Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרסו טרייד אין - חוות דעת שלילית


לוקי2
שימו לב! השרשור הזה בן 3661 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש מציאות אצל היבואנים זה לא נכון שבאופן גורף הכל גאנק ושקר.

גיסי נכה צהל משאיר כל שלוש וחצי שנים את האוטו בטרייד אין ולוקח חדש וזה תמיד רכב שממש שווה לרכוש.

 

הסיפור של קרסו מאוד מצער, אולי הוא נוגע בחוסר תם לב ואולי נעשה בשוגג. טעויות קורות גם לטובים ביותר.

 

מה שמציק לי זו הדרך בה הגיב נציג היבואן.

אני הייתי מצפה לפיצוי של היבואן לפותח השרשור, גם אם לא רכש רכב דרכם. זו דרך לומר ״סליחה טעינו״

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי "קרסו טרייד אין" הינם חברה אמינה והגונה.חווית הקניה של רכבו של אבי בעבר מהם היתה יותר ממצוינת.בעיני הם אחד המקומות האמינים ביותר ונותני השירות הטובים ביותר בעסקי הרכב.לפני כחודש וחצי לערך רציתי לקנות מהם ניסן פרימרה ,הם הסכימו לעשות הנחה יפה וגם "לצפר" אותי בכל מיני מתנות נחמדות (ביטוח חובה מתנה ,טסט לרכב..) ,לצערי העיסקה לא יצאה אל הפועל מכיוון שהיה לי רכב שרציתי לעשות עליו "טריד אין" והמחיר שהוצע בעבורו היה נמוך מידי לטעמי.

בקיצר לא לשלול ,טעויות קורות לכולם.

נ.ב.

אין לי שום קשר ל"קרסו טרייד אין" והרכב אותו קנה אבי התגלה כרכב מעולה ששרד את ההזנחה של אבי בכבוד ..:).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא חייבים לו שום פיצוי ולא נעליים והם אכן מהטרייד-אינים היותר מכובדים. מה שהם היו חייבים לעשות, מיד עם היוודע הדבר, זה לתקן את הק"מ שכן זו פעולה של דקה לכל היותר. עצם העובדה שהדבר לא נעשה תמוהה והיא זו שגורמת לחשדות. טעויות קורות, אי תיקונן גורם לחשוב שאולי זו לא טעות.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי לכולם,

לאחר מחקר קטן ועזרה רבה מחביר הפורום (שוב תודה) רכשתי בחודש שעבר רנו מגאן 2009 בקרסו טרייד אין תל אביב.

העסקה שלכעצמה טובה (לדעתי). רציתי לשתף בחוויה שעברתי למען חברי הפורום.

 

שהגעתי בהתחלה (יום שישי) לקרסו טרייד אין הבהרתי להם בדיוק מה אני רוצה:

רנו מגאן 2008/2009 נקייה מתאונות, קילומטראז' מתחת ל 100,000 עם ההטבות שמפורסמות (אחריות יבואן 3 שנים, ביטוח חובה חינם ברכישת ביטוח מקיף, תלושי טיפולים וכרטיס תדלוק ללקוחות רמי לוי ושאר

 

צ'ופרים...).

ובנוסף בקשה מיוחדת שלא ינסו לדחוף לי רכבים עם תאונות כי חבל על הזמן שלי ושלהם... במילא אני לוקח את הרכב לבדיקה פרטית.

 

1. דבר ראשון הוצע לי רכב שנת 2009, יד 1 פרטי עם קילומטראז' נמוך במחיר טוב מאוד והובטח לי כי בסך הכל עבר מכה קלה משער שנסגר עליו בגג ומכאן נרשם כמשמעות גבוהה בשלדה (הבדיקה פורסמה

 

כאן בפורום) ומכאן המחיר הטוב שלו.

ביקשתי לראות ספר טיפולים (כל הטיפולים נעשו במוסך הצמוד של קרסו) + דו"ח שמאי, אמרו לי בוא ביום ראשון נוציא לך כי עכשיו אי אפשר...

 

2. הגעתי בשנית ביום ראשון יחד עם חמי (שמבין ברכבים יותר ממני... - הגיע במיוחד מחדרה).

הוציאו לנו דבר ראשון ספר טיפולים. ושם, גוג ומגוג... ברור כי הרכב עבר תאונה כלשהיא ולא מכה קלה בגג. תיקונים בכל האוטו!

