Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקופה האחרונה נוצר לחץ חיובי במיכל דלק אחרי נסיעות ארוכות יחסית (מעל רבע שעה).

כרגע אני פשוט פותח את מיכל הדלק ע"מ לשחרר את הלחץ , והפקק עף החוצה בלחץ. כמו כן אני שומע את מיכל הדלק מתכווץ...

מיכל הדלק ומשאבת הדלק הוחלפו לא מזמן (חלודה בתוך המיכל שגרמה לסתימת המשאבה) אבל גם עם המיכל הישן נוצר הלחץ.

היום החלפתי את הפקק של המיכל אבל זה לא עזר.

 

האם יש חמישהו רעיון מאיפה נובע הלחץ,ואיך לפתור את הבעיה ?

האם יש סיכוי שמיכל הדלק יתפוצץ תוך כדי נסיעה ?

פורסם

גם לי זה קרה פעם אחת לפני שבועיים (ומאז לא חזר על עצמו)

לאחר תדלוק מיכל מלא, ולאחר נסיעה של כמה דקות... דלק פשוט ביעבע החוצה מפתח המילוי....

 

תחילה זה היה טפטוף דרך האטימה הגרועה של המכסה הלא מקורי, וכשפתחתי את מכסה פתח המילוי לבדוק מה הבעייה... יצא משם חתיכת שצף דלק על הריצפה (לפחות 400-500 סמ"ק)

 

רק תודה לאל שלא הייתה איזו סיגריה בוערת על הריצפה... :-)

 

 

מאז, אני לא מתלדק יותר מיכל מלא...

חבל על הדלק...

 

 

מה גרם ללחץ החיובי הזה... לא יודע... אני מאשים את הקיץ! :roll:

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

האם יכול להיות שהאטימה של הפקק אצלי יותר מדי טובה ? האם צריך להיות איזשהוא חופש מסוים ע"מ לאפשר למיכל דלק לנשום ?

פורסם

היום הסתכלתי על מיכל הדלק:צינור הנשם יוצא מהחלק העליון של המיכל ומתחבר לצנור התידלוק קצת לפני הפקק.

כלומר הפקק אמור לאפשר מעבר גזים ע"מ שהנשם יהיה יעיל.

 

האם כדאי לקדוח חור בפקק או שכל הדלק יתאדה ?

×
×
  • תוכן חדש...