Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין מדוע בארץ מוכרים רק עם 5 הילוכים בעוד שבחו"ל מוכרים את הקשקאי עם 6 הילוכים. לפני שבועים קבלתי קשקאי בחו"ל עם 6 הילוכים ואני רוצה לומר שזה ממש עולם אחר. גם בפאביה שלי יש 5 הילוכים וממש חסר לי השישי . מעניין עם אפשר להזמין עם 6 הילוכים את הקשקאי.

בחו"ל הקשקאי מגיע עם מערכת עצור וסע ובכלל היה מאוד מאובזר לרכב השכרה. קבלתי דיזל טורבו חבל שבארץ עושים קשיים עם הדיזל.

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אה, מה הפליאה?

זה בגלל שבארץ יושבים אנשים יותר חכמים מהאירופאיים הטיפשים שלא מוכנים שיהיו כאן רכבים ירוקים, חזקים וחסכוניים בתצורת דיזל.

באותה נשימה צריך להגיד תודה שאנחנו זוכים לראות כאן רכבים ידניים ואין איזה מס או חוק נגד זה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אחלה סיקור.

היום עשיתי נסיעת מבחן על הרכב המדובר בקארסו בראשל"צ.

בקשר לחוויה שלי מהשירות שנתן לנו "נציג נסעות המבחן" - איך אומר את זה, התביישתי.

הנציג מדבר איתך ב "כפרע, ובאמאשלי, וזה אוטו בן זונה"

כשאתה שואל אותו נתון בסיסי כמו כמה שוקל הרכב הוא לא יודע להגיד (מבחינתי זה בסיסי לנותן שרות אצל יבואן)

הנסיעה היתה אמורה להיות רק חצי שעה, ויצא שהיא היתה ממש פחות.

אז תחלס לא יצא לי ולאבא שלי באמת "לבחון" את האוטו.

מה שכן שמתי לב כמו שכתבת, שהמנוע עם שלושה אנשים ברכב ולא עמוס מעבר לכך, באמת מפתיע יחסית למשקל.

ועכשיו יש היתלבתות - יותר בקטע של אחזקת הרכב, כמה הוא שונה מרכב משפחתי 1.6 סטנדרטי באחזקה.

REALITY BEATS FICTION BY FAR!!!

פורסם

למה שהוא יהיה שונה בעלויות ההחזקה "מרכב משפחתי 1.6 סטנדרטי" ?

זו לא הגרסה כפולת-ההנעה עם טורבו דיזל והכל, אין בו שום דבר שלא תמצא במאזדה3 או קורולה. (חוץ מבולמים מוגבהים)

 

ובכל זאת, ניסאן, יפני. אמור להיות יותר קליל בעו"ש מאשר ייטי (לדוגמה).

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

סך הכל זה מה שחשבתי.

פשוט אבא שלי מיסתנוור מהגודל - שישר מביא אותו למחשבה של הוצאות גבוהות יותר.

תודה חברה.

REALITY BEATS FICTION BY FAR!!!

פורסם

מעניין אם בשטיפות מכוניות הם יודעים שזה לא ג'יפ אמיתי ולא צריך לעשוק את בעליו בתוספת תשלום כמו לג'יפים , כנ"ל גם בבדיקות רכב לפני קנייה.

פורסם

אתמול קבלתי את הקשקאי הידנית שלי בצבע בורדו מיטלי מרשים! נסעתי 250קמ נסיעה בין עירונית במהירות ממוצעת של 100קמ"ש והרכב צרך כ7 ליטר ל100..

למי שכתב שידית ההילוכים אינה "חלקה", שים לב שדריכה על הקלאצ עד הסוף!!! מאפשרת העברת הילוכים חלקה.

משענת ותא האיחסון בין הכסאות לא פרקטי, ובנסיעה מהירה שומעים בדיבורית BT את רעשי הדרך.

סה"כ אחלה קניה!!!

פורסם

תעשו טובה תצלמו את הקונסולה המרכזית (רדיו דיסק וכו')

 

מעניין אותי ספציפית אם הדיבורית שם ברמה של מענה\ניתוק או שיש גם אפשרות לחייג בלי לגעת בטלפון?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

היי,

ישנה אפשרות לחייג גם בלי לגעת בטלפון.

מה שכן המערכת המובנת לא מבינה עברית אז כל הזכרונות שלי כרגע בג'יבריש.

למען האמת השליטה דיי אינטואטיבית

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם
אה, מה הפליאה?

זה בגלל שבארץ יושבים אנשים יותר חכמים מהאירופאיים הטיפשים שלא מוכנים שיהיו כאן רכבים ירוקים, חזקים וחסכוניים בתצורת דיזל.

באותה נשימה צריך להגיד תודה שאנחנו זוכים לראות כאן רכבים ידניים ואין איזה מס או חוק נגד זה.

 

איתמר.

 

אני מודה, מודה, מודה....

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מבחן דרכים ראשון שפורסם (באיחור של חצי שנה?) ע"י וואלה רכב: http://cars.walla.co.il/?w=%2F4701%2F2613414

 

צריכת הדלק די מעודדת, אבל התלוננו שהמנוע נחנק בקלות אם שוכחים להוריד הילוך בזמן (עליות קשות וכאלה).

ושורת הסיכום:

"ניסאן קשקאי ידני, מציע לכם בתמורה ל-127 אלף שקלים תמורה שקשה למצוא בה פגמים מהותיים. הוא עושה הכול בצורה טובה, מאורגנת, נגישה ומעבר לכך מצליח לעמוד במבחני הביצועים בצורה נאותה ומשלב כאן גיר ידני שקל מאוד לחיות איתו, בשיוט על הכבישים המהירים או בעיר ובזינוקים קלים בין הרמזורים."

 

 

עריכה:

פסקה אחת שהצליחה לבלבל אותי:

"הקשקאי לא בהכרח מזוהה בהגדרותיו כקרוסאובר: הוא נמוך, קומפקטי, בעל מותניים צרים וחסר לו את מידת הקשיחות שמאפיינת אפילו רכבי פנאי שנראים קשוחים אך מקושטים ומרוקנים מכל יכולת עבירות גבולית."

1441536-5.jpg

איך הם הגיעו לזה שהוא נמוך ונטול קשיחות פלסטית? תראו כמה מגיני סף יש שם, וזה בטח לא בגובה של הפאביה שלי :S

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...