Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קומפוננט ואני מחפש מקום שיעשו לי עבודה טובה ולא חאפרית בירושלים.

מישהו יכול להמליץ לי על מקום?

כמה בערך תעלה לי התקנה? (6.5" על אימפרזה)

פורסם

לא בא לך ללכלך את הידיים ?

אנשים פה יכולים ממש לעזור... תשקול את העיניין.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הלוואי והיה לי את הידע הנדרש אבל אני אפילו לא יודע איפה שמים את הקרוס......

 

וגם הבנתי שצריך הגבהה.....

פורסם

ואלה גבר , חצי מהדרך זה התיאוריה.

החצי השני זה המעשי, בשני המקרים אנשים פה יכולים לעזור

בין אם זה ויזואלית עם תמונות של הגבהות והדרך לעשותם

אני בטוח שאף אחד לא יסרב גם לעזור לך אם תגיע לאחד המפגשים של החבר"ה פה.

 

באיזה מודל מדובר של הWRX?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אין לי מושג היכן, אך יש לי פה אימפרזה חדשה גם כן,

אני אצור איתך קשר בהודעה פרטית, אני אוכל לעזור לך קצת אני מאמין..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אחי ביררתי על התקנה שלמה של מערכת שכוללת סאב מגבר 2אחוריים וסט קומפננט

ברדיו אורנים ליד הכניסה למושבה אמרו לי שזה תלוי ברכב אבל המחירים נעים בין 200 ל800 תלוי עד כמה אתה רוצה להשתולל( הרבה חברים שלי התקינו שם והם מרוצים לקומפננט לבד הוא יבקש בטח 50-100 שקל)

האוטו דיפו החנות החדשה מול רמי לוי שיווק השקמה הוא מבקש 300 על מערכת קומפלט אבל אני לא יודע על קומפננט לבד הם מבקשים משהוא כמו 50 שקל אבל אני לא הייתי סומך על העבודה שלו

בדוקטור סאונד ביררת וראיתה מה המחירים כך בחשבון שזה עבודה שאתה יכול לישון בשקט ממנה וגם אתה רואה בידיוק מה הוא עושה ויכוונו לך את הסאונד בידיוק כמו שאתה אוהב.(אני מכיר מישהו שעובד שם):-D

פורסם
אחי ביררתי על התקנה שלמה של מערכת שכוללת סאב מגבר 2אחוריים וסט קומפננט

ברדיו אורנים ליד הכניסה למושבה אמרו לי שזה תלוי ברכב אבל המחירים נעים בין 200 ל800 תלוי עד כמה אתה רוצה להשתולל( הרבה חברים שלי התקינו שם והם מרוצים לקומפננט לבד הוא יבקש בטח 50-100 שקל)

האוטו דיפו החנות החדשה מול רמי לוי שיווק השקמה הוא מבקש 300 על מערכת קומפלט אבל אני לא יודע על קומפננט לבד הם מבקשים משהוא כמו 50 שקל אבל אני לא הייתי סומך על העבודה שלו

בדוקטור סאונד ביררת וראיתה מה המחירים כך בחשבון שזה עבודה שאתה יכול לישון בשקט ממנה וגם אתה רואה בידיוק מה הוא עושה ויכוונו לך את הסאונד בידיוק כמו שאתה אוהב.(אני מכיר מישהו שעובד שם):-D

אין הרבה מה לכוון אצלי כי אין לי מגבר.

דוקטור סאונד רצה 140 ש"ח וצלילי אורנים רצה 150-250........

עם אוטו דיפו אתה אומר לא כדאי להתעסק?

פורסם
אין הרבה מה לכוון אצלי כי אין לי מגבר.

דוקטור סאונד רצה 140 ש"ח וצלילי אורנים רצה 150-250........

עם אוטו דיפו אתה אומר לא כדאי להתעסק?

שווה לנסות אחי פשוט הןם חדשים ולא שמעים עליהם תגובות עדיין אבל הם ניראים לי אמינים
×
×
  • תוכן חדש...