Jump to content

נצן בשן

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי נצן בשן

  1. הייתי שמח להיות לקוח מרוצה של קרסו. אני מודע לזה שלפעמים יש נפילות אבל אם הן קורות, ואם אתה מעדכן את נותן השירות, ראוי היה שדרך הטיפול תהייה שונה כי על כך נופלים הדברים. אולי אני תמים אבל אני רוצה לחשוב שעל בעיית הגיר הם לא היו יכולים לעלות, אבל לפעמים מילה טובה, שירות קצת יותר נעים ואפילו הצעה (טפו טפו טפו לא עלינו) של בוא קח רכב חלופי למספר ימים עד שרכבך יתוקן, גם היא משפרת את המצב רוח
  2. תודה על האבחון בעניין הגאונות - זה מעורר השראה לגבי יכולותיך. אתה עוסק בזה? מדובר ב 40000 שקלים + מאזדה 3 שהמחירון שלה, אני מניח נע סביב ה 30000 ומכאן הגעתי לסכום.
  3. קניתי רכב ניסן אקו מיקרה שנת 2011 בסוכנות קרסו טרייד אין בכרמיאל. עד שלב התשלום היו מאוד מאוד נחמדים אלי. כאשר יצאתי מהסוכנות עם הרכב הרגשתי שיש בעיה. חשבתי שזה אני שלא רגיל לרכב. אחרי יומיים דויווחתי לסוכנות ונכנסתי למוסך מורשה של ניסן בכרמיאל (הרכב עדיין תחת אחריות) קצת לפני הבהירו לנו שהצמיגים הקידמיים של הרכב פסולים. כאשר התקשרנו לסוכנות ואמרנו להם שזה לא מכובד, הסבירו לנו שהצמיגים אומנם פגומים אך לא פסולים. התעקשנו על החלפה ולאחר שיחות רבות ויחס לא נעים, לבסוף הוחלפו הצמיגים לא לפני שנאמר לנו בסוכנות שיכול להיות לתקלה בגיר של הרכב (כן, הגיר היה דפוק ונאלצו להחליף אותו), אנחנו אחראיים לה (אחרי יומיים ברכב אוטומטי - שפכנו חול לגיר). במצטבר בילה הרכב בשבועיים הראשונים 6 ימים במוסך. בגין היחס המזלזל פנינו לחברקרסו טרייד אין. נציגת שרות זוטרה מסרה לנו שנציגת שרות בכירה תחזור אלינו ואכן אחרי מספר ימים חזרה הבכירה. פרטי התלונה נמסרו ומאז כשלושה שבועות הנציגה הבכירה כנראה החליפה תפקיד או יצאה לחופשה. והשיא, היום ערב ראש השנה (שלושה ימי שבתון רצופים) הרכב תקוע. לא יודע את הסיבה. פתאום המנוע החל לגמגם כמו בטורים נמוכים והאוטו נכבה כל הזמן האושר הוא גדול. אם היה פסח הייתי שר: אחד אוטו תקוע, שני מתוסכלים, שלושה ימי חג ללא רכב כי המוסכים לא עובדים וחברה אחת שקיבלה ממני כסף שחוגגת על חשבוני. כן, שכחתי. אנחנו לא מבקשים פיצויי מחברת קרסו טרייד אין. רק רצינו רכב נוסע כי בשביל ללכת ברגל או לסוע בטרמפים אני לא הייתי צריך להשאיר סכום השווה ל 70.000 אלף
×
×
  • תוכן חדש...