Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת check engine יונדאי גטס 2007


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

אתמול בדרך הביתה נדלקה לי נורת check engine. לא הרגשתי שום דבר שונה במעט נסיעה שנותרה לי, הרכב סחב רגיל, נשמע רגיל והתהג רגיל. אני לא יודע אם יש קשר, אבל כבר תקופה ארוכה יחסית שהאוטו לא מניע חלק ומתקשה, בנוסף לאחרונה הפנל בקרה של המזגן לא מאיר טוב וצריך לקבל דפיקה קלה כדי שהאור ידלוק כהלכה.

מדובר ביונדאי גטס אוטומטית, מנוע 1600 שנת 2007 עם 82 אלף קילומטר.

 

מרפרוף קצר בספר רכב יתכן שמדובר בתקלה במערכת סינון הגזים. אשמח לשמוע את דעתכם בעניין התקלה והמלצה למוסך מקצועי ואמין, רצוי גם שלא יקרע לסטודנט מסכן את הכיס :lol:

פורסם

שלום

היתה לי תקלה זהה בגטס 2008 , כאשר האוטו היה שנה על הכביש

(ליסינג). במוסך החליפו חיישן חמצן והבעיה נפתרה.

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

פורסם
שלום חברים

 

אתמול בדרך הביתה נדלקה לי נורת check engine. לא הרגשתי שום דבר שונה במעט נסיעה שנותרה לי, הרכב סחב רגיל, נשמע רגיל והתהג רגיל. אני לא יודע אם יש קשר, אבל כבר תקופה ארוכה יחסית שהאוטו לא מניע חלק ומתקשה, בנוסף לאחרונה הפנל בקרה של המזגן לא מאיר טוב וצריך לקבל דפיקה קלה כדי שהאור ידלוק כהלכה.

מדובר ביונדאי גטס אוטומטית, מנוע 1600 שנת 2007 עם 82 אלף קילומטר.

 

מרפרוף קצר בספר רכב יתכן שמדובר בתקלה במערכת סינון הגזים. אשמח לשמוע את דעתכם בעניין התקלה והמלצה למוסך מקצועי ואמין, רצוי גם שלא יקרע לסטודנט מסכן את הכיס :lol:

 

אם אתה מאיזור חדרה אתה מוזמן ליצור איתי קשר יש לי סורק שמיתחבר לבלוטוס ויראה את קוד התקלה.

פורסם

תודה על התגובות, אני מאזור ראשון ונמצא בבקרים בפ"ת ובערבים בחולון.

האם ניתן לנסוע במצב הזה למוסך כלשהו או עדיף לגרור?

פורסם

תודה מרק.

 

למישהו יש ניסיון עם מוסך "שי שרותי רכב" או "מוסך ניר עם" ויכול לחלוק? שניהם אגב בראשון לציון.

פורסם

את שי ממוסך שי אני מכיר אישית ומעבר לזה שעברנו התמחויות יחד הוא גם יצא צדיק באחת התכניות של חיים הכט.

בעל מקצוע ברמה הגבוה ביותר אני ממליץ עליו בחום .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

ובנוסף בפ"ת יש את משה זר הזרקות דלק-http://www.d.co.il/749890/9010125/ שם נמצא חיים יוד,שענה לך בשרשור

וגם אצלו אפשר יהיה לאבחן את התקלה ולתקנה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בוקר טוב

 

עדכון חם מהבוקר: הגעתי למוסך של שי, שי חיבר את סורק התקלות ואלה הממצאים שצצו:

 

קוד תקלה: P0711 - transmission fluid temperature sensor abnormal.

 

התקלה אופסה, במקרה וזה יחזור (למה יש לי תחושה שזה יחזור) עלי לגשת למכון גירים להמשך טיפול. מישהו התנסה או מכיר את התקלה ויכול לשפוך אור?

  • ספונסר פורום
פורסם

כן, מדובר בקוד תקלה אשר אומר שמחשב הרכב זיהה שינוי בטמפרטורת המנוע אך במקביל טמפ' שמן הגיר לא השתנתה.

מה יש לבדוק? את חיישן טמפ' שמן גיר ותקינות החיווט/קונקטורים שלו.

במידה והתקלה חוזרת אני ממליץ לך בחום לפנות אל ספי ממכון גירים אוטומטיים סגולה בפ"ת.

 

* קח בחשבון שה"אבחון" הנ"ל הוא ראשוני בלבד ויש לפנות למוסך כדי לקבל אבחון מקצועי.

 

בנוסף אודה לך מאוד אם תוכל לפרסם חוות דעת (חיובית או שלילית) בפורום המתאים על המוסך של שי כדי שחברי הפורום הבאים אחריך ידעו לאן כדאי/לא כדאי להגיע במקרה ותהיה להם תקלה דומה.

×
×
  • תוכן חדש...