Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. עוד לא מצאתי מקום נורמאלי לשטיפה ידנית באזור בו אני גר (מרכז). אני רוצה שיעשו שטיפה חיצונית ופנימית מדוקדקת. המלצות?

 

תודה.

.Your average Notepad

פורסם

גם אני מחפש מכון לשטיפה, דיברתי עכשיו עם קלין קאר והם עושים רק דיטיילינג ולא שטיפות רגילות.

עזרה, אם אתה מכיר עוד מקומות מומלצים שעושים שטיפה רגילה גם אשמח לשמוע.

פורסם

דניאל, ואלה מקומות שיש לך ניסיון איתם ואתה ממליץ ללכת אליהם?

הרי הכוונה בשרשור זה למקומות שלחברי הפורום יש איתם ניסיון חיובי.

פורסם
דניאל, ואלה מקומות שיש לך ניסיון איתם ואתה ממליץ ללכת אליהם?

הרי הכוונה בשרשור זה למקומות שלחברי הפורום יש איתם ניסיון חיובי.

 

מצטער שאני שוטף את הרכב בעצמי אז ככה שלא.

 

אי אפשר לדעת באיזה שמפו הם משתמשים ובטח שהם לא משתמשים בשיטת 2 דליים כמוני.

 

ממה שכן אפשר לראות זה נראה בסדר, הם חבר שלי שוטף אצלהם והצבע במצב טוב.

פורסם

שטיפת רכב יהלום באברבנאל 74, בני ברק, הגעתי אליהם דרך קופון והם עושים עבודה ממש ממש יפה.

קניתי ימבה קופונים (עשו נגלה שניה).

עם קופון 35 שח, בלי קופון 70.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

בסוף נסעתי לעיסא ברחוב התחיה.

לקח ממני רק 25שח לשטיפה חיצונית. לא מושלמת, אבל רוב הלכלוך ירד ונשארו רק כמה "כתמים קשים" שצריך לבדוק איך להוריד.

×
×
  • תוכן חדש...