Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סורקי תקלות OBD2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

BMW-LOVE

למה אתה לא ממליץ על ה iphone android יש דברים שלא ניתן לעשות בהם?

על מה אתה כן ממליץ? אם יש לך קישור למוצר רלוונטי זה יעזור מאוד (שוב אני מדבר על סיוויק 2007 וסיריון 2007)

פורסם
BMW-LOVE

למה אתה לא ממליץ על ה iphone android יש דברים שלא ניתן לעשות בהם?

על מה אתה כן ממליץ? אם יש לך קישור למוצר רלוונטי זה יעזור מאוד (שוב אני מדבר על סיוויק 2007 וסיריון 2007)

 

אני אישית יכול כן להמליץ לך בלב שלם על ה elm327 בלוטוס לאנדרואיד. עם האפליקצייה של ה טורק הוא עובד מצויין, מזהה תקלות וקורא נתונים כמו שצריך. יש לי אותו כבר המון זמן. באמת אחלה דבר.

פורסם
BMW-LOVE

למה אתה לא ממליץ על ה iphone android יש דברים שלא ניתן לעשות בהם?

על מה אתה כן ממליץ? אם יש לך קישור למוצר רלוונטי זה יעזור מאוד (שוב אני מדבר על סיוויק 2007 וסיריון 2007)

 

אכן יש רשימה ארוכה של דברים שאי אפשר לעשות עם המתאם לסמארטפון .. אך הוא סביר לשימוש אישי..

 

הסקנרים ״הכבדים״ יותר הם כבר לשימוש מסחרי כגון :

הסנאפ און שהוא לדעתי הכי טוב .. מסך מגע חיבור wifi

עובד עם הכול אפילו אימובלייזר.. בארה״ב ניתן להזמין איתו חלקים...

יש את הלאנץ

ואקטרון

יש גם דגמים פשוטים שלהם שהם מצוינים ..

 

אבל כבר עדיף להשתמש במתאם והאפליקציה..

 

לגבי הרכבים:

 

רוב הרכבים משנת 96 בעלי חיבור obd2 אני עובד עם מרצדס ובימרים בעיקר , כך שאני לא יודע להגיד בוודאות האם יש או אין ברכבים הנ״ל

 

תבדוק בגוגל

 

_______ obd2 port

 

בהצלחה

פורסם
אכן יש רשימה ארוכה של דברים שאי אפשר לעשות עם המתאם לסמארטפון .. אך הוא סביר לשימוש אישי..

 

הסקנרים ״הכבדים״ יותר הם כבר לשימוש מסחרי כגון :

הסנאפ און שהוא לדעתי הכי טוב .. מסך מגע חיבור wifi

עובד עם הכול אפילו אימובלייזר.. בארה״ב ניתן להזמין איתו חלקים...

יש את הלאנץ

ואקטרון

יש גם דגמים פשוטים שלהם שהם מצוינים ..

 

אבל כבר עדיף להשתמש במתאם והאפליקציה..

 

לגבי הרכבים:

 

רוב הרכבים משנת 96 בעלי חיבור obd2 אני עובד עם מרצדס ובימרים בעיקר , כך שאני לא יודע להגיד בוודאות האם יש או אין ברכבים הנ״ל

 

תבדוק בגוגל

 

_______ obd2 port

 

בהצלחה

 

אם מישהו יגיע לשירשור הזה ויחפש סופר לנסר: ביררתי גבי הרכב שלי ובסופר לנסרים אין חיבור OBD II. המכשיר שבעזרתו מתחברים לרכב נקרא MUT3 ואתם לא רוצים לשמוע את המחיר שלו.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
אם מישהו יגיע לשירשור הזה ויחפש סופר לנסר: ביררתי גבי הרכב שלי ובסופר לנסרים אין חיבור OBD II. המכשיר שבעזרתו מתחברים לרכב נקרא MUT3 ואתם לא רוצים לשמוע את המחיר שלו.

 

כפי שאמרתי.. אני לא עובד עם הרכבים הללו, כך שכתבתי שאיני יודע בוודאות,

אבל טוב לדעת ..

פורסם

שלום,

אני רואה שיש המון אנשים שמשתמשים בזה.

יש לי את המכשיר והוא תואם לאלפא 147 שלי, עם תוכנה MULTIECUSCAN

ניסיתי לחפש תוכנה תואמת לטויוטה של אבא שלי, המכשיר תואם בחיבור שלו אך אני לא מוצא תשובה מדוייקת.

אם מישהו מכיר תוכנה אני אודה על עזרתכם.

 

תודה מראש

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

יש לי את הELM327 WIFI לאייפון והוא עובד נהדר אלחוטי! הבעיה היא שהתוכנות עולות כסף ורק אם יש לך איפון פרוץ (עם סידיה)

אז שווה לך לקנות אותו.

קל ופשוט ללא כבל, מחברים יש איי פי לרשום באייפון וזהו!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש מישהו שיוכל להמליץ לי על כבל vag שיתאים לי לסיאט טולדו 2002 וגולף שנת 2000??

מרוב היצע כבר השתגעתי ואני לא בטוח ב 100% מה להזמין...

תודה מראש

 

כמובן שאשמח לקישור רלוונטי....

seat leon 1.8 20v

×
×
  • תוכן חדש...