Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

עשיתי חיפוש נרחב בפורום ובכלל,החלטתי לרשום הודעה מאלר וכל מקרה לגופו.

 

אנחנו זוג צעיר, כרגע נוסעים על יונדאי גטס 2003 ידנית.

כל הדרישות שאני רושם הן יחסיות. הכל ביחס לקטגוריית הרכב.

 

1. 60אחוזים מהנסעיות בין-עירוני ו 40 אחוזים בעיר.

2. מחפש רכב אוטומטי לא רובוטי ולא חדש(לא מהחברה), 2009 ומעלה .

3. אני מעונין שירידת הערך של הרכב תהיה מינימלית (אני יודע שהיא קיימת בכל מקרה).

4. לא מעונין ברכבי מיקרו למינהם כמו פיקנטו ומיקרה ולא מעונין במשפחתית בגודל מלא. משהו באמצע.

5. צריכת דלק סבירה לקטגוריה.

6.שיהיה רכב שכיף לנהוג בו ומאובזר ברמה סבירה(כמובן ביחס לקטגוריה)

7. תקציב 70k, אפשר פחות :-D

 

תודה לכל העוזרים על התרומה מזמנכם.

פורסם

אתה יכול לנסות יונדאי I20 פרימיום, היא מצויידת מעבר לחשמל המקובל, מראות מתקפלות, שליטה מההגה על המערכת ומחשב דרך של האינספייר בגג שמש חשמלי, פנסי ערפל, חיבור USB, ובקרת אקלים.

יש גם דגם סופרים עם מנוע 1.6 שמוסיף חישוקי מגנזיום גדולים, ריפודים צבעוניים ובקרת לחץ אויר בצמיגים.

 

יש גם דגמים מאובזרים של סקודה פביה וסיאט איביזה אבל הן מגיעות עם מנועי 1.6 ליטר ויהיו פחות חסכוניות מהיונדאי 1.4.

פורסם

יש גם מיקרו-וואנים שיכולים להתאים:

1- סקודה רומסטר

2- ניסאן נוט

רכבים קומפקטיים איך מאוד פרקטים וגם חסכוניים.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
אתה יכול לנסות יונדאי I20 פרימיום, היא מצויידת מעבר לחשמל המקובל, מראות מתקפלות, שליטה מההגה על המערכת ומחשב דרך של האינספייר בגג שמש חשמלי, פנסי ערפל, חיבור USB, ובקרת אקלים.

יש גם דגם סופרים עם מנוע 1.6 שמוסיף חישוקי מגנזיום גדולים, ריפודים צבעוניים ובקרת לחץ אויר בצמיגים.

 

יש גם דגמים מאובזרים של סקודה פביה וסיאט איביזה אבל הן מגיעות עם מנועי 1.6 ליטר ויהיו פחות חסכוניות מהיונדאי 1.4.

אני לא בטוח שבפרימיום יש USB, אני חושב שאתה טועה.

כך או כך, גם רמת הגימור הבסיסית של הi20 מאובזרת למדי.

המנוע של ה1.4 בi20 הוא גם טוב וסוחב יפה גם מחוץ לעיר, יש לו כוח. לא הייתי פוסל אותו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני ממליץ בחום על הונדה ג'אז 2008 שנכנסת לתקציב ובטח יהיה קשה למצוא/לתפוס כי היא מאוד מבוקשת.

 

היא המכונית הכי מרווחת (באופן משמעותי) מבין הקטנות, אמינה וכמובן חסכונית בדלק במיוחד בנסיעה בינעירונית, עד כ-20+ ק"מ לליטר.

בנסיעה סופר-רגועה ללא מזגן, או כ-17 ק"מ לליטר בנסיעה "נורמלית" עם מזגן. עם 40% נסיעה עירונית אפשר לקבל 14 ק"מ לליטר בממוצע.

פורסם

בתקציב הזה, ובשנות המודל המבוקשות, אין הרבה אלטרנטיבות שיהיו גם חסכוניות, גם כיפיות לנהיגה וגם מאובזרות. הכיוון עליו אני ממליץ הוא סופר מיני בסגנון יונדאי i20, רנו קליאו, סקודה פאביה ודומותיהן, שהן לא "קטנטנות" אבל גם לא משפחתיות מלאות (טיפה מעל זה תמצא את הקיה ריו / יונדאי אקסנט, שהן בסיסיות מבחינת אבזור, אמינות מאד אך לא הכי חסכוניות.

פורסם

על רנו קליאו אוטומטית אני בספק אם הייתי ממליץ, הAL4 ששוכן ברכב הוא גיר די בעייתי עם עבר מפוקפק של אמינות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נסעתי על ה i20, היא קטנה ולא כיפית לנהיגה .

