Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת אזהרה באופל (מריבה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

אני באיזה חור בחו"ל עם אוטו שכור שאינני מכיר, ודולקת בו נורת אזהרה שאינני מכיר.

מצרף תמונה (מעל הקילומטראז', מנורת "אין כניסה"). מכירים?

 

תודה.

פורסם

זו לא נורת אזהרה, זה ממוצע וכרגע זה מציג לך את המהירות הממוצעת בה נסעת מאז האיפוס האחרון. תפעול מחשב הדרך נעשה דרך ידית האיתות.

 

נורות האזהרה באופל מוצגות על שעון הסל"ד או המהירות.

פורסם
זו לא נורת אזהרה, זה ממוצע וכרגע זה מציג לך את המהירות הממוצעת בה נסעת מאז האיפוס האחרון. תפעול מחשב הדרך נעשה דרך ידית האיתות.

 

נורות האזהרה באופל מוצגות על שעון הסל"ד או המהירות.

 

אבל מעל המהירות הממוצעת יש עוד נורה שדולקת בצורת "אין כניסה". עליה אני מדבר.

תודה.

פורסם

אני שותף לדיעה.

נורות אזהרה יכולות להופיע מעל החלון הזה (דלת פתוחה, חגורת בטיחות)

 

החיווי שאתה רואה זה באיזה פונקציה של מחשב הדרך אתה נמצא. נסה לדפדף בין הפונקציות ולראות אם לא מופיעה שם נורת דלק למשל:

 

Opel-Meriva-Dashboard.jpg

פורסם
אני שותף לדיעה.

נורות אזהרה יכולות להופיע מעל החלון הזה (דלת פתוחה, חגורת בטיחות)

 

החיווי שאתה רואה זה באיזה פונקציה של מחשב הדרך אתה נמצא. נסה לדפדף בין הפונקציות ולראות אם לא מופיעה שם נורת דלק למשל:

 

Opel-Meriva-Dashboard.jpg

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...