Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת הצריכה, סיוויק האצ'בק 1400 ידנית.

 

טוב, אם אתה אומר :-o :-o :-o :-o

 

אני חושב שאתה צריך ללמוד איך מודדים צריכת דלק.

 

היה פה פעם איזה בחור שטען בתוקף שהסובארו ליאונה 1300 שלו עושה 1:18. אז אמר. נו, נתווכח?

 

 

בכל מקרה, אין סיבה לקנות גרוטאה בת 15 כשאפשר לקנות מכונית בת 6 באותו כסף. ולא שברולט אביאו זו לא ההשוואה כאן.

פורסם
מחזק את דברי greenEK.

לא מבין למה כולם ממליצים על הקופסא הזאת שנקראת פונטו, חלשה, לא אמינה (ראש מנוע, הגה CITY), ומרגישה ממש זולה עם איכות חומרים זול.

 

 

 

מה זה חלשה? זה מנוע 1200. אתה רוצה להיות שומאכר ולחסוך בדלק? לא האוטו בשבילך.

 

לא אמינה? לא יודע. אני נהנה מהאוטו כבר 50 אלף ק"מ ולא קניתי אותו חדש. רק טיפולים.

 

ראש מנוע - לך אין ראש מנוע באוטו? ספר לי עוד על המנוע המיוחד הזה.

 

הגה סיטי - אני מאחל לך שיהיה לך דבר כזה. משתחל איתו לכל חניה. עלות התיקון, אגב, 600 ש"ח, אם המנוע שלו נשרף. לא כזה רחוק מעלות של משאבת הגה הידראולי + שמן.

פורסם

גרוטאה?

סיוויק גרוטאה והפחנוע הזה פונטו לא?

כבר אמרתי זה שהיא חדשה יותר לא הופך אותה לרכב טוב יותר.

זה שהמחירון של הסיוויק גבוה ביחס לפונטו מעיד על משהו לדעתי.

אני נוהג על רכב מודל 97, מבחינתי הוא 2012, חוץ מעל הנייר זה לא משנה בכלל,

מספיק עם רדיפת השנתון! יש דברים מעבר.

מראה, נוחות, התנהגות, איכות חומרים, כוח, אמינות, אין להם חשיבות?

פורסם

יש תרונות ויש חסרונות,מה שמעניין הצריכה שלך,אם יש פה עוד בעלי כזה רכב שיכולים לאשר,זאת תהיהי הפתעת השנה,כי כזאת צריכה שמורה לרכבי המיני וגם בתנאים מצויינים,לכן זה ניראה מוזר,מה גם שהחיסרון של ה1.4 הוא 3 דלתות שזה פחות פרקטי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא אומר שהסיביק גרוטאה. להפך, זה רכב שבכל פרמטר יהיה יותר טוב מהפונטו.

 

רק מה, שנות ה-90 נגמרו מזמן, ומה לעשות קנייה של רכב בן 15 יש לה את החסרונות שלה.

 

יכול להיות שהוא רכב אמין, אבל יש תאריך פג תוקף על המון המון מכלולים שספגו 15 שנה של כבישים ישראלים איכותיים, אלתורי חשמל והחלפה של חלקי חילוף תוצרת סין במקום אלו המקוריים.

 

אז אולי אתה תמשיך ליהנות ממנו, אולי הוא יתפורר לך בנסיעה. לא תדע לעולם. זה ההימור בקנייה של רכב בן 15.

 

ב-2002 קניתי סובארו 86, להגיד לך שהיה חלק שלא החלפתי בה במשך כמעט 6 שנים...לא יכול :-D הכל הוחלף.

 

כל פעם חשבתי שזה הסוף, עכשיו יש לי שקט. בפועל, כמעט כל חודש-חודשיים ביקרתי במוסך או פירוקיה בניסיון להשיג חלק במצב טוב או תחליפי שאשכרה שווה משהו.

 

 

אז אם אתה יודע מה טוב לך, עדיף שתקנה רכב בן 6, חסכוני וחדיש, ולא ענתיקה בת 15.

פורסם

אני מסכים עם ד"ר סובארו,

בזמנו הייתה לי גטס, באותו מחיר הייתי יכול לרכוש סיביק בת כמה שנים טובות או פאסאט או כל רכב מנהלים שחפצתי בו, אבל כשחשבתי לעומק, על מחירי הטיפולים, על גיל הרכב שעושה את שלו ואין מה לעשות (החום, חוסר התרבות בנהיגה, חוסר הטיפול שנפוץ בארץ), ועכשיו גם על מחירי הדלק, העדפתי לבחור בסופר מיני פשוטה לטיפול ואחזקה כרכב ראשון, שהתבררה כמכונית מאוד אמינה, עם טיפולים במחירים סבירים מאוד ומתקבלים על הדעת, ולא רגישה יחסית.

 

אותה אופציה הייתה לי גם עכשיו, אבל העדפתי לקנות "פחנוע", לדעת שאני נוסע ברכב חדש, עם 3 שנות אחריות, נוחות נסיעה גבוהה, קרוז קונטרול שמועיל לי מאוד (כשאני נוסע קרוב ל100 ק"מ בדרכים בינעירוניות כל יום כמעט), בטיחות גבוהה, אחיזה טובה וכו'.

 

 

התלבטות ראשונה שלי בכלל הייתה בגיל 17.5 כשהתלבטתי לרכוש רכב בזול, הייתי יכול לקנות סיביק ענתיקה או פונטו בת 9-10, העדפתי את הפונטו. (לא קניתי בסוף)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גם אני חושב שעדיף מכונית קטנה יחסית אמינה זולה השאלה מה עדיף בין הדגמים שהבאתי? ואם יש בעיות עם אחד הדגמים בשנים 2002-2004?

×
×
  • תוכן חדש...