Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעילה מרכזית לא פועלת, פולקסווגן פולו 98'


over
שימו לב! השרשור הזה בן 4084 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

לפני כמה ימים נשבר לי מנגננון (כמו כף אחרי פתח המפתח) ואותו מקום אמרו לי שיש צורך לתקן את הנעילה המרכזית (לא ידעתי שיש בכלל ) .

הז כחה המנועים של הנעילה המרכית לא מגיבים לשלט ולסגירה מכנית בקיצור לא פועלים בכלל.

כפי שאני מבין 4 מנועים לא יכולים להתקלקל בו זמנית מה יכול להיות פה התקלה? (פיוז ,או המוח) איך לבדוק?

 

תודה מראש ושנה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היכן המנגנון התקול?

אם אני זוכר נכון הנעילה המרכזית עובדת על לחץ אוויר

יכול להיות שהמנגנון של השלט שלך מחובר למנגנון התקול ומכאן הבעיה

האם הדלתות האחרות ננעלו באופן מכני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח על לחץ במנועים האלו יש רק 2 חוטי חשמל לכל אחד .

מתי שאני סוגר מכנית אין שום תגובה אם השלט אותו דבר ואני לא מוצע את מיקומו של המוח של הנעילה.

בדלת הנהג אני לא יכול להוריד את המקל אם היד רק אם המפתח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי רעיון לבעיה -

אצלי בפולו שנת 2000 (דגם זהה) היה לי חור בממברנת גומי שיושבת ביחידת נעילת מכסה דלק (מן גרמושקה על מוט), פשוט הוצאתי את יחידת הנעילה וסתמתי את הצינור הנ"ל כך שלא יברח אוויר מהמערכת וזה עבד. (מן הסתם שאח"כ נעילת מכסה הדלק לא עבדה, לא נורא:-)

אם צריך צינור מצאתי צינור טפטפות בחנות "הגרעין" - חנות חקלאית נידמה לי 0.7 מ"מ.

 

ברגע שיש חור במערכת (מספיק חור קטן ובורח לחץ -אין ואקום) לכן המשאבה לא "מרגישה" שאתה נועל את הדלת עם המפתח וגם אם היא מקבלת פקודה מהשלט - נאבד הלחץ והנעילה לא מצליחה לנעול את הרכב.

 

לחץ על השלט ונסה להקשיב באזור הבאגאז אם אתה שומע רעש של מנוע, המשאבה לא בדיוק חרישית ואפשר לשמוע אותה עובדת. או אם היא עובדת כל הזמן ברצף ולא מפסיקה אלא אחרי 30 שניות או יותר (טיימר שסוגר אותה שלא תשרף במידה ועובדת יותר מדי כשיש בריחת אוויר למשל)

 

 

המשאבת נעילה (על לחץ אוויר!) ישבה בבגאז' מצד ימין (אם אתה עומד מאחורי הרכב) והיא התקלקלה לי יום אחד בהיר (חטפה חלודה על הלוח בתוך המשאבה) שום ניקוי וייבוש לא עזר.

הפיתרון - הזמנה מאיביי של אחת מפירוק ב150 ש"ח (לעומת 700 ש"ח לאחת משופצת ממוסכים באזור/ פירוקיות - סתם יקר!)

בהצלחה, תחזור לדווח.

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי רעיון לבעיה -

אצלי בפולו שנת 2000 (דגם זהה) היה לי חור בממברנת גומי שיושבת ביחידת נעילת מכסה דלק (מן גרמושקה על מוט), פשוט הוצאתי את יחידת הנעילה וסתמתי את הצינור הנ"ל כך שלא יברח אוויר מהמערכת וזה עבד. (מן הסתם שאח"כ נעילת מכסה הדלק לא עבדה, לא נורא:-)

אם צריך צינור מצאתי צינור טפטפות בחנות "הגרעין" - חנות חקלאית נידמה לי 0.7 מ"מ.

 

ברגע שיש חור במערכת (מספיק חור קטן ובורח לחץ -אין ואקום) לכן המשאבה לא "מרגישה" שאתה נועל את הדלת עם המפתח וגם אם היא מקבלת פקודה מהשלט - נאבד הלחץ והנעילה לא מצליחה לנעול את הרכב.

