Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

יש כאלה שאומרים שהמנוע קר ויש כאלה שהמנוע לאחר עבודה וחם.

הכוונה לרכב אוטומט.

 

תודה

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

רוב היצרנים מדברים על שמן חם (לא "מנוע חם" אלא שמן גיר חם).

 

יש להתייחס לכל מקרה לגופו.

 

באיזה רכב מדובר ? (יצרן, דגם, שנת יצור, מנוע)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לפי הוראות יצרן הרכב. ולכן בשאלה רצוי לציין שם דגם ויצרן.

 

ברוב המקרים הבדיקה מתבצעת כשהמנוע פועל, ותיבת הילוכים בניוטרל.

 

על המדיד יכולים להיות שני תיומים, אחד מתייחס למצב שמן קר (מייד לאחר ההתנעה) והשני למצב של שמן חם (לאחר נסיעה של חצי שעה לפחות).

 

קיימים רכבים, בהם הבדיקה מתבצעת תוך פרק זמן מוגדר לאחר כיבוי מנוע.

 

קיימים רכבים ללא מדיד שמן תיבת הילוכים. בדגמים אלו בעל הרכב לא נדרש לבצע בדיקה.

 

 

פורסם

אז תחליט, שמן גיר או מנוע?

 

שמן מנוע בודקים לפחות 10 דקות לאחר כיבוי מנוע.

 

בדיקה מיידית אחרי כיבוי לא נותנת תוצאות מדוייקות.

 

 

פורסם
אז תחליט, שמן גיר או מנוע?

 

שמן מנוע בודקים לפחות 10 דקות לאחר כיבוי מנוע.

 

בדיקה מיידית אחרי כיבוי לא נותנת תוצאות מדוייקות.

 

כמו שBuki כתב ::idea: וחשוב גם שהאוטו יהיה במישור.

בעלייה או ירידה התוצאות לא יהיו נכונות .

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

×
×
  • תוכן חדש...