Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לשאול בנוגע להחלפת הקליפרים, דיסקים ורפידות בפיג׳ו 306 1600

לבלמים של ברלינגו, האם יש צורך בהתאמות או החלפה של עוד דברים מלבד הדיסקים רפידות וקאליפרים?

וצריך להחליף גם צינורות?

 

תודה מראש לעוזרים..!

פורסם

לא כזה יעיל בלי המשאבה והבוסטר, בנוסף הסיבה שאני אומר זה זה החורים והתעלות הפנימיות בתוך הקאליפר ברלינגו. הלחץ שיש שם הוא קטן יותר מבקאליפרים של נגיד 306 xsi. בגלל אותם מעברים הרחבים שלא כזה מתאימים לרכב פרטי.

פורסם
לא כזה יעיל בלי המשאבה והבוסטר, בנוסף הסיבה שאני אומר זה זה החורים והתעלות הפנימיות בתוך הקאליפר ברלינגו. הלחץ שיש שם הוא קטן יותר מבקאליפרים של נגיד 306 xsi. בגלל אותם מעברים הרחבים שלא כזה מתאימים לרכב פרטי.

 

איפה רשמתי בלי משאבה ובוסטר

תלמד לקרוא את ההודעות מעליך עד הסוף.

 

מעברים רחבים, רכב פרטי ? מה השטויות האלו ?

האוטו עוצר למרחק הרבה יותר קצר מהמערכת המקורית, זה נקרא יעילות.

פורסם
וואוו, אני מתפלא ממכם אנשים, מה אתם לא יודעים את ההבדל בין קאליפר של ברלינגו ל306 xsi?

 

אני אשמח אם תסביר את ההבדל בין קאליפר ברלינגו לבין קאליפר 306 1.6

שניהם על דיסקים 266

פורסם

השיפור המשמעותי פה הוא המשאבה והבוסטר ולא הקאליפרים דוקא ובברלינגו מעל 2004 יש איזה שהוא שינוי בקאליפרים לטובה

למיטב זכרוני והזכרון שלי לא להיט ובטח שלא מספרים

וחוץ מזה אני מכיר כמה וולקנים שעשו הסבה כזו וכולם דווחו על שיפור כולל אני

אהה ולא נראה לי שיש שינוי בין1600 ל XSI לפחות לא מקדימה חח

פורסם

לגבי בוסטר ומשאבה נכון, לגבי הברלינגו בגלל האופסט זה עד 2004.

לגרסאות הנחותות ב306 יש 247 מקדימה, ליותר טובות 264 כמו לברלינגו, לבחירה יש 283.

בלי קשר הקאליפרים של ברלינגו לא מתאימים כיוון שהמעברים רחבים יותר מקאליפר של xsi, זה אומר איבוד של לחץ בברלינגו לעומת השני של ה306.

עכשיו מובן מה אני טוען ולמה ברלינגו ביזבוז זמן?!

פורסם

לא יודע ולא מעניין,

מהסיבה שקודם, עם מערכת הבלימה המקורית נאלצתי לבלום 50 מטר לפני פניית הייר-פין וכעת

עם המערכת של הברלניגו על מעבריה הרחבים אני מסתפק ב 5 מטר.

 

גם אם הקליפרים של ה XSI (וזו לא XSI אלא S16 עם ה 266) באמת כאלו יעילים ההבדל כל-כך זעום שלא שווה את ההשקעה באיתור כאלו,

בעוד שקליפרים של ברלינגו זמינים בשפע ומשנתונים מאוחרים הרבה יותר,

 

חוצמזה, יכול להיות שהסיבה להסבות לא מוצלחות לקליפרים ברלינגו היא הויתור על התקנת בוסטר תואם מברלינגו .

 

אפשר להמציא תאוריות או להשען על כל מיני נתוני טריוויה בשביל לתרץ הסבר,

מבחינתי מבחן המציאות קובע, ולא הדיבורים, האוטו עוצר כל כך טוב וחזק

ומצידי שהמעברים ישמשו להובלת בקר

×
×
  • תוכן חדש...