Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש המלצה לצמיגים 205 60 16R


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש המלצות לצמיג 205 60 16R, למיצובישי לאנסר 2010.

הצמיגים שכרגע מורכבים על הרכב הם של חברת Dunlop (מה שהגיע מהסוכנות).

 

יש צורך להחליף רק את הקדמיים כרגע, אבל אם 4 צמיגים יוצאים במחיר משתלם יותר, אז עדיף (מתישהו נצטרך להחליף גם את האחוריים).

 

אין לי ממש תקציב, אבל העדיפות היא לצמיגים "בסיסיים" במחיר יחסית נמוך (לא מחפש פרימיום ודברים כאלה).

 

אני נמצא באיזור ירושלים.

 

ועוד שאלה קטנה,

האם לאחר החלפת הצמיגים יש לבצע כיוון פרונט?

 

תודה!

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

בסיסי והכי זול (בין החברות הנורמליות) זה פאלקן ze912.

אני לא מכיר פנצ׳ריות באיזור ירושלים אבל תגיע למרכז יש כמה מומלצות.

תחפש פה- http://www.tires4u.co.il

ואל תשכח לברר מה הקוד מהירות של הרכב שלך.

פורסם

שלום,

הצמיג המקורי, דנלופ sp2050 צמיג טוב.

אתה יכול להעביר את הזוג השני קדימה ולקנות זוג דנלופ 2050 לסרן אחורי.

המחיר של הצמיג המקורי יהיה כ 550-580 ש"ח לאחד.

בערך באותו המחיר אפשר למצוא pirelli cinturato p7

תתקשר לצמיגי רונדו בגבעת שאול - אולי יש לא במלאי pirelli.

אכן, falken ze912 יהיה יותר זול אבל פחות טוב מהמקורי.

אם הצמיגים המקוריים על הסרן האחורי במצב טוב, אין טעם לקנות 4 צמיגים.

בקשר לכיוון פרונט, אם הקדמיים נשחקו בצורה לא שווה (צד חיצוני/פנימי של הסולייה נשחק יותר מהצד השני של אותו הצמיג), כדאי לעשות כיוון פרונט, אחרת תמשיך לגמור צמיגים מהר מדי.

אגב, כמה נסעת מ 2010?

האם צורת הנהיגה שלך אגרסיבית (לוקח סיבובים במהירות/מזנק בכל הכח מהמקום)?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

הצמיג המקורי, דנלופ sp2050 צמיג טוב.

אתה יכול להעביר את הזוג השני קדימה ולקנות זוג דנלופ 2050 לסרן אחורי.

המחיר של הצמיג המקורי יהיה כ 550-580 ש"ח לאחד.

בערך באותו המחיר אפשר למצוא pirelli cinturato p7

תתקשר לצמיגי רונדו בגבעת שאול - אולי יש לא במלאי pirelli.

אכן, falken ze912 יהיה יותר זול אבל פחות טוב מהמקורי.

אם הצמיגים המקוריים על הסרן האחורי במצב טוב, אין טעם לקנות 4 צמיגים.

בקשר לכיוון פרונט, אם הקדמיים נשחקו בצורה לא שווה (צד חיצוני/פנימי של הסולייה נשחק יותר מהצד השני של אותו הצמיג), כדאי לעשות כיוון פרונט, אחרת תמשיך לגמור צמיגים מהר מדי.

אגב, כמה נסעת מ 2010?

האם צורת הנהיגה שלך אגרסיבית (לוקח סיבובים במהירות/מזנק בכל הכח מהמקום)?

 

הרכב עבר 60K קילומטר.

נהיגה מאוד רגועה - לא לוקחים סיבובים מהר ולא מזנקים ברמזורים.

 

אם אני קונה 2 צמיגים חדשים, מדוע להרכיב אותם מאחורה ולא מקדימה?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

שאלה נוספת (לא הצלחתי לערוך),

 

מה דעתכם על צמיגי Kumho?

יש באוטו-דיפו מבצע של 1+1 עליהם.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
שאלה נוספת (לא הצלחתי לערוך),

 

מה דעתכם על צמיגי Kumho?

יש באוטו-דיפו מבצע של 1+1 עליהם.

המבצעי צמיגים באוטו דיפו,לא תמיד הכי זולים.לפעמים זה סתם עוד מבצע מבלבל

פורסם

לא הגיוני שבנסיעה רגועה תגמור צמיגים אחרי שנתיים (אני הייתי נוסע ספורטיבי ולא הוחלפו צמיגים כל כך מהר), תלך לקבל חוות דעת נוספת.

פורסם
לא הגיוני שבנסיעה רגועה תגמור צמיגים אחרי שנתיים (אני הייתי נוסע ספורטיבי ולא הוחלפו צמיגים כל כך מהר), תלך לקבל חוות דעת נוספת.

האוטו ניגש לטסט, ולא עבר בגלל צמיגים קדמיים.

 

אף אחד במשפחה לא נוהג בצורה "ספורטיבית".

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אחרי 60 אלף קילומטרים בהחלט יכול להיות שהצמיגים הקדמיים זקוקים להחלפה, אולי לא דחופה ומיידית אבל רוב הסיכויים שכן, במיוחד אם לא הקפידו על לחץ אויר תקין.

פורסם

הציעו לנו Dunlop SP2050 (כמו מה שהגיע עם הרכב), ב-550 ש"ח לצמיג.

 

אחד המוסכניקים אמר לנו ש-Dunlop שמורכבים לנו על האוטו הם תוצרת יפן, ומה שמוכרים זה תוצרת אינדונזיה והאיכות שלהם פחות טובה.

 

האם זה נכון?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

אשמח לקבל תגובות, העניין קצת דחוף בשביל להעביר את האוטו טסט.

תודה!

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...