Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

להורים שלי יש שברולט אוואו 2003 .

נדלקה לנו מנורה של מין סימן של מנוע .

פנינו למוסך ואמרו לנו שזאת בעיה במערכת הפליטה וצריך להחליף

שם את כל העניין וזה עולה בסביבות ה3000-3500 שקל .

האם זה נכון ? איך המחיר ?

פורסם

תבקש מהם את קוד התקלה ו מה הכוונה מבחינתם בעייה במערכת הפליטה? ממיר קטליטי? חיישן חמצן? ויש עוד ועוד...

האם חיברו את הרכב לסורק תקלות או שזרקו ככה באויר?

פורסם

במקרה של תיקון כזה יקר הייתי הולך לקבל חוות דעת שנייה במכון להזרקות דלק,המצוייד בסורק מתאים.

צריך לדעת במה הבעיה ולא להחליט סתם "שצריך להחליף שם הכל".

גם אם מדובר בממיר הקטליטי,יש חבר פורום בשם AVIPARTS,מומחה שמטפל בדיוק בבעיות הללו ויש לו במלאי ממירים תחליפיים חדשים/סעפות פליטה/אגזוזים בעלות זולה ושפוייה בהרבה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קרה לי אותו דבר לפני שבועיים אמרו לי בפורום זה ממיר .

 

נכנסתי למוסך מורשה UMI והם החליפו בפלגים ומצתים לא זוכר את המחיר אבל מה שבטוח ההרבה פחות מהמחיר שצויינת.

פורסם
שלום לכולם,

להורים שלי יש שברולט אוואו 2003 .

נדלקה לנו מנורה של מין סימן של מנוע .

פנינו למוסך ואמרו לנו שזאת בעיה במערכת הפליטה וצריך להחליף

שם את כל העניין וזה עולה בסביבות ה3000-3500 שקל .

האם זה נכון ? איך המחיר ?

 

היי,

המנורה היא מנורת תקלת מנוע ויכולה להידלק עקב מגוון של תקלות, בדיקה טלפונית לא תוכל לזהות את הבעיה.

צריך לבדוק מהי התקלה שגרמה להידלקות המנורה לאבחן ולתקן בהתאם לממצאים

זה יכול להסתכם בגרוש וחצי או באלפי שקלים-תלוי מה יש לבצע על מנת לתקן

 

אם תרצה אשמח לתאם לך תור למוסך,

מוזמן לפנות אלי בכל שאלה,

גיא משברולט

×
×
  • תוכן חדש...