Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

קניתי רכב יד שניה וקיבלתי איתו מערכת הכוללת רדיו דיסק של סוני (אין לי דגם מדויק) ו4 רמקולים (האחוריים 300 וואט).

הכל טוב ויפה, אבל אני לא מוצא איך לכוון את הסאונד (BAS,TRE). רק SUB (שלא משפיע על המוזיקה - אולי כי אין סאבוופר?)

אני מתחיל לחשוב שלא קיימת האופציה:roll:

 

אמנם אין לי דגם מדויק, אבל אני מאמין שכל הרדיו דיסקים החדשים של סוני בעלי אותה מערכת הפעלה. בכל מקרה, לרדיו יש כניסת AUX (בלי USB).

 

איך אפשר לכוון את הסאונד? אני לא יכול בלי באסים:lol:

 

תודה!

פורסם

אגב, הרצתי חיפוש על הדגם ומצאתי את ההסבר הבא:

EQ3 Stage 2: You may select one of the following EQ presets: Xplod, Vocal, Edge, Cruise, Space, Gravity, Custom or Off. For the Custom mode, you can adjust the following bands:

 

Low: +10 dB to -10 dB at 60 Hz

Middle: +10 dB to -10 dB at 1 kHz

High: +10 dB to -10 dB at 10 kHz

 

ניתן להבין שLOW MIDDLE וHIGH אחראיים על עיצוב הסאונד? מה זה מה? BAS TRE?

פורסם
אגב, הרצתי חיפוש על הדגם ומצאתי את ההסבר הבא:

EQ3 Stage 2: You may select one of the following EQ presets: Xplod, Vocal, Edge, Cruise, Space, Gravity, Custom or Off. For the Custom mode, you can adjust the following bands:

 

Low: +10 dB to -10 dB at 60 Hz

Middle: +10 dB to -10 dB at 1 kHz

High: +10 dB to -10 dB at 10 kHz

 

ניתן להבין שLOW MIDDLE וHIGH אחראיים על עיצוב הסאונד? מה זה מה? BAS TRE?

 

LOW צליל נמוך (רמת הבאס) (BAS),

MIDDLE מידריינג' צליל אמצע רגיל (MID),

HIGH רמת הצליל הגבוה טריבל (TRE) (הסאונד שמפיקים טוויטרים, אך לא רק).

 

כל הdB+/- למיניהם פועלים כמכוונים כמו ברדיו דיסק מודרני BAS -8 To +8.. טווח לכיוון

אצלך בכל תחום זה ממינוס 10 דציבלים עד פלוס 10 דציבלים.

פורסם
LOW צליל נמוך (רמת הבאס) (BAS),

MIDDLE מידריינג' צליל אמצע רגיל (MID),

HIGH רמת הצליל הגבוה טריבל (TRE) (הסאונד שמפיקים טוויטרים, אך לא רק).

 

כל הdB+/- למיניהם פועלים כמכוונים כמו ברדיו דיסק מודרני BAS -8 To +8.. טווח לכיוון

אצלך בכל תחום זה ממינוס 10 דציבלים עד פלוס 10 דציבלים.

 

תודה רבה, עזרת לי מאוד :)

כיוונתי את הסאונד כך שיהיה יותר נעים לשמיעה, אם כי עדיין אני לא מקבל את תוצאות הבאס הרצויות. מתאר לעצמי שסאב וופר טוב יעשה את העבודה, אבל זה קצת מבאס כי במערכת הקודמת והישנה שלי שמעו באסים בצורה מעולה.

ההבדל בא עם קדמת הטכנולוגיה?

×
×
  • תוכן חדש...