Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן זה פינוק אבל אני רוצה להיות קרבי בגולני והיציאות יהיו 11-3 או במקרה הרע לסגור 21...

בכל מקרה,אשמח לשמוע עוד פרטים על הסוזיקי איגניס,מצאתי אחת שנת 2006 ב25 קילומטראז 160..

פורסם

סליחה שאני מקפיץ ומגיב פעמיים אך אני לא אפתח שירשור חדש משום שזה קשור לאותו נושא..

מצאתי ביד 2 אדם שמוכר טויוטה יאריס שנת 2005 עם מערכת גז ב42K (לטענתו הוא יכול להתגבש טיפה) הקילומטראז הוא 250K מודל 2005.

הקילומטראז מאוד מאוד גבוה לשנתון כזה,הוא אומר שהאוטו ברשותו והוא יד ראשונה אך קילומטראז כזה זה לא נשמע כ"כ הגיוני (36K לשנה ).

בנוסף,מצאתי גרנדה פונטו שנת 2007 יד שנייה שהבחור דורש 27K (לא ביררתי פרטים עדיין )

השאלה אם שווה לי להשקיע עוד 10K ולקבל טויוטה בעלת צריכת דלק ממש ממש נמוכה הודות למערכת הגז או להתמקד בפונטו.

תודה רבה..

פורסם

ב 42 אתה מוצא רכב יד ראשונה יוצא ליסינג (למשל גטס או מיצובישי לנסר) משנתון 2009. לרכוש רכב קטן משנת 2005 שעבר רבע מליון ק"מ ב 42,000 ש"ח נשמע לי כמו חלום רע או עוד ישראלי טיפוסי ודוחה שמנסה את שיטת מצליח. בכלל, לא הייתי רוכש רכב שהוסב לגז בשום אופן.

 

הגרנדה מהווה הצעה הרבה יותר ריאלית. בדוק מי עומד מולך ומה העבר של הרכב. אני לא חושב שיהיה מוגזם לומר ש 90% או יותר מהרכבים הללו התחילו את חייהם בחברות ההשכרה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הוסב לגז, לא הוסט.

למה לא? פשוט מאוד כי התקנות הגז חדשות יחסית בארץ ורמת בעלי המקצוע בארץ לא משהו. בנוסף ישנם רכבים הרגישים יותר למערכות גז ואו אז מתחילות צרות שמבטלות בשישים את כל החסכון. תוסיף לזה את המגבלות (הרכב כבד יותר, אין מקום בבגאז', מחסור בתחנות תדלוק, לא ניתן להיכנס לחניונים תת קרקעיים) ותקבל שמערכת גז רחוקה שנות אור מלהיות הפתרון האולטימטיבי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...