Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

יש לי יונדאי קופה 2005.

יש לי כמה שריטות ברכב ומכות קטנות מעיניים של אנשים ):.

חשבתי לעשות צביעה כללית מחדש לאותו הצבע (כסוף).

אבל עלה בי רעיון קטן אולי לעשות את כל הרכב קרבון בצבע שונה?

ונעבור לשאלות:

1) כמה דבר כזה אמור לעלות לי בערך?

2) יש vinly בצבע לבן פנינה ? ואם מישהוא ראה את זה או יש לו תמונה ברורה כי חיפשתי ולא מצאתי.

3) הדבר הזה עמיד גם מבחינת שטיפה במכונות שטיפה וכדומה? וכמה זמן זה אמור להחזיק על הרכב?

4) אם יש שריטה על המדבקה מה עושים?

5) החומר הזה לא דוהה מהשמש של ארצינו?

 

תודה מראש

פורסם

אם יש שריטה זו שריטה בדיוק כמו שמישהו ישרוט לך את הרכב, נותנים בדרכ 3 שנים אחריות על המדבקה מפני נזקי מזג אוויר כדוגמאת דהייה בשמש, בעיקרון זה כמו צבע לרכב אם תשמור על הרכב אין סיבה שידהה בקלות.

לגבי עליות תצטרך לברר בסדנאות שמתעסקות בזה, וכן יש ויניל לבן פנינה

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

המחירים תלויים בעיקר בסוג החומר, גודל הרכב ומורכבות העבודה.

מבירור שעשיתי פעם לאיביזה קופרה מדובר על סכום של 8-9K לציפוי של כל הרכב.

אמנם לא זול אבל יותר זול מצביעה.

פורסם

יותר זול מצביע?

צבע של רכב יכול לשרוד כ- 10 שנים ואף יותר, ומחיר הצביעה אני לא חושב שיעלה באזור 8-9 א.ש.

אני גם רוצה לשים קצת מדבקת קרבון על חלקים של האוטו, אבל כשנודה לי המחירים לדעתי הסדנא הזאת חיה בסרט, הציעו לי 600 שקל למטר של חומר!

תנסה למדוד את השטח של האוטו ואז תדע פחות או יותר כמה זה יעלה לך.

סך הכל כל אחד והעדיפויות שלו, אבל אני חושב שצבע עדיף.

פורסם

יש לי תחושה שביום שעושים ציפוי כזה על כל הרכב, זה בעצם הסוף שלו...

אמנם הרכב יראה "יפה" לתקופה מסויימת (שנה/שנתיים/...) אבל אחר כך הוא יתיישן בצורה מבישה ויאבד את ערכו באופן מואץ.

אולי זה מתאים כהחייאה אחרונה לרכב שממילא סיים את חייו...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לפי דעתי מתאים מדבקה על כל הרכב, ראיתי על מספר מכוניות ואין סיבה שלא יתאים ליונדאי קופה (רכב יפה),

מה שהייתי בודק זה אם שורטים את המדבקה אם ניתן להוריד חלק ולתקן תשריטה או שצריך להחליף את כולה מהתחלה ועד הסוף, והאם יגרם נזק בשעת הורדת המדבקה מהצבע רכב הקיים

×
×
  • תוכן חדש...