Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו טרייד אין - חוות דעת שלילית


לוקי2
שימו לב! השרשור הזה בן 3686 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

 

בדקנו את הנושא, הסרנו את המודעה מהאתר וחידדנו את הנהלים כדי שהעניין לא ישנה.

אני מודה לכל חברי הפורום שקיבלו מאיתנו שירות והיו מרוצים, מתנצל בפני אלו שקיבלו שירות ולא היו מרוצים ומקווה לתקן בעתיד את דעתם של אלו שהחליטו מה שהחליטו מבלי שביקרו אותנו מעולם.

 

danny_g, שלחתי לך הודעה דרך מערכת ההודעות הפרטיות אך במידה ותפספס אותה אשמח אם תיצור איתי קשר כדי שאוכל להסדיר את העניין. במידה ואיך יכול להגיב להודעה אנא שלח לי מייל לכתובת [email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדקנו את הנושא, הסרנו את המודעה מהאתר וחידדנו את הנהלים כדי שהעניין לא ישנה.

 

זו התשובה הנכונה בזמן הלא נכון. למה צריך שבוע כדי להסיר מודעה שגויה/שקרית (לבחירתך)?

 

אני מאלו ש"החליטו בלי שביקרו בקראסו טרייד אין מעולם" וזאת על פי התגובה והטיפול שלכם בתלונה, צודקת ועניינית (ונכונה - מעולם לא הכחשתם משהו מהעובדות).

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח לקרוא שנציג המכירות מסניף ראשון איתו דיברת חשף בפניך את העובדה שהרכב עבר תיקון בלוח השעונים ולא ניסה להסתיר ממך את העובדה הזו. בעיניי אין מדובר בדבר של מה בכך.

 

בדקנו את הנושא, הסרנו את המודעה מהאתר וחידדנו את הנהלים כדי שהעניין לא ישנה.(לאחר 6 ימים)

 

כשאנשים שומעים "פנינים" כאלו מנציג רשמי, אל תתפלא שהם :

 

... החליטו מה שהחליטו מבלי שביקרו אותנו מעולם.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

קניתי רכב ניסן אקו מיקרה שנת 2011 בסוכנות קרסו טרייד אין בכרמיאל. עד שלב התשלום היו מאוד מאוד נחמדים אלי.

כאשר יצאתי מהסוכנות עם הרכב הרגשתי שיש בעיה. חשבתי שזה אני שלא רגיל לרכב. אחרי יומיים דויווחתי לסוכנות ונכנסתי למוסך מורשה של ניסן בכרמיאל (הרכב עדיין תחת אחריות) קצת לפני הבהירו לנו שהצמיגים הקידמיים של הרכב פסולים. כאשר התקשרנו לסוכנות ואמרנו להם שזה לא מכובד, הסבירו לנו שהצמיגים אומנם פגומים אך לא פסולים. התעקשנו על החלפה ולאחר שיחות רבות ויחס לא נעים, לבסוף הוחלפו הצמיגים לא לפני שנאמר לנו בסוכנות שיכול להיות לתקלה בגיר של הרכב (כן, הגיר היה דפוק ונאלצו להחליף אותו), אנחנו אחראיים לה (אחרי יומיים ברכב אוטומטי - שפכנו חול לגיר). במצטבר בילה הרכב בשבועיים הראשונים 6 ימים במוסך.

בגין היחס המזלזל פנינו לחברקרסו טרייד אין. נציגת שרות זוטרה מסרה לנו שנציגת שרות בכירה תחזור אלינו ואכן אחרי מספר ימים חזרה הבכירה. פרטי התלונה נמסרו ומאז כשלושה שבועות הנציגה הבכירה כנראה החליפה תפקיד או יצאה לחופשה.

