Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חריקה בשילוב לרברס בעיה בגיר ? (מצמד חדש)


djsandman
שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב לבסוף הרכיבו לי קלאץ חדש מקורי , רק החלק עלה 3000 יש לי את הישן הוא 70 % גמר

בכל מקרה

עדיין נשארה לי הבעיה של שילוב לרברס יש חריקה (אין לי כוח כל פעם להכניס לראשון ואז רברס)

אמרו אולי משהו בגיר רוצים לפרק לי אותו לראות מה קורה יש איזה חלק אולי להחליף שם

 

 

מה זה יכול להיות ?

איביזה 2001

 

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לבסוף הרכיבו לי קלאץ חדש מקורי , רק החלק עלה 3000 יש לי את הישן הוא 70 % גמר

בכל מקרה

עדיין נשארה לי הבעיה של שילוב לרברס יש חריקה (אין לי כוח כל פעם להכניס לראשון ואז רברס)

אמרו אולי משהו בגיר רוצים לפרק לי אותו לראות מה קורה יש איזה חלק אולי להחליף שם

 

 

מה זה יכול להיות ?

איביזה 2001

 

 

תודה מראש

תשאיר את זה ככה ואל תיגע בזה.

בחלק גדול מן המכוניות הרברס "חורק" או "קופץ". בחלק מהמכוניות זה מכיוון שאין סיכרונים בגיר של הרברס (אני חושב שבגיר של איביזה טורבו זה גם ככה).

בשביל לסדר את זה אתה צריך להוריד גיר, לפרק אותו לגמריי, ולשפץ את הרברס. עלות? יותר מ 2000 ש"ח. שווה את זה? ממש לא. תמשיך לנסוע רגיל כל עוד כל שאר ההילוכים משתלבים יפה, וכשאתה רוצה להכניס לרברס תיזהר קצת יותר.

במידה ומתישהו יתחיל לחרוק לך הגיר גם בהכנסה לאחד מההילוכים אחרים אז תצטרך לעשות שיפוץ גיר, ואז על הדרך תשפץ את הסינכרון של הרברס.

 

בן.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאיר את זה ככה ואל תיגע בזה.

בחלק גדול מן המכוניות הרברס "חורק" או "קופץ". בחלק מהמכוניות זה מכיוון שאין סיכרונים בגיר של הרברס (אני חושב שבגיר של איביזה טורבו זה גם ככה).

בשביל לסדר את זה אתה צריך להוריד גיר, לפרק אותו לגמריי, ולשפץ את הרברס. עלות? יותר מ 2000 ש"ח. שווה את זה? ממש לא. תמשיך לנסוע רגיל כל עוד כל שאר ההילוכים משתלבים יפה, וכשאתה רוצה להכניס לרברס תיזהר קצת יותר.

במידה ומתישהו יתחיל לחרוק לך הגיר גם בהכנסה לאחד מההילוכים אחרים אז תצטרך לעשות שיפוץ גיר, ואז על הדרך תשפץ את הסינכרון של הרברס.

 

בן.

צודק, גם אצלי הרוורס חורק, למעשה לא ניתקלתי עד היום ברכב שזה לא חרק...

אבל בכל רכב יש את ההילוך שאליו מכניסים לפני שילוב לרוורס ואז זה לא עושה רעשים, בג'אטי זה 3. במזדה זה היה חמישי וגם שני...

אתה לוחץ על הקלאטש, מכניס את ההילוך (זה שמתאים לך, תבדוק) ואחרי זה משלב לרוורס...

ככה תשמור על הרוורס שלך... אצלי זה כבר מינהג, לפני רוורס, שילוב לשלישי...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני הקלאץ החדש הייתה לי בעיה כזאת

 

בשביל ראשון הייתי צריך להכניס לשני ואז ראשון בשביל שיהיה סנכרון תקין

נגיד הייתי צריך רברס , הייתי צריך להכניס לשני אחר כך ראשון אחר כך רברס

ולא תמיד זה יוצא חלק...

חבל שזה צריך להיות ככה הכי כייף שבאים מכניסים הילוך לאן שצריך ונוסעים

לא משנה העיקר שיסע טוב ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7217 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...