 

לחץ על השלט ונסה להקשיב באזור הבאגאז אם אתה שומע רעש של מנוע, המשאבה לא בדיוק חרישית ואפשר לשמוע אותה עובדת. או אם היא עובדת כל הזמן ברצף ולא מפסיקה אלא אחרי 30 שניות או יותר (טיימר שסוגר אותה שלא תשרף במידה ועובדת יותר מדי כשיש בריחת אוויר למשל)

 

 

המשאבת נעילה (על לחץ אוויר!) ישבה בבגאז' מצד ימין (אם אתה עומד מאחורי הרכב) והיא התקלקלה לי יום אחד בהיר (חטפה חלודה על הלוח בתוך המשאבה) שום ניקוי וייבוש לא עזר.

הפיתרון - הזמנה מאיביי של אחת מפירוק ב150 ש"ח (לעומת 700 ש"ח לאחת משופצת ממוסכים באזור/ פירוקיות - סתם יקר!)

בהצלחה, תחזור לדווח.

 

הפכתי את כל הבאגאז אין שום דבר לא מצאתי את המשאבה ואין ראש .

אני עדיין לא מבין איך זה משאבת וואקום סוגרת את הדלתות אם במנוע שבדלת יש רק 2 חוטי חשמל בלי צינור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי..יכול להיות שמשום מה זה נעילה חשמלית אני לא מתמצא בכל הדגמים האלו אבל מה שהיה לי היה צורה ישנה כלומר דיי דומה. יכול להיות שהיא לא מקורית ויכול להיות שזה פשוט מגיע ככה במקור.

תנסה לראות באזור הידית מתוך הדלת מה קורה אם הכל מחובר וניראה הגיוני..

מעבר לכך אולי תתיעץ עם רון ממוסך רון או שאולי תחכה לתגובה ממנו. אין חכם כבעל ניסיון :-D

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה לא מקורי וזה חשמלי איפה מיקמו את יחידת הבקרה של המערכת?

בדלת הנהג אפשר לסגור אותה (להוריד את המקל) רק כשהדלת סגורה משפתוחה רק אם מפתח.

גם האזעקה נפעלת לבד כשהדלתות הקדמיות סגורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משום מה כל המגיבים עד כה חושבים שיש לך מנגנון נעילה עם לחץ אויר ולא חשמלי

נסה לפרק את החלק שבדלת שנכנס לנעילה בקורה של הדלת, אתה צריך לפרק גם את הידית החיצונית

אמור להיות שם המגנון של הנעילה \ אויר

בכל מקרה כמו קודמי, ישנו מנגנון המגן על המשאבה, ולכן אם היתה בריחת אויר הוא לא יפעל לעיתים עד לאחר הוצאה של המשאבה מהחשמל והחזרה ( גם הוצאה של המינוס מהמצבר יניב את אותה התוצאה).

נסה לראות היכן הבעיה, נתק את המינוס ולאחר מכן הקשב לבגאז' באם ישנו רעש ניפוח\וואקום.

באם מפסיק לאחר 30 שניות כנראה שיש לך בעיה של זליגת אויר, באם מפסיק לפני אזי לחץ תקין.

ונמשיך משם....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלייך לפרק את הכיסוי בצד ימין בתא המטען כפי שניתן לראות בשרטוט המצורף בכדי להגיע למשאבת הוואקום.

(מספר 4).

 

פתחתי גם שם אין שום דבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את פרטי הרכב ברישיון הרכב וחזור לדווח בכדי שנוכל לתת לך ייעוץ טוב יותר.

 

1. שנת ייצור.

2. קוד מנוע.

3. דגם הרכב.

 

החל משנת ייצור 1999 הנעילה מרכזית דומה לזו שבגולף דור 4 כלומר חשמלית.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את פרטי הרכב ברישיון הרכב וחזור לדווח בכדי שנוכל לתת לך ייעוץ טוב יותר.

 

1. שנת ייצור.

2. קוד מנוע.

3. דגם הרכב.

 

החל משנת ייצור 1999 הנעילה מרכזית דומה לזו שבגולף דור 4 כלומר חשמלית.

 

שנת 98 דגם AER וקוד מנוע לא מצאתי.

תוצר פלסקווגן -ספרד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אין ברירה ויש לבצע חיפוש בדרך הישנה של פעם..

לפתוח את הדלת ואת המנעול, ולרוץ יחד עם החוטים של מנגנון הנעילה (לראות איזה צבע וכו'..)

אולי זה ליד הנהג ואולי לא.. אבל זה בטוח איפשהו בתוך הרכב :-D

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4084 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...