והשיא, היום ערב ראש השנה (שלושה ימי שבתון רצופים) הרכב תקוע. לא יודע את הסיבה. פתאום המנוע החל לגמגם כמו בטורים נמוכים והאוטו נכבה כל הזמן

האושר הוא גדול. אם היה פסח הייתי שר: אחד אוטו תקוע, שני מתוסכלים, שלושה ימי חג ללא רכב כי המוסכים לא עובדים וחברה אחת שקיבלה ממני כסף שחוגגת על חשבוני.:cry:

כן, שכחתי. אנחנו לא מבקשים פיצויי מחברת קרסו טרייד אין. רק רצינו רכב נוסע כי בשביל ללכת ברגל או לסוע בטרמפים אני לא הייתי צריך להשאיר סכום השווה ל 70.000 אלף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום וחג שמח,

 

צור איתי בבקשה קשר בהודעה פרטית ואבדוק את הנושא בהקדם האפשרי. אם אינך יכול לשלוח הודעה פרטית אנא פנה אליי דרך כתובת המייל: [email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי רכב ניסן אקו מיקרה שנת 2011 בסוכנות קרסו טרייד אין בכרמיאל. עד שלב התשלום היו מאוד מאוד נחמדים אלי.

כאשר יצאתי מהסוכנות עם הרכב הרגשתי שיש בעיה. חשבתי שזה אני שלא רגיל לרכב. אחרי יומיים דויווחתי לסוכנות ונכנסתי למוסך מורשה של ניסן בכרמיאל (הרכב עדיין תחת אחריות) קצת לפני הבהירו לנו שהצמיגים הקידמיים של הרכב פסולים. כאשר התקשרנו לסוכנות ואמרנו להם שזה לא מכובד, הסבירו לנו שהצמיגים אומנם פגומים אך לא פסולים. התעקשנו על החלפה ולאחר שיחות רבות ויחס לא נעים, לבסוף הוחלפו הצמיגים לא לפני שנאמר לנו בסוכנות שיכול להיות לתקלה בגיר של הרכב (כן, הגיר היה דפוק ונאלצו להחליף אותו), אנחנו אחראיים לה (אחרי יומיים ברכב אוטומטי - שפכנו חול לגיר). במצטבר בילה הרכב בשבועיים הראשונים 6 ימים במוסך.

בגין היחס המזלזל פנינו לחברקרסו טרייד אין. נציגת שרות זוטרה מסרה לנו שנציגת שרות בכירה תחזור אלינו ואכן אחרי מספר ימים חזרה הבכירה. פרטי התלונה נמסרו ומאז כשלושה שבועות הנציגה הבכירה כנראה החליפה תפקיד או יצאה לחופשה.

והשיא, היום ערב ראש השנה (שלושה ימי שבתון רצופים) הרכב תקוע. לא יודע את הסיבה. פתאום המנוע החל לגמגם כמו בטורים נמוכים והאוטו נכבה כל הזמן

האושר הוא גדול. אם היה פסח הייתי שר: אחד אוטו תקוע, שני מתוסכלים, שלושה ימי חג ללא רכב כי המוסכים לא עובדים וחברה אחת שקיבלה ממני כסף שחוגגת על חשבוני.:cry:

כן, שכחתי. אנחנו לא מבקשים פיצויי מחברת קרסו טרייד אין. רק רצינו רכב נוסע כי בשביל ללכת ברגל או לסוע בטרמפים אני לא הייתי צריך להשאיר סכום השווה ל 70.000 אלף

 

ייסלח לי כבודו,

אבל אם החלטת לרכוש ב-70K אקו מיקרה משומשת אז אתה לא גאון הדור.

פעם הבא מומלץ שתשתמש באינטרנט גם לפני הרכישה ולא רק אחרי.

 

בכל מקרה, מצטיירת פה תמונה מאוד לא מחמיאה לטרייד הזה.

אני אישית אדע להימנע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, מצטיירת פה תמונה מאוד לא מחמיאה לטרייד הזה.

אני אישית אדע להימנע.

לא הייתי מציע לך ללכת כל כך רחוק עם המסקנות. מניסיוני עם 4 מכוניות יוצאי קרסו (ככה זה כשניכפה עלי להיות קצין הרכב במשפחתי הגרעינית) מול רבות אחרות יוצאי וואג ועוד, קרסו בשנים האחרונות יחסית משתדלים ובסדר. צריך גם את זה להגיד.יותר מכך יש גופי טרייד אין גדולים וידועים אחרים שבהחלט יש להם הרבה מה ללמוד מקרסו, בהגינות ובשרות. מספיק שיש נציג שטורח לענות לך. כמה עוד כאלה יש לך כאן. זה כבר מצביע על משהוא. בוא לא נהרוג את זה בבכיינות מוגזמת.

