Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלת תם...

 

האים משיהו יודע למה יצרניות הרכב שינו את הפנסים הקדמיים ממכסה זכוכית למכסה פלסטיק שדוהה עם השנים

 

ועוד נושא למחשבה פעם בשנות השישים אולי שבעים היה דינמוסטארטר היום יש דינמו וסטארטר בנפרד ...........למה? :evil:

פורסם
שאלת תם...

 

האים משיהו יודע למה יצרניות הרכב שינו את הפנסים הקדמיים ממכסה זכוכית למכסה פלסטיק שדוהה עם השנים

 

ועוד נושא למחשבה פעם בשנות השישים אולי שבעים היה דינמוסטארטר היום יש דינמו וסטארטר בנפרד ...........למה? :evil:

 

ניחוש לא מושכל , פלסטיק יותר אלסטי ופחות שביר מזכוכית.

יכול להיות שזה גם שיקול כלכלי , להוזיל את עלויות הרכב.

2005-2006 Pontiac Grand Prix

2006-2009 Renault 19, 94

2009-2011 Mitsubishi Lancer 2001

2012 Audi A4 2003 Cabriolet

פורסם

1. פלסטיק יותר זול. גם בקבוקי קולה כבר מזמן עשויים מפלסטיק ולא מזכוכית, בקבוק זכוכית יקר יותר.

2. יותר בטיחותי במקרה של שבר. רק נסדק ולא מתנפץ לרסיסים.

3. משקל נמוך יותר.

4. עיצוב. פלסטיק מאפשר הרבה יותר אפשרויות עיצוב. שימו לב שבשנים האחרונות פנסים הפכו למרכיב מרכזי בעיצוב הרכב, וקיבלו צורות מורכבות ומפוסלות. וגם יפות מאוד בחלק מהמקרים, יש לציין. אני לא בטוח שניתן להגיע לעיצובים אלו בזכוכית.

 

 

פורסם

חוץ מזה היום אתה יכול לקנות ערכבה בעלות של בערך 80שקל והיא מחזריה את השקיפות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
חוץ מזה היום אתה יכול לקנות ערכבה בעלות של בערך 80שקל והיא מחזריה את השקיפות.

חבל על הכסף !

הליטוש מחזיר השקיפות למספר חודשים מוגבל גם אם מורחים ואקס עם הגנת UV .

בכול מקרה, אם מלטשים חשוב לצפות בהגנת UV (חבל שזה לא באותה רמה של הציפוי מהיצרן).

 

רענן

  • ספונסר פורום
פורסם

בניסויים שערכו פנס פלסטיק מצמצם את הפגיעה בהולכי רגל בשעת פגיעה בהולך רגל.

אורן

פורסם
חבל על הכסף !

הליטוש מחזיר השקיפות למספר חודשים מוגבל גם אם מורחים ואקס עם הגנת UV .

בכול מקרה, אם מלטשים חשוב לצפות בהגנת UV (חבל שזה לא באותה רמה של הציפוי מהיצרן).

 

רענן

 

יכול להיות שלא ביצעת את התהליך כמו שצריך,אצלי מנסיון על 2רכבים על החזיק שנה ורק אחרי זה החלה הדהייה הדרגיתית,סך הכול פעם בשנה 80שקל.

וגם תלוי מה היה מצב הפנסים לפני זה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
חוץ מזה היום אתה יכול לקנות ערכבה בעלות של בערך 80שקל והיא מחזריה את השקיפות.

 

איך קוראים לערכה והיכן משיגים אותה?

ומה עושים שעיקר הדהייה הוא מהחלק הפנימי של הפנס?

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שאלת תם...

 

ועוד נושא למחשבה פעם בשנות השישים אולי שבעים היה דינמוסטארטר היום יש דינמו וסטארטר בנפרד ...........למה? :evil:

 

 

אולי בגלל שזה עשרות שנים שכבר לא משתמשים בדינמו אלא באלטרנטור ?

פורסם

 

ועוד נושא למחשבה פעם בשנות השישים אולי שבעים היה דינמוסטארטר היום יש דינמו וסטארטר בנפרד ...........למה? :evil:

 

את הדינא-סטארטר הכרתי רק ברכב אחד (פרינץ 4), אבל בשנות הששים הייתי ילד ולא התעניינתי בטכנולוגיה, אני רק זוכר שאבי התיחס לעניין כאשר קנה את הפרינץ לאחר שמכר את הפיאט 600D שבו הרכיבים היו נפרדים. אני מניח שמדובר בבעית אמינות.

מעבר לכך - בשנות השבעים חל מעבר גורף ממחולל זרם ישר (דינאמו) למחולל זרם חילופין (אלטרנטור) עם מישרי זרם ובקרים במצב מוצק והמסלול היה חד כיווני להפרדת המחולל מהמתנע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לך ממש איך לדעת שהלכלוך פנימי, אצלי הפנס הרגיש חלק, ניסיתי בכל מיני דרכים לנקות כמו לדוגמא משחת שיניים, הייתי בטוח שהלכלוך פנימי כבר אבל שקניתי ערכה מסתבר שזה היה מבחוץ. כעקרון גם אם הפנס לא שבור אז הוא אטום וצריך כלים מיוחדים ותנור כדי לפרק אותו, ככה שרוב הסיכויים אכן שהוא שהבעיה בחוץ.

פורסם

קודם כל בגלל בטיחות בעת פגיעה בהולכי רגל. סיבה שניה שאני מאמין והיא למכור יותר חלקי חילוף. פנסי הזכוכית הוחלפו לעיתים רחוקות מאוד אם בכלל. וככה חברות הרכב מוכרות יותר חלקי חילוף.

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

×
×
  • תוכן חדש...