Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שהבטחתי, מעט תמונות.

כפי שבוודאי תראו לא ממש הצלחתי למצוא אבטיחים ע"מ להמחיש לכם את גודל תא המטען, לכן...

השתמשתי בעצמי....

ישנם כמה אנשים פה בפורום שישמחו להעיד כי אם אני נכנס בתא מטען הגודל גדול מן הממוצע :-)

 

שלכם בלחיצת קלאץ' נחושה,

טל.

IMG_3884.jpg

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טל איש יקר, פעם אתה אומר "תהנו מהתמונות" ולא מצרף כלום, פעם שניה אתה אומר "מעט תמונות" ומצרף אחת.. מה יהיה? :-(

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
טל איש יקר, פעם אתה אומר "תהנו מהתמונות" ולא מצרף כלום, פעם שניה אתה אומר "מעט תמונות" ומצרף אחת.. מה יהיה? :-(

 

אני חש סימפטיה עזה לדעתך, הממשק של הפורום מעט פחות

אני מנסה לעלות אותן ברגעים אלו!

 

עריכה:

ובא לציון גואל!

באיחור רב והמון אהבה,

טל

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

בלי אבטיח זה לא נחשב.

תמונות יפות תודות לצלם מוכשר.

אני לא מתחבר לצבע שחור, בכל מקרה תתחדש.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הבוץ בתמונות מוסיף המון!

אני מנחש שישר אחרי זה לקחת אותה לניקוי בקיטור? :lol:

 

תכלס נראית יפה, אבל לדעתי היא נראית יותר טוב בצבע שנותן לכל הפלסטיקים המגנים לבלוט, כמו לבן..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
איך אפשר לקנות קשקאי ב 112K?

 

היה פעם קופון של יד ראשונה מליסינג. דרך אוטודיל נראה לי

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

צצו שמועות גם על אאולנדר ידני ב-140,000 שקלים, מישהו יכול לאמת את זה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לקחתי את הקשקאי הידנית לנסיעת מבחן בחיפה.

 

סיכום קצר מנסיעת המבחן:

 

הרכב מאד נוח ומעל לציפיותיי בתחום הנוחות. מגהץ את כל הפגמים בכביש בצורה יעילה, מושב הנהג נוח ותומך אך הנוסע מאחור התלונן שהוא הרגיש היטב את פגמי הכביש והרכב היה קופצני.

קל ונעים (פרט לגיר) לנהוג ברכב, הוא שקט במהירויות נמוכות וגבוהות. משקל ההגה הי לי נוח וגם תנוחת הנהיגה והראות טובים מאד. הרכב מרווח ןבעל תא מטען ענק.

משענת היד לא הייתה לי נוחה כי היא מאד רחוקה מהמרפק והיא משמשת מבחינתי רק לכיסוי התא שמתחת למשענת ולא כמשענת יד.

האבזור בסיסי אך כולל דיבורית BT. אין חישוקים קלים והידיות והמראות שחורות. בסה"כ לי האבזור מספיק.

הדבר שהכי הפריע לי ברכב הוא תחושה זולה של ידית ההילוכים והעברת ההילוכים הרגישה "יבשה", קשה ולא נעימה. אני רגיל לגירים של VAG והם משמעותית מהנים ונוחים יותר, שם ההילוכים נכנסים בצורה נעימה וחלקה.

רכב ההדגמה היה לבן ולא מחמיא. עיצוב הפנים משעמם ומיושן אבל איכות החומרים טובה. עיצוב חיצוני יפה ולדעתי צבעים כהים כמו שחור או אפור מחמיאים לרכב.

המנוע טוב בשביל קצב תנועה סביר ומספק גם בעליות אבל לא יותר מכך. בעליות הייתי חייב לאמץ את המנוע כדי לשמור על קצב טוב. המנוע מספיק גמיש ונוח לנסיעה בעיר. מי שמחפש רכב סביר מבחינת ביצועים לא יתאכזב. האחיזה טובה ומרגישים בטחון בנהיגה.

אם להיות קטנוני אז גם הפריע לי שאזור האחיזה לפתיחת תא מטען הוא מפלסטיק שקצת גמיש ומתנדנד. הייתי מצפה להרגיש באזור הזה רק מתכת.

 

סיכום של הסיכום:

רכב נוח, שקט ונעים. מנוע סביר ומספק אבל לא יותר מכך. גיר מרגיש שביר וזול ומאד לא נעים לתפעול מה שהוריד לי את החשק מהקשקאי.

לדעתי מתאים רק למי שחייב רכב גבוה אחרת ניתן למצוא רכבים טובים יותר בטווח המחירים הזה.

 

לבחור מעליי: אאוטלנדר ידנית עולה 144900 ןעכשיו במבצע חבר ב137500.

פורסם
גיר מרגיש שביר וזול ומאד לא נעים לתפעול מה שהוריד לי את החשק מהקשקאי.

 

גיר זה גיר, אתה מדבר על ידית הילוכים.

פורסם

אין ספק שזו הזוכה התורנית בתואר הכי הרבה מטר מטאלי לשקל.

נראית בהחלט מרשימה. במיוחד עם החישוקים שבחרת, תתחדש.

אישית נהגתי בגרסת הקצה השני, שני ליטר מאובזרת של אחותי שתחיה, ולא התלהבתי. מעבר להרגשה המוזרה שמקנה הגיר הרציף (לא שייך לכאן כמובן) הרכב מנותק ומתנדנד ולא ממש מקנה הרגשת בטחון כשמבקשים ממנו לפנות.

פורסם

אולי לא התנסחתי מספיק טוב. אני אחדד.

הידית עצמה מרגישה פשוטה ודי זולה אבל לא זה מה שהפריע לי.

מה שהפריע הוא תפעול ידית ההילוכים. "הכנסת" ההילוכים לא הייתה נעימה, ההילוכים נכנסים קשה יותר מהצפוי והתחושה שהידית לא זזה בצורה חלקה מהילוך להילוך כמו שאני רגיל. כל ההתעסקות עם העברת ההילוכים מרגישה זולה.

כשההילוך מוכנס אז הרכב נוסע בסדר גמור. מקווה שהובנתי נכון הפעם.


×
×
  • תוכן חדש...