כובן שלא ביקשנו לראות אפילו דו"ח שמאי וויתרנו על הרכב.

 

3. חזרנו לקרסו טרייד אין. לא התנצלות שביזבזו לנו את הזמן ולא כלום.

אמרנו (בכל זאת חמי הגיע מחדרה לתל אביב במיוחד), תראו לנו רכבים אחרים שיש לכם לפי הדרישות מעלה.

אחרי 5 טפסי בדיקות שונים שלא היה טעם בכלל לדבר עליהם (שלדה), נמצא רכב נקי מפגיעות שלדה לחלוטין.

ביקשנו לקחת לבדיקה אך הרכב בבאר שבע ויגיע עוד יומיים שלושה.

 

4. אחרי יומיים שלושה הרכב הגיע ובאנו (שוב חמי בא מחדרה) לקחת לבדיקה.

נסע איתנו בחור מאוד חביב והבדיקה עברה לשביעות רצוננו.

 

5. חזרנו לקרסו טרייד אין ובסופו של דבר סגרנו על מחיר (וכמובן שקיבלנו את כל ההטבות המצונינות לעיל).

כמובן שכל הליקוים כולל טיפול ופרונט יבוצעו ולאחר מכן אגיע לקחת את הרכב.

נאמר לי כי הכרטיס תדלוק על סך 3000 ש"ח הוזמן ויגיע תוך 3 שבועות מקסימום.

 

6. מיד הלכתי לקרסו ביטוחים (באותו הרחוב) ורכשתי ביטוח מקיף (חובה חינם). נאמר לי כי הפוליסה תשלח לי בדואר תוך שבועיים וכי אקבל גם טופס בדיקת מיגון כתנאי לפוליסה (לא ברור לי למה הרי אתם

 

התקנתם את המיגון...). שיהיה.

 

7. לאחר יומיים שלושה התקשרו ואמרו לי שכל התיקונים בוצעו (וידאתי איתם בטלפון דבר דבר!) ואפשר להגיע לקחת את הרכב.

 

8. לקחתי מונית ובאתי לקחת את הרכב.

כמובן ביקשתי לראות הוכחה (ספר טיפולים וכיוון פרונט) שהכל בוצע.

ובכן, לא הכל בוצע! סתם הגעתי! אמרו סליחה ותבוא מחר. אפשר להשתגע! שוב מונית (על חשבוני כמובן)

 

9.בסוף חזרתי ולקחתי את הרכב ברביעי ליוני. לא היה כל מה שהבטיחו בצופ'רים (מראה פנורמית לדוגמא) אבל ניחא. יאללה נגמר (כך חשבתי).

 

8. עברו שבועיים, וכלום לא הגיע. לא הפוליסה ולא הכרטיס תדלוק.

עכשיו התחילה הסאגה עם קרסו ביטוח...

לאחר 10! שיחות טלפוניות איתם, אין ספור צעקות ולאחר שבוע ימים "הצליחו" לשלוח לי טופס פשוט לבדיקת מיגון. הרי ברור לי שאם האוטו היה נגנב היו אומרים לי שאין ביטוח כי לא עשיתי בדיקת מיגון.

מה כל כך קשה לשלוח טופס לבדיקת מיגון ולמה צריך לעבור 4 אנשים שונים בשביל זה. סיוט! שרות כל כך גרוע.

 

9. עברו שלושה שבועות, הכרטיס תדלוק לא הגיע ולא התקשרו מקרסו טרייד אין אז יצרתי איתם קשר. אמרו לי שהכרטיס הגיע ואני יכול לבוא לקחת. אז למה לא התקשרתם להודיע? ניחא.

 

10. באתי היום לקחת מהסניף במיוחד.

אמרו לי. נתנו את הכרטיס שלך למישהו אחר??!! הזמנו חדש. תצטרך לבוא שוב לקחת. אין גבול לחוצפה? אני עובד בשבילכם? איזה שרות גרוע!!!

אמרתי לבחורה שתשכח מזה. אני לא מגיע עוד פעם אליהם. יש גבול לחוצפה. שימצאו דרך להעביר לי את זה.

