Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סורקי תקלות OBD2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לא מזמן ראיתי פה בפורום (לא מצאתי את זה עכשיו) שיש אפשרות להוריד תוכנה למחשב נייד או לסמארטפון ולסרוק תקלות ברכבים

 

השאלה מאיפה אני מוריד את זה?

מה העלויות?

אם אני קונה את התוכנה באינטרנט הם שולחים את מחברים?

ניתן להתקין את זה גם על אייפון? (ואם כן איך אני מחבר אותו לשקע ברכב)

 

תודה מארש!

פורסם

תוכנות יש בתשלום ויש בחינם, הבעייה שלך היא המתאם שאותו צריך לרכוש מאי-ביי. חפש בגוגל או אי-ביי elm327 ומשם תזרום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
תוכנות יש בתשלום ויש בחינם, הבעייה שלך היא המתאם שאותו צריך לרכוש מאי-ביי. חפש בגוגל או אי-ביי elm327 ומשם תזרום.

 

איתמר.

 

קודם כל תודה.

ומה ההבדל בין החינמיות לאלה שתשלום?

יש תוכנה ממולצת?

פורסם

TORQUE

DASH COMMAND

אם יש לך אייפון - יותר מסובך, כי ה-ELM327 דורש כבל יקר.

אם יש לך אנדרואיד - קנה ELM327 ב-70 שקל וחבר עם בלוטות' (קוד 6789).

אני משתמש בטורק - עולה כסף, אבל באנדרואיד לא חייבים לשלם אם אתה יודע לחפש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
TORQUE

DASH COMMAND

אם יש לך אייפון - יותר מסובך, כי ה-ELM327 דורש כבל יקר.

אם יש לך אנדרואיד - קנה ELM327 ב-70 שקל וחבר עם בלוטות' (קוד 6789).

אני משתמש בטורק - עולה כסף, אבל באנדרואיד לא חייבים לשלם אם אתה יודע לחפש...

 

שוב תודה

ולצערי יש לי אייפון (לא חשבתי שאגיד את זה אי פעם :? )

 

ראיתי את הסקנרים האלה באיביי לא ממש הם נראים מעולה אבל...

 

לכולם יש חיבור של 16 פינים מה שאומר שאי אפשר לחבר אותם לגרמניות רק יפניות וצרפתיתות... ואם אני כבר קונה אני רוצה שתהיה לי אפשרות להתחבר לכל סוגי הרכבים.

 

יש אולי לתוכנות האלה קיטים של מחברים?

פורסם

אין דבר כזה רק ליפניות או צרפתיות. OBD2 הוא תקן אוניברסלי לכל יצרני הרכב והחיבור זהה אצל כל היצרנים שברכבם יש OBD2. אולי ברכב שלך אין כזה?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא מכיר 24 פינים. איזה רכב ושנתון יש לך?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

כפי שאמרו:

 

OBD II הוא חיבור אוניברסלי לכמעט כל הרכבים משנת 96' .......

בד"כ החיבור הוא ליד הדוושות.. באודי יש דגמים שזה בין המושבים הקדמיים ויש עוד יוצאי דופן...

 

אני באופן אישי לא אוהב את המתאמים לאייפון / אנדוראיד

 

אבל אם אתה בכיוון הזה אז אני ממליץ על זה:

WIFI ELM327 Wireless OBD2 Auto Scanner Adapter Scan Tool for iPhone ipad iPod

 

תריץ חיפוש בebay

 

אני משתמש בסנאפ און שהוא בליגת על..

 

בהצלחה

פורסם

מתעלק על השירשור.

 

האם ה-OBD II קיים בסופר לנסר 96'? או לחילופין, איך ניתן לברר? אם קיים, אדאג שתהיה לי התוכנה והכבל.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

×
×
  • תוכן חדש...