Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש ברשותי טויוטה קורולה runx וכפי הנראה הבעלים הקודמים ביצע תיקון צביעה על הצבע המקורי,

הצביעה לא כל כך מוצלחת וכנראה שלא צבעו טוב את הלאקה החיצונית,

עם השנים הצבע התחיל להתקלף והצבע המקורי התחיל להתגלות ומצבו מעולה מסתבר,

ביצעתי פוליש עם No 7 מס' פעמים ואני לא מצליח להסיר את הכל, יש אזורים שלא יורדים.

האם יש למישהו רעיון כיצד ניתן להוריד את תיקון הצבע?

תודה

פורסם

אם זה מתקלף האפשרות היחידה להוריד את זה בצורה יעילה זה ליטוש עם נייר ליטוש, עד שאתה מגיע לצבע המקורי, ועליו לצבוע לכה כי כנראה הוא ייפגע מהליטוש. זאת האפשרות היחידה של ממש להוריד את הצבע.

אם אתה מפחד לפגוע בצבע המקורי אתה צריך להוריד רק את המקומות שבהם הוא מתקלף ורק שם לצבוע מחדש.. אין כל כך דרך אחרת לעשות את זה.. פוליש לא יעזור כי גם הפוליש הכי גם הוא לא גס מספיק כדי להוריד את השכבה ה"חדשה" של הצבע ולהגיע לשכבה המקורית.

פורסם

לא כל כך.. ברגע שהצבע יבש הטינר לא משפיע עליו כל כך, אלא אם כן אתה משתמש בטינר ממש חריף, ואז אתה עלול לפגוע גם בצבע המקורי וזה יכול לגרום לפיצוצים ותקלות בצבע המקורי, ואז אתה חייב לצבוע את המקורי מחדש ולא עשית בזה כלום בעצם...

 

בקיצור, לא מומלץ להשתמש בטינרים ומסירי צבע. הכי פשוט לשייף עד הצבע המקורי, ברמה שהוא נהיה מט (ז"א להוריד את הלכה המקורית), ואז פשוט לשים שכבה של לכה על המקורי... כמובן שדבר כזה דורש קצת מיומנות ויד עדינה וזה לא משהו שכל אחד יכול לעשות..

×
×
  • תוכן חדש...