אמרה לי (בפרצוף אנטיפטי) נשלח לך בדואר. אמרתי לה תעשי מה שאת רוצה, אבל האחריות לכך שאני אקבל את זה, זה עליכם.

 

מה אגיד לכם, חווית שרות מפוקפקת ביותר.

אתם יודעים איך אומרים, "יש הזדמנות אחת בלבד לעשות רושם ראשוני טוב". ובכן קרסו טרייד אין פיספסו אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, אני באמת לא מבין למה לקנות רכב ממגרש או טרייד אין כזה או אחר.

 

אני רכשתי השבוע יונדאי I30 ישירות מהנהג (ליסינג מימוני), את אותו הרכב הייתי קונה ממגרש או טרייד אין ב15 אלף יותר.

הייתי בקרסו טרייד אין בת"א, שירות בינוני ומטה. חיכיתי מעל 30 דקות לבוחן רכב שיבוא לעשות איתי סיבוב.

עוד לפני שיצאנו לדרך היה לי ברור שלא אקנה אצלם. רק הקפה היה טעים.

 

יש לך מבחר כל כך גדול ביד2, אם אתה רוצה עזרה למצוא לך משהו טוב רק תבקש :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי יגאל,

 

האמת, הסיבה היחידה היא שהמגאן הוא אוטו זול מאוד יחסית לאחרות ומפרטי בלי אחריות בחיים לא הייתי קונה מגאן.

החלופות האחרות היו יקרות יותר ובלי אחריות...

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקרוא ולא להאמין. נציג רשמי של קרסו טוען שחור על גבי פורום שאמירת אמת ומסירת פרטים מדוייקים ונכונים, אינם דבר של מה בכך בעיניו...איזו התבטאות אומללה.

 

בדיוק מה שעבר לי בראש. חשבתי שאולי קראתי לא נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד ייתכן שמדובר בטעות שנעשתה בתום לב בנושא הק"מ, אבל העובדה שזה עדיין לא תוקן ולא התנצלו בפניי פותח השרשור, זה פשוט מעצבן.

לכל יבואן יש מקרים טובים יותר וטובים פחות, אבל השירות בקרסו הוא עקב האכילס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שמחפש עסקה דומה לזו של לוקי,

אני מבקר איזה פעמיים ביום באתרים הללו (קרסו, לובינסקי וכו') ומחפש רכב בשבילי.

נכון לעכשיו המודעה עדיין לא שונתה.

קצת תמוה לא?

מר קרסו הגיב לעניין ובצורה מכובדת, אך השורה התחתונה נשארה אותו הדבר...

לאחר הסיפור שגולל כאן דניG , אני מתחיל לפקפק בכל מגרשי המכוניות האלה וההטבות שהם מציעים.

same beat different tone

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי לכולם,

לאחר מחקר קטן ועזרה רבה מחביר הפורום (שוב תודה) רכשתי בחודש שעבר רנו מגאן 2009 בקרסו טרייד אין תל אביב.

העסקה שלכעצמה טובה (לדעתי). רציתי לשתף בחוויה שעברתי למען חברי הפורום.

 

מה אגיד לכם, חווית שרות מפוקפקת ביותר.

אתם יודעים איך אומרים, "יש הזדמנות אחת בלבד לעשות רושם ראשוני טוב". ובכן קרסו טרייד אין פיספסו אותה.

 

אתה משהו מיוחד.

משתינים עלייך ואתה חושב שזה גשם.

 

כמה כבר אפשר לטעות עם לקוח אחד והוא בכל זאת ימשיך לקנות? ועוד מה קנית, רנו מגאן - שהשוק מוצף במחירי רצפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר קרקס,

 

לא יותר פשוט ויותר יעיל

לרוץ לתקן את המודעה באתר

ואז לרוץ להודות בטעות במסגרת הפורום

ואז לרוץ לוודא שההתנהגות הזאת לא תחזור על עצמה

מאשר להתווכח מעל דפי הפורום ?

 

רוצה לתרום למקום העבודה שלך ? אז תעבוד בשקט לשיפור המצב ולא בשיווק ותדמיתנות זולה.

 

תדמיתנות זולה יכולה עדיין להשפיע על 0.001 של האוכלוסיה ואינה בהכרח רמיה, כאן דברי נציג קירקסו פוגעים בתדמית של חברתו אצל 99.999 מהאנשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...