Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר חודשים קראתי על נאשם שתבע את עיריית רחובות אאל״ט על כך שיום בהיר ונהדר הודיעו לו שהצטברו אצלו חובות חניה. הבחור התרגז ופנה למומחי דינים כאלה (עו״ד כזה או אחר) וזה אמר לו שכל עוד לא נשלח הדו״ח בדואר אין מה לבוא כלפיו בטענות.

הסיבה הגיונית וברורה, מספיק מעשה שובבות של ילדים בקירעת דוחות חניה שהוצמדו למכוניות, על מנת לתת תמריץ לעיריות להוסיף ריביות לאחר תקופת המתנה שבה לא שולם החוב.

 

מה באמת אומר החוק על זה?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אכן צריך לשלוח אליו הודעת קנס בדואר רשום תוך שנה ממועד העבירה.

גם אם לא קיבל את ההודעה - מספיק שהרשות תוכיח כי שלחה את ההודעה לכתובתו הרשומה, עצם ההוכחה על ביצוע משלוח היא תקפה.

פורסם

אם כך, איך זה הגיוני שהרשות מדפיסה על דוחותיה מועד לתשלום עד 3 חודשים מיום ביצוע העבירה? אם לא אשלם בזמן הנקוב (מפאת הסיבה שלמשל לא קיבלתי את הדוח דרך השמשה מסיבות שפורטו פה לדוגמא) מה יקרה?

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
אם כך, איך זה הגיוני שהרשות מדפיסה על דוחותיה מועד לתשלום עד 3 חודשים מיום ביצוע העבירה? אם לא אשלם בזמן הנקוב (מפאת הסיבה שלמשל לא קיבלתי את הדוח דרך השמשה מסיבות שפורטו פה לדוגמא) מה יקרה?

 

המועד הקובע הוא מה שרשום בדו"ח שמקבלים בדואר רשום, שנשלח לכתובתך. (וכפי שרשמו - "עברתי דירה" או לא לקחת מהדואר או "לא קבלתי רשום" לא מהווה נימוק קביל).

דוח מוצמד לשמשה אינו נחשב "התקבל", כך שהתאריך עליו אינו קובע. רשום עליו תאריך כי יש כאלו שמשלמים ולא מחכים לדואר.

היום, עם כל המיחשוב, הכל מגיע. פעם כשהיו הקלדות ידניות של דוחות היו מקרים (ותקווה לא ריאלית) שדוח של פקח לא הגיע למחשב בגלל טעויות ואפילו שהמנקה זרקה מהמסדרון את הקרטונים עם הדוחות, כפי שקרה באחת העיריות הגדולות...

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...