מה אתם אומרים על מזדה 3 5 דלתות ? אשמח לשמוע חוות דעת. מוכן להגדיל במעט את התקציב אבל אני רוצה להרגיש שאני נוסע על רכב ולא קופסא עם גלגלים.

לא מצליח להסגר על רכב כבר הרבה זמן...

פורסם

הדרישות שלך סותרות, אתה לא מחפש מכונית משפחתית אבל כן מחפש מכונית משפחתית (כי ה-I20 קטנה לך מדי). אתה מחפש מכונית שלא מאבדת ערך אבל איבדה מספיק ערך עד כה בשביל שתכנס לתקציב שלך כמודל 2009. יש כאן כשל לוגי.

 

אם אתה מחפש יותר, במכונית שהיא חזקה, מאובזרת, אמינה, יחסית חסכונית ועם שמירת ערך טובה, רד לשנתון 2007 וחפש הונדה סיוויק 5 דלתות.

 

ד"א - מה אתה מגדיר כמכונית כיפית? כוח בקו ישר, אחיזה בפניות, הגה ושלדה מתקשרים, נוחות נסיעה סטייל סיטרואן? ההגדרה של כיף מאוד סוביקטיבית.

פורסם

הכוונה שלי הייתה שאני מעדיף רכב שיהיה קצת פחות "עצלן" ממאזדה 3 בגרסת הארבע דלתות.זה נכנס אצלי לקטגוריה של משפחתית.

 

האם מזדה 3 חמש דלתות גם נחשבת משפחתית ? היא יותר גדולה מ i20 אבל לא פחות מגרסת 4 דלתות.

 

תקנו אותי אם אני טועה בשביל זה אני כאן. מעוניין להתייעץ אם אנשים שמבינים יותר ויש להם ידע וניסיון.

 

בקשר להגדרה, מסכים אתך. זה סובייקטיבי אבל בכל זאת פגעת בול בהגדרה :-D.

כמו שרשמתי אם זה ישתלם אני מוכן להעלות את התקציב מעט.

פורסם

זה שהמאזדה 3 נמכרת בגרסת 5 דלתות, לא אומר שהיא לא משפחתית.

ישנן מכוניות משפחתיות רבות בעלות 5 דלתות, כמו גולף, כמו יונדאי i30, כמו פורד פוקוס.

 

היא משפחתית בדיוק כמו גרסת ה4 דלתות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה dorsht

לזה התכוונתי. רכב יותר קטן מסדאן אבל יותר גדול מ i20 ושכנותיה.

הבנתי שאני מחפש גרסת 5 דלתות של משפחתית.

 

מזדה 3 , פורד פיאסטה או פוקוס אם יש, קיה ריו,קיה סיד, פולו או גולף, יונדאי i30, סייויק,סוזוקי sx4.

 

מה לדעתכם הכי מתאים לצרכים שלי כפי שמופיעים בתחילת הפוסט ובכלל אשמח אם משהו יוכל לעשות כאן קצת סדר ולפחות לחסל חלק מהאפשרויות

פורסם
תודה dorsht

לזה התכוונתי. רכב יותר קטן מסדאן אבל יותר גדול מ i20 ושכנותיה.

הבנתי שאני מחפש גרסת 5 דלתות של משפחתית.

 

מזדה 3 , פורד פיאסטה או פוקוס אם יש, קיה ריו,קיה סיד, פולו או גולף, יונדאי i30, סייויק,סוזוקי sx4.

 

מה לדעתכם הכי מתאים לצרכים שלי כפי שמופיעים בתחילת הפוסט ובכלל אשמח אם משהו יוכל לעשות כאן קצת סדר ולפחות לחסל חלק מהאפשרויות

פיאסטה אינה מכונית משפחתית אלא סופר מיני.

כנ"ל לגביי קיה ריו ופולו.

 

הפוקוס היא מכונית טובה, אך היא חלשה למדי ולא חסכונית במיוחד.

הסיד והi30 זהות מבחינת מכנית, אבל המחיר של הסיד עדיף, שתיהן בטיחותיות, חזקות יחסית, צריכת הדלק סבירה מאוד, מאובזרות וכו', תמורה טובה מאוד למחיר.

SX4 די מיושנת.

סיביק יקרה לדעתי ולא מצדיקה את המחיר.

גולף יקרה לתחזוקה ומנוע ה1.6 די חלש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הסתכלתי קצת על הרכבים, כרגע אני מתלבט בין ה i30 לגולף למזדה 3 בגרסת ה חמש דלתות.

 

האם ניתן להשוות בין הרכבים הנל ? מה דעתכם ?

×
×
  • תוכן חדש...