Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיויק ידנית SEDAN , נדיר יחסית בנוף ארצנו .

 

סה"כ מכונית אמינה מאוד אם טופלה כראוי .

יחסית שקטה, ישיבה נמוכה מידי לטעמי בהשוואה לאקורד, מאזדה 3 ,פוקוס וכו.

עיצוב פנימי ולוח שעונים יפה ,קריא ונוח לתפעול , יש שאוהבים את השינוי של שני לחות תצוגה .

האוטו חסכוני מאוד בהשוואה למתחרים , אני מאמין שהידני אפילו יותר .

מכונית שמגיבה מהר וכייפית לנהיגה .

מזגן מצויין , תמיד כך היה בהונדה ,גם בכל יפנית אחרת .

 

סוכך שמש נהג נשבר, תושבות מנוע בלאי גבוה .זהו.

פורסם

לבדוק שחלילה בעל הרכב אינו מורה לנהיגה :shock::shock: וזאת מסיבה פשוטה- כמעט אין כאלו ידניות בארץ !.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שלי 09 ידנית

רכב טוב לא מתלונן

רק צבע שחור בקיץ מתקרר לאט מאוד

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

כמו שהאמר זה רכב אמין מאוד וללא תקלות .

הרכב מהיר וכידני הוא יחסית חסכוני.

הרכב מאוד יפה ומרווח .

הנוחות שלו לא להיט.

פורסם

מזגן בעל 7 (!) רמות עם טמפרטורת מינימום של פחות מ-16 מעלות - חלום של כל אדם בקיץ :).

 

אני מאוד נהנה מהמזגן ולא עובר את הרמה השנייה.

 

עצות לרגע האחרון? לא לוותר על גרסאת ה-ES.

פורסם

מבין חברי הפורום, אני חושב שאתה יכול להתייעץ עם אליאל.

יש לו אחת כזאת ידנית (די נדיר) והוא בטח יוכל לתת לך סקירה.

באשר לדגם הזה באופן כללי - אני מכיר את האוטומט, והרכב מצוין, למעט ביקרות קלה שיש לי לגבי תנוחת הישיבה הנמוכה ותא המטען שלא כל כך נוח, עם סף הטענה גבוה ונפח קטן יחסית לסדאן - 390 ליטר.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
מזגן בעל 7 (!) רמות עם טמפרטורת מינימום של פחות מ-16 מעלות - חלום של כל אדם בקיץ :).

 

אני מאוד נהנה מהמזגן ולא עובר את הרמה השנייה.

 

עצות לרגע האחרון? לא לוותר על גרסאת ה-ES.

דיברתי עם בנאדם בקשר לדגם es יש לו רכב 2007, עבר תאונה (הוחלף מכסה תא מטען) תיקן אין שילדה.

אבל הוא רוצה 73,000 ש"ח בדיוק כמו ה 2009 הדגם הכי פשוט.

מה אני מקבל בדגם es ששווה לי להתפשר עליו ?? הבנתי שיש סאן רוף, פנסי ערפל, ובקרת שיוט, האם זה מוצדק ?

פורסם

+שליטה על מערכת השמע מההגה.

 

ללא קשר למקרים הספציפיים שציינת, לדעתי אפשר להגיע להתפשרות במחיר ולא לרדת שנתיים במודל לטובת אבזור.

 

לגבי שווה או לא, כל אחד ושיקוליו.

 

כאמור, לי יש LS בבית ואני מאוד אוהב אותה, אבל במחשבה לאחור, לי ההשקעה ב-ES הייתה משתלמת.

פורסם

יש לי LS אני לא צריך את השליטה מההגה כי יש לי מלא חברים עם שליטה ומעבירים מהמערכת

זה גם ככה גלגל ווליום ולא לחיצות.

 

בקרת שיוט לא כזה חשוב לי עם הייתי עצלן ושונא לנהוג הייתי לוקח אוטומט

 

הדבר היחיד הוא סאן רוף שגם לא מרגיש בחיסרונו

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

יש לי שליטה על ההגה במכונית האישית שלי ולמרות שמדובר בסה"כ בשישה כפתורים, היתרון הוא עצום. אני לא צריך להוריד את העיניים מהכביש ולא צריך לשלוח יד לפאנל. בחיים לא חשבתי שדבר כזה פעוט, יהווה יתרון גדול עבורי.

 

רוב הנסיעות שלי מתבצעות בכבישים בין עירוניים עם מהירות שיוט 100 קמ"ש, ז"א לא במצב תנועה עמוס, כך שבקרת שיוט בהחלט הייתה עוזרת לי.

 

סאנרוף...אני פשוט רוצה כבר אחד!:)

פורסם
יש לי שליטה על ההגה במכונית האישית שלי ולמרות שמדובר בסה"כ בשישה כפתורים, היתרון הוא עצום. אני לא צריך להוריד את העיניים מהכביש ולא צריך לשלוח יד לפאנל. בחיים לא חשבתי שדבר כזה פעוט, יהווה יתרון גדול עבורי.

 

רוב הנסיעות שלי מתבצעות בכבישים בין עירוניים עם מהירות שיוט 100 קמ"ש, ז"א לא במצב תנועה עמוס, כך שבקרת שיוט בהחלט הייתה עוזרת לי.

 

סאנרוף...אני פשוט רוצה כבר אחד!:)

 

זהו זה הכוונה שלי פה כל אחד והשימוש שלו

אני לא מרגיש צורך לאף אחד מאלה..

HU:Clarion785 Comp:Dotech Ovation 6(Dead) Amp:Hifonics ZXI8408 Sub:Helix DB12S

 

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

תודה רבה על העזרה.....

היום ראיתי את הרכב משום מה בעל הרכב טיפל תמיד במוסך רנו.

הרכב עבר פריצה שברו חלון ליד הנהג, והבעלים לא שם חלון מקורי.

הרכב עבר תאונה בפגוש האחורי, ושוב משום מה הוא לא עשה את הקוד צבע של הרכב, מה שאומר 2 צבעים ועוד הצבע מתחיל להישרף.

כל הריפיודים המקוריים של הרכב מכוסים בריפודים אחרים.

קצה שילדה.

 

קיצר נסעתי ונסעתי 3 דקות הספיקו לי לרדת מעניין הרכב.

 

רק יש לי שאלה אחת !! מה הקטע שלהונדה יש מקום מקסימום למצבר 46 אמפר ??

איך אפשר לשים מערכת עם מגבר ?? המצבר קטן מידי.

×
×
  • תוכן חדש...