Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מבחן דרכים ראשון שפורסם (באיחור של חצי שנה?) ע"י וואלה רכב: http://cars.walla.co.il/?w=%2F4701%2F2613414

 

צריכת הדלק די מעודדת, אבל התלוננו שהמנוע נחנק בקלות אם שוכחים להוריד הילוך בזמן (עליות קשות וכאלה).

ושורת הסיכום:

"ניסאן קשקאי ידני, מציע לכם בתמורה ל-127 אלף שקלים תמורה שקשה למצוא בה פגמים מהותיים. הוא עושה הכול בצורה טובה, מאורגנת, נגישה ומעבר לכך מצליח לעמוד במבחני הביצועים בצורה נאותה ומשלב כאן גיר ידני שקל מאוד לחיות איתו, בשיוט על הכבישים המהירים או בעיר ובזינוקים קלים בין הרמזורים."

 

 

עריכה:

פסקה אחת שהצליחה לבלבל אותי:

"הקשקאי לא בהכרח מזוהה בהגדרותיו כקרוסאובר: הוא נמוך, קומפקטי, בעל מותניים צרים וחסר לו את מידת הקשיחות שמאפיינת אפילו רכבי פנאי שנראים קשוחים אך מקושטים ומרוקנים מכל יכולת עבירות גבולית."

1441536-5.jpg

איך הם הגיעו לזה שהוא נמוך ונטול קשיחות פלסטית? תראו כמה מגיני סף יש שם, וזה בטח לא בגובה של הפאביה שלי :S

מה מפתיע אותך?

מדובר בכאילו גי'פ הכי כאילו שיכול להיות.

שני לו רק הניסן מיקרה המוגבהת המכונה בפי נשות תלאביב והסביבה ג'וק:-D

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האם אתה רומז שאחד הכאילו-ג'יפים האחרים (ix35, ספורטאג', CX5, אאוטלנדר וכו') מתאימים יותר לסביבת שטח עוינת?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לגבי התיקן אני מסכים אתך לגמרי, זה הפך לפיאט 500 שלהם. (חבל שעושים את זה דווקא עם הרכב אולי הכי שנוי במחלוקת שלהם)

 

אבל הקשקאי רכב איכותי, מאוד "אירופאי", אחרי מתיחת הפנים האחרונה הוא אפילו די פוטוגני.

ומעבר לזה אני אסתכן ואומר שאם אחד מהסלבס פה היה קונה ניסאן במקום קוקוריקו-ירוק - אולי לא היה מכין לימונדה.

 

בכללי אני חושב שמדובר על רכב מאוד מעניין, אם כי רמת ההתעניינות בו גוברת בעיקר בגלל המחיר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
אחלה סקירה, תודה.

 

הבנתי שאתה לא נוסע יותר מ100 אבל בכל זאת אשמח אם תתן רשמים של סל"ד בהילוך חמישי ב,100,110,120 קמ"ש.

 

תודה מראש.

 

תוכל לצרף את הרשמים האלה אולי?

תודה מראש.

פורסם
תוכל לצרף את הרשמים האלה אולי?

תודה מראש.

 

אז כמו שציינתי, אני לא עובר את המהירויות האלו כדרך קבע.

ואני חושב שפעם אחת אפילו בדקתי, ולכן אני מציע שתפשפש שוב בשירשור מההתחלה.

 

אני יכול להגיע לך שב100 הרכב בערך ב2600 וב110 2700

 

לא מבין מה זה משנה כלכך למען האמת.

גורם הרעש נוצר מהרבה גורמים ולא רק מאילו.

אני מציע שתצא לנסיעת מבחן תכבה את הרדיו ותקשיב

 

טל

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
אז כמו שציינתי, אני לא עובר את המהירויות האלו כדרך קבע.

ואני חושב שפעם אחת אפילו בדקתי, ולכן אני מציע שתפשפש שוב בשירשור מההתחלה.

 

אני יכול להגיע לך שב100 הרכב בערך ב2600 וב110 2700

 

לא מבין מה זה משנה כלכך למען האמת.

גורם הרעש נוצר מהרבה גורמים ולא רק מאילו.

אני מציע שתצא לנסיעת מבחן תכבה את הרדיו ותקשיב

 

טל

 

כן, ראיתי שציינת את הסל"ד ב100 ק"מש.

ב110 2700? מוזר. נשמע מעט.

 

גורם הרעש הוא אכן מהמנוע מדי הרבה רכבים ידניים, בגלל חלוקת יחסים.

חשבתי שתוכל לתת לי את הנתון הזה לצורך ידע כללי. משום מה חשבתי שדווקא ברכב גדול עם מנוע קטן (יחסית) הסל"ד יהיה גבוהה לטובת כוח זמין.

 

תודה בכל אופן.

פורסם

אתמול בדרך הבייתה בדקתי את עניין הסלד בשנית.

100 - 2800

110 - 2900

120 - 3000

 

אני חוזר בי מהצהרתי הקודמת זו הייתה שגויה.

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
אתמול בדרך הבייתה בדקתי את עניין הסלד בשנית.

100 - 2800

110 - 2900

120 - 3000

 

אני חוזר בי מהצהרתי הקודמת זו הייתה שגויה.

 

אם מדידת המהירויות והסל"ד בוצעו באותו הילוך - זה לא הגיוני.

יש לך כפתור O/D ששיחקת איתו?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

זה גיר ידני, איזה O/D??

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

צודק 100%. נעלם מעיני בעת כתיבת התגובה. מביך.

על אחת כמה וכמה - הנתונים שנתן אינם הגיוניים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני לפני קנייה של ניסאן קשקאי 2013 ידני חדש. ראיתי בלוחות מכירת רכב באינטרנט, כי הדגם הידני 2013 (!) מוצע למכירה בכמות לא קטנה... במיוחד אם משווים את מספר המודעות לניסן קשקאי 2 ליטר (האוטומטית).

האם לעובדה שהדגם החדש של קשקאי (צורה חדשה וכל זה) משפיעה על כדאיות הקנייה עד כדי כך שלא כדאי להתקרב לקשקאי...?

 

 

talknopf@netvisi - אחרי כמה חודשים שהניסן אצלך, יש לך הארות חדשות לגבי קשקאי 1.6 ידני?

האם אתה עדיין ממליץ? וכמה הוא עושה מבחינת תצרוכת דלק?

 

 

 

תודה

פורסם

שלום ידידי,

את כמות החודשים אפשר לחשב ע"פ השירשור.

בנוגע לתצרוכת דלק אני כרגיל באיזור ה13-14 קמ"ל אני נהג רגוע ולא עובר את אזור ה100 קמ"ש.

אני מרוצה מאד מהרכב ולא יכול לתת תלונה של ממש על הרכב.

תבנית הנסועה היומית שלי היא כ20 ק"מ לכל כיוון חצי בפקקים חצי באיילון.

 

בנוגע לשפע, אני יכול לשער שחברות שליסינג קנו כמות גדולה ומציעות אותה למכירה.

את האמת שלאחרונה אני רואה לא מעט מהן.

 

לסיכום, אין תלונות.

תתחדש

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
צודק 100%. נעלם מעיני בעת כתיבת התגובה. מביך.

על אחת כמה וכמה - הנתונים שנתן אינם הגיוניים.

 

אלו הנתונים שראיתי בהילוך חמישי בנסיעה בכביש מהיר.

הגיוני או לא, אלו המספרים.

 

אתה מוזמן לסיבוב ניסיון ונבדוק את הנושא :)

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים


×
×
  • תוכן חדש...