Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה לא משהו שמחייב כניסה למרכז שירות אולי זה רק לגרז איפשהו .. בגלל זה אני שואל אם מישהו נתקל בבעיה גם..

פורסם
תנסה לא לסגור את הוילון עד הסוף,

תעצור ממש לפני שאתה שומע שהוילון ננעל במקום.

 

ניסיתי לא עזר ... זה קורה במיוחד שהאוטו עומד בשמש ..

פורסם

שום פגישת שירות!

חח רק תכנס למוסך כבר ידפיסו לך חשבונית של 2000 שקל...

היה לי את הבעיה,סה"כ תהדק את הגומי שהתנתק מהגג פנורמי,תפתח את הגג פנורמי ואחרי זה תעבור על כל הדפנות זכוכית שלו ותראה שיש שם גומי שחור, כשאתה בתוך הרכב כן...

תבדוק שהוא יושב טוב,ואם לא אז "תלביש אותו" על הגג עצמו,מאוד פשוט

פורסם

גם אצלי אותו סיפור. תקתוקים רק כשהגג פתוח, והם מתעצמים אחרי עמידה בשמש.

כנראה שהטמפרטורה כאן בארץ גורמת להתרחבות והחלשות הגומיות.

 

אצלי לא מצאתי שום גומי שיצא ממקומו, אבל ברגע שאני דוחף למעלה את תקרת הרכב שמסביב לגג הפנורמי התקתוקים מפסיקים.

לצורך העניין - אצלי זאת התקרה השמאלית, מעל לראש הנהג. בדוק מאיפה התקתוקים אצלך ותלחץ את תקרת הרכב פנימה באותו איזור.

פורסם
שום פגישת שירות!

חח רק תכנס למוסך כבר ידפיסו לך חשבונית של 2000 שקל...

היה לי את הבעיה,סה"כ תהדק את הגומי שהתנתק מהגג פנורמי,תפתח את הגג פנורמי ואחרי זה תעבור על כל הדפנות זכוכית שלו ותראה שיש שם גומי שחור, כשאתה בתוך הרכב כן...

תבדוק שהוא יושב טוב,ואם לא אז "תלביש אותו" על הגג עצמו,מאוד פשוט

 

ניסיתי את זה גם.. זה לא ממש עזר...

פורסם
גם אצלי אותו סיפור. תקתוקים רק כשהגג פתוח, והם מתעצמים אחרי עמידה בשמש.

כנראה שהטמפרטורה כאן בארץ גורמת להתרחבות והחלשות הגומיות.

 

אצלי לא מצאתי שום גומי שיצא ממקומו, אבל ברגע שאני דוחף למעלה את תקרת הרכב שמסביב לגג הפנורמי התקתוקים מפסיקים.

לצורך העניין - אצלי זאת התקרה השמאלית, מעל לראש הנהג. בדוק מאיפה התקתוקים אצלך ותלחץ את תקרת הרכב פנימה באותו איזור.

 

כן בדיוק גם אצלי זה יותר מצד שמאל.. ממש לי הגג .. אכל לי את הראש.. מבאס למה אני ממש מבסוט על האוטו רק זה מציק לי.. אני אבדוק את עניין הלחיצה.. תודה..

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

גם אצלי אותה הבעיה הרכב שנת 2011 ואין כבר אחריות, הרעשים מופיעים בנסיעה מעל 110 קמ"ש ( סוג של תיקתוקים )

רק כשהגג סגור. הרעשים נעלמים רק אם אני לוחץ לחיצה על תיקרת הרכב באזור המנורות, מבדיקה שעשיתי כל הגומיות במקום. יש למישהו מושג כמה יעלה התיקון?

תודה.

פורסם

גם אצלי אותה הבעיה הרכב שנת 2011 ואין כבר אחריות, הרעשים מופיעים בנסיעה מעל 110 קמ"ש ( סוג של תיקתוקים )

רק כשהגג סגור. הרעשים נעלמים רק אם אני לוחץ לחיצה על תיקרת הרכב באזור המנורות, מבדיקה שעשיתי כל הגומיות במקום. יש למישהו מושג כמה יעלה התיקון?

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...