי, אם יש להשיג במחיר סביר במידה שלך - לך על זה (לא מכיר אישית, יש לי ניסיון

מעולה עם ה C DRIVE).

לא מכיר את המישלין שציינת, לי היו מישלין פרמסי, ורק היום אני מבין כמה מעולים הם היו. אבל המחיר שלהם לא ריאלי - מעל 1000 לצמיג.

נראה שהם טובים לפי ביקורות ברשת, אם המחיר טוב - לך על זה. (יש מצב שגם להם יש דופן רכה יחסית).

 

http://www.epinions.com/review/Michelin_Pilot_Exalto_A_S/content_217334320772?sb=1

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Pilot-Exalto.htm

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
עד כמה שאני יודע, הT1R מוחלף על ידי צמיג בשם T1 Sport. שווה לבדוק.

 

הוא לא מוחלף, אלו שני דגמים שונים.

הנתונים היבשים של ה T1S אכן נראים טוב יותר בהשוואה ל T1R אך הצמיג הזה יקר יותר ומיוצר רק במידות גדולות יחסית.

לגבי ה T1R - הצמיג אכן אוהב לחץ אוויר גבוה מהנדרש אך הביצועים שלו מצויינים, בטח ביחס למחירו התחרותי במידות מסויימות. עם זאת, אם היו אלטרנטיבות טובות יותר (מותג אירופאי או מידה פופולרית) הוא לא היה הראשון ברשימה שלי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לפי אתר toyo, ה t1sport עולה על ה t1r בכל הפרמטרים כמעט (כולל אורך חיים, אחיזה ביבש ורטוב).

 

אם תמצא אחד במחיר טוב, נשמע כמו עיסקה טובה יותר מה t1r.

 

(למעט מראה - הסוליה של ה t1r משמעותית יותר יפה :-) )

מגאן 265

×
×
  • תוכן חדש...