Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקופה האחרונה היו בעיות הנעה והיום כשבאתי להניע עושה חצי סוייץ ואז מנסה להניע והאוטו מתכבה, ואם אני מנסה עוד פעם להניע אז הסויץ נתקע.

מה הלך במקרה הזה?

הרכב הוא סקודה פאביה

 

תודה מראש :)

פורסם

"והיום כשבאתי להניע עושה חצי סוייץ ואז מנסה להניע והאוטו מתכבה"

 

הרכב הניע ונכבה או שלא הניע בכלל, תסביר מחדש את הבעיה

זה נכון

פורסם

אם ברגע שאתה נותן סטרטר כל האורות בלוח המחוונים נכבים, אז המצבר לא טעון לגמרי.

וזו בעיית מצבר, כדי לבדוק זאת, חבר וולט מטר למצבר ובדוק את המתח.

פורסם

כן זה בדיוק המצב שברגע שאני נותן סטרטר כל האורות נכבים וכשאני מזיר לסויץ כתוב על הרדיו דיסק standby

פורסם

סביר להניח שיש לך בעיית מצבר. אבל,

צריך לוודא טעינה (לאחר שהרכב מונע).

איזה מצבר יש לך ומתי הותקן ? (בד"כ מצבר סטנדרטי שעובר שנתיים וחצי ועובד, אומרים תודה)

 

רענן

פורסם
בינואר המצבר יחגוג שלוש שנים :)

סביר לבניח שאחרי תקופה ארוכה כזאת זה המצבר

תגיד לו יפה שלום ...

ממליץ לך להתקין מצבר וורטה גרמני.

 

רענן

פורסם
אתה יכול אולי להמליץ על מקום בצפון?

וד"א אפשר לשלול בוודאות שזה הסטרטר?

פתח סוויץ, תדליק אורות דרך, לחץ על הצפצפה.

אם תשמע קול ענות חלושה, המצבר פרוק.

כמובן שבכול מקרה יש לבדוק טעינה תקינה לאחר הנעת המנוע.

 

רענן

פורסם

הבנתי, טוב הזמנתי שירותי גרר, מקווה שממנו תבוא הישועה לפחות שהאוטו יניע שאני אוכל לנסוע להחליף.

 

יש למישהו המלצה על מקום באזור הצפון? סביבות עפולה נצרת עילית

פורסם
הבנתי, טוב הזמנתי שירותי גרר, מקווה שממנו תבוא הישועה לפחות שהאוטו יניע שאני אוכל לנסוע להחליף.

 

יש למישהו המלצה על מקום באזור הצפון? סביבות עפולה נצרת עילית

בדרך כלל לגרריסטים יש מצברים למכירה. כמובן שהם יותר יקרים.

לדעתי גם לא יגיע אליך גרר אלא רכב חילוץ (הם שולחים בהתאם לתיאור התקלה שמסרת).

 

ממליץ שתרים כמה טלפונים לחשמלאי רכב וקבל הצעות מחיר. תשווה בין הצעות לפי סוג, דגם ומשך אחריות.

אני ממליץ על מצברי וורטה הגרמניים.

 

בהצלחה

רענן

פורסם

טוב נגמר הסיפור הגיע רכב חילוץ הטעין לי את המצבר הלכתי לחשמלאי בקרבת מקום הבאתי מצבר ורטה 60 אמפר בלו דינמיק 480 ש"ח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...