Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(חוות דעת),סיטרואן ZX, רכב ראשון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם כבר אז למה לא סוזוקי בלאנו?

אוטומט, אמיןֿ, נוח וזול לאחזקה.

אני לא מעוניין באוטומט

אני בעליה של וולקן מזה כמעט 5 שנים.

הרכב מאובזר היטב,מתנהג מדהים,גם זריז ומהיר שרוצים.

הוא די פשוט מכאנית ולכן מציג אמינות גבוהה,שלי שנת 95 ידנית בעלת מנוע 2.0 ליטר (8 שס').

צריכת הדלק נעה בממוצע סביב ה10.5 ק''מ לליטר ,כאשר יש לי לא מעט נסיעות בין עירוניות וגם בעירי (רעננה).

התמורה למחיר מאוד גבוהה וכל נסיעה בה מעלה חיוך ,במיוחד שמגיעה פנייה או עיקול.

בגלל כל מה ששמעתי על הוולקן פשוט קסם לי הרעיון הזה,אז הייתי צריך להבין את כל הצדדים וחוות דעת יותר עדכנית ולא מלפני 5 שנים,וכבר על הדרך ניצלתי את ההזדמנות באמת לקבל חוות דעת על ZX בכללי ודי הבנתי שבזמן הזה כבר לא כדאי להביא סתם ZX ,וולקן זה אפשרות שצריך לחשוב עליה יותר לעומק

גם קטונתי מלהבין מה אתה מחפש ברכב מיושן כ״כ. בתקציב שלך (15 אש״ח? ראיתי נכון) תוכל להוציא פונטו משנתון מתקדם/יונדאי גטס/פיג׳ו 206 כלשהיא (או צרפתיה דומה) פולקסווגן משנת 2000 ומטה ומקבילותיה והרשימה עוד נמשכת. היצע המנועים רחב כהיתע הרכבים, אל תחפש הרפתקאות.

בינתיים אני באמת חושב על הפונטו כאופציה לא רעה,פשוט רציתי משהו יותר "מיוחד" ולא רגיל מידי..

פורסם

אם כבר ZX אז רק את הוולקן 2.0 ידני או ה-1.9 אוט'. ספק אם תמצא, אבל אם כן צפויה לך הנאה רבה בנהיגה בניגוד למה שכותבים כאן על גרוטאות וכו'. היתה לי את הידנית (אמנם חדשה בזמנו) ומאוד נהננתי לנהוג בה. אחיזה נהדרת, מנוע בן ... ולא זוכר תקלות מיוחדות. קצת בהתחלה בגלל בקרת האיכות הירודה של סיטרואן שהמגעים של המצבר לא היו מחוזקים מה שגרם לכמה בעיות עד שעלו על זה אבל בתכלס, אם תמצא כזאת במצב טוב, זה שווה. נכון שהיא לא בסטנדרטים של המכוניות היום אבל אם אתה מחפש גם רגש והנאה מהמכונית אז זאת בהחלט יכולה להיות אופציה חביבה ובהחלט מקורית כי לא נמכרו הרבה כאלה ורוב הוולקנים נכחדו או נטחנו. לגבי הגרסאות העממיות של ה-ZX חבל על המאמץ ועל הכסף.

×
×
  • תוכן חדש...