Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה היום עשיתי את הקובמבינה של החיים , למרות שזה הפעם השניה שאני עושה את זה...

 

הבאתי מחבר שלי רמקולים פיוניר סדרה לבנה 260 וואט , אחד עובד חלק , השני הסליל שמורידים אותו ומעלים אותו , עושה רעשים כאילו יש משהו מפריע ,

 

בקיצור עשיתי לו ניתוח סליל פתוח,

 

הוצאתי את המימברנה והסליל עם הבד הקפיצי , הוצאתי את כל הליכלוך אבק חול , מה שלא רציתם היה שם ,

 

החזרתי הכל למקום עם דבק מהיר , אפוקסי במקומות מסויימים והלחמה לסליל ,

 

עובד כמו חדש!!!!!!!!!!!

 

 

יש על הקומבינות בימנו???

פורסם

הכותרת שלך נערכה, יופי שאתה שמח זה לא אומר שאתה צריך לעבור על הכללים ולכתוב כותרת בלי קשר לכלום.

 

שנית, לפרק רמקול ולהרכיב חזרה זה לא משהו מסובך יותר מדי, העניין הוא לדעת למרכז את העסק.

פורסם

סבבה אחי שמח בשבילך זוג ידיים טובות לא מזיק אף פעם לאף אחד.

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

×
×
  • תוכן חדש...