זה שכל התחום צריך להשתדרג ברמת האמינות והשרות, אני מסכים. אבל זה נכון לא רק לתחום הזה.

אינני עובד קרסו ואין לי שום אינטרס מקרסו ושלוחותיו במישרין או בעקיפין. אני בסך הכל לקוח מרוצה שלא פוחד להגיד את זה.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ייסלח לי כבודו,

אבל אם החלטת לרכוש ב-70K אקו מיקרה משומשת אז אתה לא גאון הדור.

פעם הבא מומלץ שתשתמש באינטרנט גם לפני הרכישה ולא רק אחרי.

 

בכל מקרה, מצטיירת פה תמונה מאוד לא מחמיאה לטרייד הזה.

אני אישית אדע להימנע.

 

 

תודה על האבחון בעניין הגאונות - זה מעורר השראה לגבי יכולותיך. אתה עוסק בזה?

מדובר ב 40000 שקלים + מאזדה 3 שהמחירון שלה, אני מניח נע סביב ה 30000 ומכאן

הגעתי לסכום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי מציע לך ללכת כל כך רחוק עם המסקנות. מניסיוני עם 4 מכוניות יוצאי קרסו (ככה זה כשניכפה עלי להיות קצין הרכב במשפחתי הגרעינית) מול רבות אחרות יוצאי וואג ועוד, קרסו בשנים האחרונות יחסית משתדלים ובסדר. צריך גם את זה להגיד.יותר מכך יש גופי טרייד אין גדולים וידועים אחרים שבהחלט יש להם הרבה מה ללמוד מקרסו, בהגינות ובשרות. מספיק שיש נציג שטורח לענות לך. כמה עוד כאלה יש לך כאן. זה כבר מצביע על משהוא. בוא לא נהרוג את זה בבכיינות מוגזמת.

זה שכל התחום צריך להשתדרג ברמת האמינות והשרות, אני מסכים. אבל זה נכון לא רק לתחום הזה.

אינני עובד קרסו ואין לי שום אינטרס מקרסו ושלוחותיו במישרין או בעקיפין. אני בסך הכל לקוח מרוצה שלא פוחד להגיד את זה.

 

 

 

הייתי שמח להיות לקוח מרוצה של קרסו.

אני מודע לזה שלפעמים יש נפילות אבל אם הן קורות, ואם אתה מעדכן את נותן השירות, ראוי היה שדרך הטיפול תהייה שונה כי על כך נופלים הדברים.

אולי אני תמים אבל אני רוצה לחשוב שעל בעיית הגיר הם לא היו יכולים לעלות, אבל לפעמים מילה טובה, שירות קצת יותר נעים ואפילו הצעה (טפו טפו טפו לא עלינו) של בוא קח רכב חלופי למספר ימים עד שרכבך יתוקן, גם היא משפרת את המצב רוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על האבחון בעניין הגאונות - זה מעורר השראה לגבי יכולותיך. אתה עוסק בזה?

מדובר ב 40000 שקלים + מאזדה 3 שהמחירון שלה, אני מניח נע סביב ה 30000 ומכאן

הגעתי לסכום.

 

ואם זה היה 1000 שקל + רכב אחר שהיה שווה 69000 - זה היה משנה משהו?

 

האקו מיקרה לא שווה 70K גם כחדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאיני משתף איתך פעולה, אבל עד כה לא התרשמתי שהיה משהו מאוד לקוי בתגובות של קרסו.

רכב, כל רכב, יכול להתקלקל.

אנא עדכן בסיום הטיפול מול נציג קרסו בפורום.

גילוי נאות - כפי שהצהרתי כבר בשרשור, היתה לנו חוויה מעולה עם קרסו.

צביקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...

התענינתי על רכב בחודש נובמבר בסניף חיפה, נתבקשתי לתת 1000 ש"ח והובטח לי כי יוחזר הכסף במידה והעסקה לא תצא אל הפועל. העסקה לא יצאה אל הפועל ועד היום לא קיבלתי את הכסף חזרה. 4 חודשים

לטענתם נשלח צ'ק לסניף חיפה ב13 לינואר והדאר אבד, אחר כך הוא נכתב עוד מספר פעמים אבל טכלס סתם "מורחים" אותי עם תשובות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...